AHA-elämys minkä jälkeen hävetti ettet ollut aiemmin tajunnut!
Olen 31v, olen aina vihannut sitä kun pitää repiä laastarin irti esim verikokeen jälkeen, ja nyt vasta viime kuussa kun lapsi sai ekan rokotteen tajusin rapsuttaa irti pienen reunan laastarista, ja hieroa laastarin alta öljytyllä sormella. Irtosi niin helposti ettei tosikaan, mutta miksi hitossa en ole aiemmin tätä tajunnut!?
Kommentit (555)
Mä tajusin vasta aikuisena tuon än-yy-tee nytin. Ja sen, mistä energiajuoma EDin nimi tulee. Oli hölmö olo.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 00:20"]lensi maahan enkeli ja siinä se "joutuisampi tuulta" ei olekaan mitään sampi-tuulta
[/quote] :D jee, en siis ole ainut! Ihmetytti aina, että mikä Se sampi-tuuli oli...
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 00:20"]
lensi maahan enkeli ja siinä se "joutuisampi tuulta" ei olekaan mitään sampi-tuulta
[/quote]
Sama. :-D
Vasta eilen älysin: avain! Siis että se tulee verbistä avata. Lapseni ihmetteli vieressä, että tuohan on päivänselvä juttu (10v,)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 00:26"]
Ja sen, mistä energiajuoma EDin nimi tulee.
[/quote]
No mistä?
t. hölmömpi
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 00:29"]
Ja sen, mistä energiajuoma EDin nimi tulee.
[/quote]
No mistä?
t. hölmömpi
[/quote]
Äh, nyt älysin Energy Drink..
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 00:27"]Vasta eilen älysin: avain! Siis että se tulee verbistä avata. Lapseni ihmetteli vieressä, että tuohan on päivänselvä juttu (10v,)
[/quote] en ole minäkään tätä tajunnu :)
Mä tajusin vasta aikuisena tuon än-yy-tee nytin. Ja sen, mistä energiajuoma EDin nimi tulee. Oli hölmö olo.
[/quote]
Mistä EDin nimi tulee :(?
Ajatella että varhaisteininä mietin itsekseni miksi viikonloppuna on valoisampaa aamulla. Johtuisiko siitä että heräsin myöhemmin kuin arkena kouluun. Hahhahahahah!!!!!!
Jostain syystä pienenä kuvittelin että kanarisotto on kanari-sotto. Sellaista sottoahan se koulussa oli, hyi yökötys sentään. Tajusin vasta aikuisena mikä se oikeasti on, kanasta tehtyä risottoa ;)
Sen että mistä pissa tulee... Siis oikeasti, vielä 18v iässä kuvittelin pissaavani ihan eri kohdasta mistä se oikeasti tulee.
Mikä hiivatin Google?..ai niin, go ogle.
Päälle parikymppisenä tajusin että tyynyliinassa on siellä sisäpuolella se "tasku" että tyyny menee myös siihen taskuun, ts. tyynyä ei vaan työnnetä tyynyliinan sisään vaan osittain siihen taskuun :D
Vasta kun tulin itse raskaaksi ja tutustui kehon toimintaan uusin silmin tajusin mitä kohdunulkoinen raskaus tarkoittaa... olin aina miettinyt (mutta en onneksi kehdannut kysyä) että miten se alkio päätyisi kohdun ulkopuolelle ja onko se siellä muiden elinten seassa häviksissä...
Vasta kun tulin itse raskaaksi ja tutustui kehon toimintaan uusin silmin tajusin mitä kohdunulkoinen raskaus tarkoittaa... olin aina miettinyt (mutta en onneksi kehdannut kysyä) että miten se alkio päätyisi kohdun ulkopuolelle ja onko se siellä muiden elinten seassa häviksissä...
Sori spämmi, odotan et puhelinkin saisi aha-elämyksen että voisi jotenkin ilmoittaa että on reagoinut ja aikoo lähettää viestin...
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:40"]
Aikuisena välähti: maa+ilma=maailma......
[/quote]
!!!!! ..kiitos!
lensi maahan enkeli ja siinä se "joutuisampi tuulta" ei olekaan mitään sampi-tuulta