Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö toivoo joululahjaksi Pullip-nukkea

Vierailija
09.12.2013 |

11-vuotias tyttäreni on toivonut joululahjaksi Pullip-nukkea. On nähnyt niistä kuvia netissä ja nyt haluaa itsekkin sellaisen nuken. Kuulemma joku Korealainen nukke, netistä pitäisi tilata ja hinta oli jotain 100€ luokkaa. Uskaltaako tuollaista nyt tilata? Kannattaako tuollaisesta nyt maksaa sen sata euroa, onko hintansa väärti? Kovasti tyttö on sitä toivoo, joten tuollainen nukke olisi todella mieluisa lahja. Onko teillä kokemusta tälläisista nukeista ja kannattaisiko tytölle tuollainen ostaa?

Kommentit (331)

Vierailija
201/331 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omistan pullipin, toinen tulossa tässä jouluna. Olen 14-vuotias ja ensimmäisen nukkeni sain kaksi vuotta sitten. Kyllä siinä vuosi leikittiin, kunnes innostus (kappas vaan) lopahti ja nuken työnsin laatikossa sängyn alle. Sinne se sitten unohtui, kunnes sen jonkin aikaa sitten taas löysin. Täytyy sanoa, että huonossa kunnossa on, sillä nuo nuket on herkkiä eivätkä kestäneet pienen tytön renkutusta. Nyt aijon sen vanhan nuken kunnostaa ja ostaa ehkä jopa toisenkin. Täytyy näin vuoden tauon jälkeen todeta, että kyllä nuo nuket on vain ihania. :-) Tosiaan itse en niitä leikkimiseen käytä, vaan omistin blogin jonne päivittelin nukkeni kuvia. Näin siis kokeneena nukke-harrastelijana voin sanoa, että vaikka jossain vaiheessa innostus pullipiin lopahtaisi, tulee se varmasti vielä myöhemmin takaisin! Pointtini kuitenkin on se, että eipä sillä väliä ole milloin sen nuken ostaa, kun vanhaksi sillä leikitään. :-)!

Tahdon vielä muiden lailla sanoa, että pullipit eivät sovellu leikkikäyttöön, sillä ne eivät yksinkertaisesti kestä sitä herkkyytensä vuoksi!

Vierailija
202/331 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tosiaan alkanut varsinainen pullippien valtakausi. Osta lapsellesi nukke jos koet hänen olevan siihen kypsä. Olen itse 12 vuotias tyttö ja olen omistanut yhden nyt noin vuoden (ostin itse), ja käsittelen sitä varoen ettei vain mitään tapahdu. Leikkimään en sillä rupea, vaan ihan nätisti kuvaan. Mutta tunnen myös henkilöitä jotka eivät niin tee. Ymmärrän jos nyt kummeksutte miksi minä tänne kirjoittelen. Vastaus on se että haluan että jokainen vanhempi miettii ensin ettei mene kallis nukke hukkaan. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/331 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:32"]No jo on ihme touhua. Jos haluan ostaa leluksi niin ostan. Mitä se jollekin av-naiselle kuuluu mitä rahoillani teen. Ostan uuden tilalle jos menee rikki. Mikä tässä on ongelma?
[/quote]. Ömmm.... Ostat siis uuden 100€ nuken jos menee rikki? Juu, todella järkevää... Tai mitäpä siitä 100 € nukesta, rikotaanko sittenkin 3000€ nukke ja ostetaan uusi 3000€ nukke tilalle!

Vierailija
204/331 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen päähän ei uppoa mikään.. Turha puhua järkeä, meillä auotaan vain päätä kiitokseksi..

Vierailija
205/331 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies haluaa PILLUPIN

Vierailija
206/331 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin!
Olen kohta 13v tyttö ja haluaisin Pullip-nuken! Olen lukenut varmaan 50 Pullip blogia ja olen hyvin pienestä asti pitänyt tavaroistani huolta, mutta vanhempani eivät millään anna minun ostaa sellaista! Miten minä saisin heidät suostumaan?

Vierailija
207/331 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
208/331 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullipit eivät ole leluja mutta jos tyttö osaa niitä varovasti käsitellä ja on siihen valmis niin osta vaan! ;)

Vierailija
209/331 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli aika hulvaton ketju. Törmäsin tähän, kun kävin etsimässä tietoa uusimmista Pullip julkaisuista. Itselleni tuli juuri postissa pitkästä aikaa oma Pullip. Aion sen kustomoida. Uusi peruukki, chipit ja Obitsu tilattu.
Rehellisyyden nimissä sanoisin, etten ehkä ihan noin kallista nukkea antaisi omalle lapselleni leikkeihin. Koska suru on sitten suuri, kun tulee naarmuja tai vartalo hajoaa eikä saakkaan uutta tilalle.
T:Äiti 37v. Ja nukkeharrastaja.

Vierailija
210/331 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa olla varovainen ja ei pudottele tavaroita (kuten minä.. :D) niin kyllä...Itse kuitenkin suosittelen pullippeja 12-15 vuotiaille mutta 11 vuotiaalle voi kyllä hankkia pullipin :)

Vierailija
211/331 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullipeita kuvataan/pidetään vitriinissä/hyllyssä sitten :)

Vierailija
212/331 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon löytäny 65.99€ maksavan kauniin nuken ja siis oon 10v ja oon kyllä tykännyt siinä ja siis omistan sen Dorith-Pullipin. Postikuluineen maksais vaan 90€ ja voi maksaa PayPalilla. Et toi on ainakin semmonen hyvä just mun ikäsille.

Vierailija
213/331 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja linkki tohon halpaan ja kauniiseen Dorith-nukkeen on tos:

http://www.pullipstyle.com/pullipstyle/product_info.php?products_id=746

Ja tossa vielä myös semmoinen tosi halpa Pullip-nukke:

http://www.pullipstyle.com/pullipstyle/product_info.php?cPath=21_33&products_id=188

Ja ite omistan kummatki on tosi kauniita ja kivoja.

Vierailija
214/331 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin joltakin tytöltä että se on nähnyt pullippeja 50€ mutta en tiedä mistä😔

Vierailija
215/331 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä on muuten sensuroitu pois se viesti, jossa joku kysyi miksi nukeille on pimpat ja tissit? Näin, että joku oli siteerannut tuota viestiä joten sen pystyi lukemaan. Oliko tuossa muka jotain sensuroitavaa?

Vierailija
216/331 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuo on tarkoitettu valokuvaamista varten? Nyt en ymmärrä. Miksi joku ostaisi nuken valokuvattavaksi? Ymmärrän että nukkeja keräillään, mutta siis tämän nuken ympä'rillä on joku valokuvausyhteisö? Outoa.

Vierailija
217/331 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle on ihan sama jos hankit tytöllesi pullipin. Itse omistan 12 pullippia mutta lähinnä vain kuvailen niitä. En todellakaan leiki.

Vierailija
218/331 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi 11 vuotiaalle pullippia niissä on ikäraja 15v sillä ne ovat keräilyä ja kuvaamista varten ne eivät ole leluja!

Vierailija
219/331 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 9v tyttö ja mul on oma pullip:-D

Vierailija
220/331 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meilläkin sellaisia 4 löytyy. Tytöt tykkäävät kovasti.

Kyllä sanon, että ei ehkä ihan noin nuorille kannata ostaa.

Kuulemma menee helposti rikki, jos nyt leikkii paljon.

Sillä pullipithan on tarkoitettu alunperin vitriini käyttöön.