Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö toivoo joululahjaksi Pullip-nukkea

Vierailija
09.12.2013 |

11-vuotias tyttäreni on toivonut joululahjaksi Pullip-nukkea. On nähnyt niistä kuvia netissä ja nyt haluaa itsekkin sellaisen nuken. Kuulemma joku Korealainen nukke, netistä pitäisi tilata ja hinta oli jotain 100€ luokkaa. Uskaltaako tuollaista nyt tilata? Kannattaako tuollaisesta nyt maksaa sen sata euroa, onko hintansa väärti? Kovasti tyttö on sitä toivoo, joten tuollainen nukke olisi todella mieluisa lahja. Onko teillä kokemusta tälläisista nukeista ja kannattaisiko tytölle tuollainen ostaa?

Kommentit (331)

Vierailija
241/331 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 sivua, 259 viestiä ja palstamammoja, trolleja, provoja sekä harrastajia... Jatkakaa vaan tätä "loistavaa" keskustelua:DD

Vierailija
242/331 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä on. Luin koko ketjun alusta loppuun ja olen erittäin hämmentynyt.

"SE EI OLE LELU!!!!11!!1!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/331 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa ajoissa liikkeellä.

Vierailija
244/331 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 16 vuotta, pian 17 ja hankin oman MIO-pullip (MIO = Make It Own, n. 60e, joka täytyy itse koota, ostaa erikseen peruukki, ja meikata itse) nukkeni noin puoli vuotta sitten. Tämä nukke harrastus on hyvin kallista ja vaivaa näkevää obitsujen vaatteiden tekemisten kanssa.

Minusta on jopa harmillista, että nukkeja ostetaan liian nuorille, se että suositus ikäraja on 15 vuotta näille keräily/kuvausnukeille ei ole mikään vitsi. Vanhempi pikkusiskoni on 14 ja omistaa jo 6 nukkea hän sai ensimmäiseksi nukekseen pienemmän version tästä pullipista ja se olisi minusta monta kertaa järkevämpi ostos tuon ikäisille.

Toisaalta nuorempi pikkusiskoni n.11 v. on saanut myös tälläisen pullip nuken ostettuaan sen omilla kotitöistä hommatuilla rahoillaan ja kyllä sillä EI ole leikitty vaan sitä on oikeasti kohdeltu oikein ja kuvattu ja tällä on myös instagramissa oma nukke-käyttäjä pullipilleen, on siis aivan tyystin kiinni omasta lapsestaan, ei iästä. Jokainen lapsi kasvaa erilailla.

Suosittelen kuitenkin vanhempien tutustuvan kunnolla näihin nukkeihin esimerkiksi Mollamanian nettisivuilta tai muualta ja pyytää oikeita perusteluja lapseltaan miksi ja mihin tämä nukke tulisi käyttöön. Pullipit ovat ihania nukkeja, ei kannata olla kovin negatiivinen näille ihanuuksille! ^^

Vierailija
245/331 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tyttö on tarpeeksi vanha, mutta sinun tulee vanhempana arvioida lapsentaso eli onko esim. paljon kännyjä mennyt rikki? Jos on niin en tiedä kannattaako. Mutta jos rahaa on niin mikäs siinä.

Vierailija
246/331 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nyt pakko tulla tähän korjaamaan. Itse minä olen nukkeililia ja pullip nukeilla EI saa leikkiä! Ne ovat valokuvaamista varten, koristeeksi yms.

Vierailija
247/331 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullipin voi minusta aivan hyvin antaa sille 11 vuotiaalle jos vain arvoi hänen kypsyytensä... Joku aikuinenkin voi kohdella pullippia huonommin kuin esim. 12 v lapsi... T: 4 pullipin, 2 dalin ja 1 isulin omistaja...

Vierailija
248/331 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko 22v hankkia myös pullipin vai onko liian noloa

Vierailija
249/331 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilalasta löytyy,mutta ikäraja +15. Tosi herkkiä,en suosittele 11 vuotiaalle. Yleensä maksaa enemmän kuin 130 €.

Vierailija
250/331 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPEITA LELUJA ! Kummityttö varmasti ilahtuu, kun tilasin hänelle juuri tuollaisen vaaleahiuksisen 4-vuotis synnttärilahjaksi<<1

Vierailija
251/331 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin kohta 8 vuotta täyttävälle tyttärelleni kolme pillup-nukkea. Ihan varmasti tykkää, leikkiihän tuo mieluusti barpeillakin. En malta odottaa, että kotiutuvat postista!

Vierailija
252/331 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullipeita kuvataan/pidetään vitriinissä/hyllyssä sitten :)

No eikä! Meillä on leikeissä mukana! Lelujahan ne on.

terv. tyttö 10-vuotta

Vierailija
253/331 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin kohta 8 vuotta täyttävälle tyttärelleni kolme pillup-nukkea. Ihan varmasti tykkää, leikkiihän tuo mieluusti barpeillakin. En malta odottaa, että kotiutuvat postista!

En siis ole ainoa joka kutsuu niitä Pillup-nukeiksi :D

Vierailija
254/331 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullipeita kuvataan/pidetään vitriinissä/hyllyssä sitten :)

No eikä! Meillä on leikeissä mukana! Lelujahan ne on.

terv. tyttö 10-vuotta

Mitä sä pieni tyttö tällä palstalla teet? Ei oo kaikki keskustelut sun silmille sopivaa.

Vierailija
255/331 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähän on vain numero. Jos tyttösi tuntee olevansa tarpeeksi kypsä niin mikäs siinä.

Vierailija
256/331 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tahtoo joululahjaksi RealDoll-nuken, mitä mieltä olette?

Vierailija
257/331 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupilleilla EI SAA leikkiä!!

Vierailija
258/331 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä lapsi saa leikkiä pullipilla.Mutta ei niinkuin barbeilla jos et tiedä kannattaako ostaa blytheä tai pullippia osta barbie tai joku jotta voit testata onko se pullipin ostaminen niin kauhean tarpeellista.ja huomioi myös se lapsen kyllästyvyys.jos hän kyllästyy moneen asiaan nopeasti ei kannata ihan silloin ostaa bjdtä tai pullippia ettei hän vaan kyllästy ja sano sinulle että nukke pitäisi myydä

Vierailija
259/331 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ;) itsekkin sain 11 vuotiaana, mutta ei se kuitenkaan mailmaa kaada. :D

Vierailija
260/331 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siuuri pullip fani, vaikkei minulla ole yhtään pullippia. Kavereillani on pullippeja mutta äitini ei raaski ostaa melkein 200€ nukkea vaikka itsekin haluaisi. Itselläni ei ole varaa pullippiin mutta joku päivä saan käännytettyä jonkun oostamaan sellaisen, tai kerään rahaa itse;)