Wallu Valpiolla seksisuhde 20 vuotta nuoremman naisen kanssa: ”Herra päättää, mitä naisella on yllään”
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/32ad79d6-8dd9-4dc1-808f-57854f…
Mitä mieltä olette?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tuollaisista aina pedovibat. Olen itse vasta 21v, mutta jos katson 18-vuotiaita tai mietin itseäni 3v sitten niin eivät ne kyllä millään tavalla muistuta aikuista. Eivät edes näytä aikuisilta vielä. Ton touhun pitäisi olla laitonta.
No kyllä muistuttaa. Minusta on hölmöä pitää aikuisia ihmisiä lapsina. Miehet tunnetusti rakastavat nuoria naisia, se on fakta. Mutta siis tuo Valpio on ällön oloinen ukko ja miksi kukaan nuorempi häntä viitsii katsoa, se on toinen juttu, Komean kanssa voisi nuorena ollakin.
En kyllä pysty ymmärtämään tämän miehen järjenjuoksua. Hänen kokemansa mielihyvä noiden asioiden julkisesta repostelusta on merkittävämpää kuin hänen tyttärensä mielipaha noiden juttujen levityksestä?
Jos molemmille aikuisille mieluisa järjestely, niin ei tuohon ole kellään mitään sanomista.
Tosin tämä kyllä häiritsi itseäni ja kertoo siitä, ettei ehkä ole niin tasapainoinen tilanne:
"Selvästikin tämä nainen oli tottunut olemaan vain esine ja tuottamaan poikaystäville nopeaa mielihyvää"
Ei siinä kai mitään. Sama se mulle on mitä aikuiset ihmiset tekee keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Sekin haiskahtaa, että harva sub neito huolii switch-miestä, ehkä ovat sitten kytkimiä kummatkin.
.
Erikoinen väite, enkä oman tuttavapiirini pohjalta allekirjoittaisi ollenkaan. Omassa suhteessakin ollaan kummatkin kytkimiä, mutta eihän sillä ole mitään väliä kun valtaosa ajasta menee aina samoilla rooleilla niin, että homma toimii.
Itse seksisuhdetta ja sen yksityiskohtia vastaan ei oo mulla mitään, hieno homma jos on löytynyt molempia tyydyttävä tapa toimia.
Julkisuuteen asiassa tulo ärsyttää. Kunnioittaisin mm. läheisiäni pitämällä tällaiset kuviot yksityisasiana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tuollaisista aina pedovibat. Olen itse vasta 21v, mutta jos katson 18-vuotiaita tai mietin itseäni 3v sitten niin eivät ne kyllä millään tavalla muistuta aikuista. Eivät edes näytä aikuisilta vielä. Ton touhun pitäisi olla laitonta.
No jos on kypsä äänestämäänkin ja vaikuttamaan siten yhteiskuntaamme, niin on tarpeeksi kypsä päättämään kehostaankin.
Vaikka BDSM:stä tykkäänkin niin en koskaan ole ymmärtänyt noita daddy-juttuja.. haluan kyllä muuten tasavertaisen suhteen ihan oman ikäseni kanssa. Miksi jotkut antaa vanhemman miehen käyttää itseään ja omaa nuoruuttaan hyväksi?
N18
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko tällanen erityinen suojeluntarve vaan naisia? Vai ovatko miehetkin niin kehittymättömiä ja herkkiä lapsosia vielä, et 21 veen täytyy heitä ylemmyyttä tuntien suojella?
Kaunis tarina. Wallussa on ainesta todelliseksi hopeaketuksi.
kettu58
Vierailija kirjoitti:
Vaikka BDSM:stä tykkäänkin niin en koskaan ole ymmärtänyt noita daddy-juttuja.. haluan kyllä muuten tasavertaisen suhteen ihan oman ikäseni kanssa. Miksi jotkut antaa vanhemman miehen käyttää itseään ja omaa nuoruuttaan hyväksi?
N18
Ihan varmaan samasta syystä ku sinä tykkäät tehdä ties mitä pervouksia...
Onpa ihmeellistä et ihmiset tykkää eri asioista!
Ok, perun sanani. On tää 18 v täysiä pentuja näköjään vielä.
Minusta pariskunta voi tehdä kahdestaan ihan mitä vain, joka molemmille sopii. Mutta sitä en ymmärrä, että kaikki pitää nykyään kertoa kaikille. Se on sairasta. Ja suhteen alussa salarakas on ollut vielä teini, en hyväksy pitkää ikäeroa silloin, kun toinen on hädintuskin jättänyt lapsuuden taakseen. Sitten on eri asia, kun molemmat ovat selvästi aikuisia.
Muistan kun joskus vuosia sitten katsoin Elämä pelissä-ohjelmaa ja tämä Vallu oli siinä ja ajattelin, että voi tuotakin ihmisparkaa. Pelkkää juopottelua ja kohellusta.
Todella kuvottavaa. Iltalehdeltä pohjanoteeraus edes kertoa mitään tuollaisesta roskakirjasta.
Mun mielestäni bdsm-suhteessa ei ole mitään omituista, mutta en itse tykkäisi että siitä huudellaan koko Suomen kansalle.
Mikä tässä nyt ongelmana? Hyvä että joillakin sedillä (Wallu, Danny) on homma hanskassa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta pariskunta voi tehdä kahdestaan ihan mitä vain, joka molemmille sopii. Mutta sitä en ymmärrä, että kaikki pitää nykyään kertoa kaikille. Se on sairasta. Ja suhteen alussa salarakas on ollut vielä teini, en hyväksy pitkää ikäeroa silloin, kun toinen on hädintuskin jättänyt lapsuuden taakseen. Sitten on eri asia, kun molemmat ovat selvästi aikuisia.
Muistan kun joskus vuosia sitten katsoin Elämä pelissä-ohjelmaa ja tämä Vallu oli siinä ja ajattelin, että voi tuotakin ihmisparkaa. Pelkkää juopottelua ja kohellusta.
Minulla on ollut 18-vuotiaana lyhyt suhde 32-vuotiaaseen perheelliseen mieheen. 19-vuotiaana suhde yli nelikymppiseen. Nyt reippaasti vanhempana on hyvin häiritsevää miettiä noita tapahtumia. Kukaan ei ole pakottanut minua mihinkään, mutta onhan tuossa huomattavasti vanhemmalla miehellä ollut selvä valta-asema. Suhteisiin on myös liittynyt manipulointia miesten puolelta. En toivo kenellekään vastaavia kokemuksia, ja vetoankin aikuisiin miehiin, että jättävät kasvavat tytöt rauhaan. Tyttöjähän tuon ikäiset vielä ovat.
Mä haluun olla isona niinku wallu ja dani - määkin haluan saada pimperoa nuorilta tyttösiltä samaan aikaan kun mun vaimo hoitaa kodin työt. Mulla on iskä tosi rikas ja saan perintöä tosi paljon niin kyllä musta ansaitsen että mua herroitellaan tyttösten puolesta
M17
Pakkohan tuota Wallua on arvostaa. Mies on sentään kellistänyt tuhansia suomalaisia naisia.
Mikäs siinä, kun kerran molemmat on täysi-ikäisiä ihmisiä, niin tehköön mitä tykkää.