Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö toivoo joululahjaksi Pullip-nukkea

Vierailija
09.12.2013 |

11-vuotias tyttäreni on toivonut joululahjaksi Pullip-nukkea. On nähnyt niistä kuvia netissä ja nyt haluaa itsekkin sellaisen nuken. Kuulemma joku Korealainen nukke, netistä pitäisi tilata ja hinta oli jotain 100€ luokkaa. Uskaltaako tuollaista nyt tilata? Kannattaako tuollaisesta nyt maksaa sen sata euroa, onko hintansa väärti? Kovasti tyttö on sitä toivoo, joten tuollainen nukke olisi todella mieluisa lahja. Onko teillä kokemusta tälläisista nukeista ja kannattaisiko tytölle tuollainen ostaa?

Kommentit (331)

Vierailija
181/331 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh!! mielenkiintoista luotettavaa, molemmat puolet kyllä mielestäni provosoivat.. Mutta respecttiä siitä, että harrastajat sentään lopettivat vastailun.. Olen sivustaseurannut älkää mua lynkatko!!

Vierailija
182/331 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkimys oli siinä, ettei tähän naurettavaan palstaäitien provosointi-ketjuun enää vastattaisi. Koska asiallisetkaan vastaukset eivät saa heiltä asiallista vastausta, toki harrastajienkin viesteissä on mätiähedelmiä. Mutta jommankumman osapuolen olisi jo hyvä lopettaa tää naurettava pelleily!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/331 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neljävuotias poika osaa leikkiä siskonsa pullipeilla tosi nätisti. 6-vuotias sisko sai viime jouluna 2 pulkippia, yhden isomman ja yhden ihan pienen. Nyt pullipharrastajat suut kiinni. En minäkään vingu, että te ette saa käyttää meikkiä, se on varattu vain aikuisille.

Vierailija
184/331 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoL etteks te aikuiset tajuu mitään ihanku me lapset ne syötäisiin?

Vierailija
185/331 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ne jotain aikuisten leluja vai?

Vierailija
186/331 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oikeastaan itse käytän pullipeja koristeina ja siis keräilen niitä ja niistä saa hyviä kuvia monikaan ei pidä niitä leikki kaluina 18 vuotiaatkin keräilevät pulllipeja :)

Vierailija
187/331 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-.- jooh... Niillä saa leikkiä ihan minkä ikäiset vain vaikka 89 vuotiaat mummot ei ole mitään väliä xD

Vierailija
188/331 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt pullipin ostamista. Pullip ei ole lelu (on varmaan tullut jo selväksi) Se on tarkoitettu kuvaamiseen ja keräilyyn, mutta jos lapsi haluaa pullip nuken niin voin tässä sanoa että ne ovat aika herkkiä. Kannattaa jutella siitä pullipin ostamisesta. Sitten tuo joka tuolla puhui että pullipit ovat eläviä..... mistä lähtien muovi on elänyt? ;D
Minun mielestäni voit hyvin ostaa tyttärellesi nuken, jos hän osaa käsitellä sitä varoen :)
11-vuotias on monen mielestä liian nuori saamaan pullipin, mutta ei minun mielestäni (paitsi jos lapsi aikoo leikkiä sillä)
Olen itse 12-vuotias ja harkitsen nuken ostamista kuvaus käyttöön.
Lapsen kannattaa myös lukea ja etsiä enemmän tietöa pullipeista jos harkitsee sen ostamista, blogit ovat hyviä siihen niistä löytyy tietoa sun toista.

PS. Kannattaa vierailla näissä paikoissa: Mollamania, Pullipstyle ja Plasticpop, mollamania on kyllä aika kallis ja pullipstylestä voi kuulemma tulla tullimaksu?

Terveisin: Olivia

Vierailija
189/331 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä sai hyvät naurut! Ne ovat tarkoitettu leikkimiseen vai miksiköhän joka monster high tai bratz jutussa lukee että ne on LELUJA?

Vierailija
190/331 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pullipin nimeä pitää tuolleen väännellä TÄÄLLÄ KÄY LAPSIAKIN

Vierailija
191/331 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt oikein tiiä kun meillä ostettiin tyttärillemme 7 ja11 pullipit ja ei kyllä vielä ole rikkimennyt ja innostusta riittää tyttäremme ovat nyt 9 ja13

Vierailija
192/331 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 10v tyttönen ja sain nukkeni synttärilahjaksi käytettynä, ja aikomuksessakaan ei ollut leikkiminen,vaan ihan kuvaaminen ym.. lopetin nukeilla leikkimisen jo 7 vuotiaana,kun pääsin kouluun, et ainahan ne 10-13v tyypit leikkii keräilyharvinaisuuksilla :))))  ja te supermammat  pullip nimenomaan rjähtää kun sillä leikkii, ja pullip ei ole pariakumppiä kalliimpi kun joku parpi  barbiet ovat noin 202 ja pullipit 100-1000e yleensä.

Vierailija
193/331 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia voisivat olla hyvät perustelut lapsen suusta? 

Vierailija
194/331 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt kukin leikkimisellä tarkoittaa... Sanoohan mun vanhemmatkin, että mä leikin nukeilla vaikken varsinaisesti leikikkään ja mitä minä nyt olen tätä ketjua niin me harrastajat ollaan oltu paljon pahempia kuin nuo äidit;D Ja teille kuitenkin tiedoksi, että ei ainakaan minua haittaa jos vaikka kaikki maailman lapset leikkisivät pullipeilla muuten, mutta kun mua muutenkin pilkataan nukke harrastuksen takia jne niin jos niistä yhtäkkiä tulisi näitä n.s lastennukkeja niin en tiedä miten minuun sitten suhtauduttaisiin... Ja onhan siinä oma viehätyksensä jos omaharrastus on vähän erityinen:) No joo anteeksi jos oli sekava viesti, kun yritin vastata mahdollisimman monelle yhtäaikaa;)

Vierailija
195/331 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.kalevala.fi/teemat/nuoret-ei-ole-lasten-leikkia/104918

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pullip 

Rakkaat ihmiset lukekaa nuo tekstit, ennenkuin ostatte lapsellenne pullipin :)!

Vierailija
196/331 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ VITTUA TE SKITSOOTTE JOSTAI NUKESTA?! NE EI ELÄ NIILLÄ EI OLD TUNTEITA EIKÄ MINKÄÄNLAISIA AIVOJA JOTEN VOIHAN TOI OSTAA SEN 11V LAPSELLEEN VAIKKA POLTETTAVAKSI HUHHUH SE EI TEIDÄN ELÄMÄSTÄ POIS OLE!!!

Vierailija
197/331 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:49"]www.kalevala.fi/teemat/nuoret-ei-ole-lasten-leikkia/104918

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pullip 

Rakkaat ihmiset lukekaa nuo tekstit, ennenkuin ostatte lapsellenne pullipin :)!

[/quote] Tullut tuo teidän viesti jo selväksi ilman lisäspämmiä.

Vierailija
198/331 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kehitysvammainen 16-v haluaa pullipin. Saako ostaa, saattaa leikkiä väärin?

Vierailija
199/331 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastajat käy jatkuvasti uppimassa ketju

Vierailija
200/331 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni LASTEN käyttöön aika muhkeat silarityyppiset daisarit ja sämpylä-pindet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi