Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wallu Valpiolla seksisuhde 20 vuotta nuoremman naisen kanssa: ”Herra päättää, mitä naisella on yllään”

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallun hyveisiin ei ole koskaan kuulunut vaatimattomuus omien seksiasioiden selostamisessa.

Vierailija
42/46 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pysty ymmärtämään tämän miehen järjenjuoksua. Hänen kokemansa mielihyvä noiden asioiden julkisesta repostelusta on merkittävämpää kuin hänen tyttärensä mielipaha noiden juttujen levityksestä?

Ja sinä sen tyttären mielipahan varmasti tiedät...?

Olen tiedättekö hieman yllättynyt itsestäni. Minä, seurakuntanuoritaustainen, nuorena niin kovin mustavalkoisesti ajatteleva, olen nykyisin keski-ikäisenä ak kana sitä mieltä, että aikuiset ihmiset voi keskenään tehdä mitä haluavat kunhan se perustuu vapaaehtoisuuteen. Ja toki täysivaltaisuuteen, eli ke harien tai muutoin heikoimmalla olevien hyväksikäyttö on persseestä. Kyseisessä tapauksessa ei vaikuta, että olisi kyseessä heikkolahjainen ihminen, mutta eipä sitä voi tietää.

Ja myötäloukkaantuminen nyt vaikkapa tyttären puolesta tietämättä tämän ajatuksia, on hölmöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pysty ymmärtämään tämän miehen järjenjuoksua. Hänen kokemansa mielihyvä noiden asioiden julkisesta repostelusta on merkittävämpää kuin hänen tyttärensä mielipaha noiden juttujen levityksestä?

Ja sinä sen tyttären mielipahan varmasti tiedät...?

Olen tiedättekö hieman yllättynyt itsestäni. Minä, seurakuntanuoritaustainen, nuorena niin kovin mustavalkoisesti ajatteleva, olen nykyisin keski-ikäisenä ak kana sitä mieltä, että aikuiset ihmiset voi keskenään tehdä mitä haluavat kunhan se perustuu vapaaehtoisuuteen. Ja toki täysivaltaisuuteen, eli ke harien tai muutoin heikoimmalla olevien hyväksikäyttö on persseestä. Kyseisessä tapauksessa ei vaikuta, että olisi kyseessä heikkolahjainen ihminen, mutta eipä sitä voi tietää.

Ja myötäloukkaantuminen nyt vaikkapa tyttären puolesta tietämättä tämän ajatuksia, on hölmöä.

Siinähän se juuri onkin, kun niin harva asia on mustavalkoinen. Esimerkiksi täysi-ikäisyyden raja nyt sattuu olemaan 18 vuotta. Mutta ei 17,5 vuotiaan ja 18 vuotiaan välillä ole käytännössä mitään eroa. Vaikka joku asia olisi laillista, niin ei se ole välttämättä moraalisesti hyväksyttävää.

Vierailija
44/46 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa tietää, miten tämä Valpio tai kirjan kustantajat kuvittelee, että ihmisiä kiinnostaa keski-ikäisen siideriä lipittävän entispäivän wanna be-rokkiukon seksihöpinät?

Lähinnä tulee Juoppohullun käsikirja mieleen, eikä missään hyvässä mielessä.

Vierailija
45/46 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valpio leveilee tolla kuin olisi joku maailman ensimmäinen seksiä harrastanut. Muuta ihmeellistä tossa ei ole kuin se, että ilmeisesti löytyy tällekin tapaukselle naisia.

Vierailija
46/46 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän heteronormatiivista. Mediassa sekoillut mies haluaa nuoremman naisen, joka laittautuu ja pitää sidonnasta. Itsekin lähes jälkihuomiona suostuu sidotuksi, kun nainenkin.

Ihme, ettei Wallu itse laittaudu tai harrasta mitään jännittävämpää. Päihteetkö olivatkin harvoja virikkeitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi