Wallu Valpiolla seksisuhde 20 vuotta nuoremman naisen kanssa: ”Herra päättää, mitä naisella on yllään”
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/32ad79d6-8dd9-4dc1-808f-57854f…
Mitä mieltä olette?
Kommentit (46)
Wallun puolelta aika hyvä sopimus.
Mies52v
Noloa. Eikö tuolla ole teini-ikäinen tai lähes aikuinen lapsikin. Aivan pakko tunkea isäukon kaikki fetissit julkisuuteen :D
Mua säälittää Wallun tytär, koska saa lukea isästään tällaisia juttuja ja koko Suomi tietää.
Ihme avautuminen taas. Mikä noita julkkiksia vaivaa?
Yök mikä mies. Elää pelkällä kaljalla, kroppa pilalle tatuoitu, tupakka ja olut maistuu, yli laiha, ei lihaksia, ei kunnon töitä. Ja näemmä sovi nisti. Hyi, kuka tollasen huolii??
Ihan ok jos nainen noin haluaa. Kuulosti kyllä liian hyvältä kertojan kannalta ollakseen totta.
Mulla tulee tuollaisista aina pedovibat. Olen itse vasta 21v, mutta jos katson 18-vuotiaita tai mietin itseäni 3v sitten niin eivät ne kyllä millään tavalla muistuta aikuista. Eivät edes näytä aikuisilta vielä. Ton touhun pitäisi olla laitonta.
Ei kyllä kiinnosta pätkääkään wallun seksisuhteet eikä mikään muukaan walluun liittyvä. Oli ilmeisesti kirjan julkaissut? Näistä seksileikeistään? No ei tarvi lukea. Pitäisi yksityisenä nämä asiat.
Tainnut juoda aivonsa sileäksi. Sääliksi käy omaisia.
Keski-ikäinen ukko rehvastelee seksijutuillaan vuodesta toiseen. Säälittävää. Tulee mieleen vanha sanonta: siitä puhe mistä puute.
En ole mitään mieltä. Kiva, että heillä homma toimii. Omassa avioliitossani hyvin samankaltaista menoa, tosin pienemmällä ikäerolla, enkä vaihtaisi pois mistään hinnasta.
Joillain naisilla on uskomattoman hyvä huumorintaju ja he viihtyvät vanhempiensa ikäisten seurassa jopa huolestuttavan paljon.
Niin oksettava mies, että. Miten ihmeessä se Nina Herala on ikinä haksahtanut tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tuollaisista aina pedovibat. Olen itse vasta 21v, mutta jos katson 18-vuotiaita tai mietin itseäni 3v sitten niin eivät ne kyllä millään tavalla muistuta aikuista. Eivät edes näytä aikuisilta vielä. Ton touhun pitäisi olla laitonta.
Kyllä 18v naiset näyttää ihan aikuisilta.
Täysin normaalia bdsm piireissä, toki ikäero ja herran habitus ovat sellaiset, että hiukan fantasia tässä haiskahtaa.
Sekin haiskahtaa, että harva sub neito huolii switch-miestä, ehkä ovat sitten kytkimiä kummatkin.
Mutta jutut sopimuksessa ihan peruskauraa.
Yleishuomiona toteaisin että vastuullinen D-setä jättää kasvavat lapset rauhaan. 18-vuotias ei voi vielä ymmärtää D/s-kuviota saati omaa s eksuaalisuuttaan kovin hyvin.
Lihavan sedän päiväunet. Ei nimiä, ei ketään joka asiaa nähnyt, helppo keksiä mitä huvittaa.