Saga Andersson kehuu Instassa kuinka ihana reissu oli
Ei paljoa haittaa vaikka menestystä (ei taaskaan) tullut. Pääasia on että on kivaa!
Kommentit (29)
Olihan sillä turisteja siellä seurana muitakin. Doping-lotta, nooralotta, sanni, vilma nyt ainakin. Mikäs se hyvällä porukalla reissatessa
Vierailija kirjoitti:
Olihan sillä turisteja siellä seurana muitakin. Doping-lotta, nooralotta, sanni, vilma nyt ainakin. Mikäs se hyvällä porukalla reissatessa
2.5 viikon matka, kilpailuun kului muutama tunti. loppuaika olikin lomailua
Osa näistä tyttösistä urheilee vaan että pääsee matkustelemaan. ei ne tosissaan ole, niin ja saa instaan hyvää kontenttia
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kivat bileet oli kuitenkin ja tuliaisiakin tuli mukaan 😉 Ainahan voi säästellä voimia niihin.
Mä jo tuos toises ketjus sanoin, että muut menee voittamaan, mutta suomalaiset keräämään kivoja kokemuksia.
Käykääpä katsomassa Ella Junnilan instaa, täynnä ihania fiiliksiä tokiosta!
Vierailija kirjoitti:
Junnila tiesi jo keväällä, että nilkassa on jotain vikaa. Mahtoikohan kertoa valintaraadille?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kevään ja kesän kisat eivät ole tuoneet toivottuja lukemia, on Junnila luottavainen siihen, että kaikki palaset ovat kohdillaan juuri oikeaan aikaan.
Tämä kausi on ollut sellaista työtä tekevää kautta ihan alusta asti, Junnila kuvailee.
Sitä työtä on tehty juuri tätä varten, että täällä olisi paras mahdollinen fyysinen kunto ja tekninen valmius. Koen, että siihen tilanteeseen on päästy.
Keväällä Junnila sanoi luottavansa siihen, että palaset loksahtavat paikoilleen syksyyn mennessä. Vaikeuksista huolimatta usko omaan tekemiseen ei ole horjunut.
En koe, että usko olisi horjunut missään vaiheessa siihen pitkään prosessiin. Toki kehitysaskeleet eivät aina tule siinä tahdissa kuin itse haluaisi, mutta joka päivä on tehty töitä ja ollaan aika lähellä sitä pistettä, Junnila kertoo.
On muuten noiden urheilujatyttöjen instagramit hurjaa katseltavaa! Todellista setämiesten runkkukamaa
Vierailija kirjoitti:
On muuten noiden urheilujatyttöjen instagramit hurjaa katseltavaa! Todellista setämiesten runkkukamaa
Saisipa nuolla Sagan läpikotaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisipa nuolla Sagan läpikotaisin
Vai niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junnila tiesi jo keväällä, että nilkassa on jotain vikaa. Mahtoikohan kertoa valintaraadille?
Ei kertonut koska ei olisi päässyt pariksi viikoksi Tokioon!
Vierailija kirjoitti:
paljonko lomamatka maksoi?
Liikaa
Saga Vannisella on asenne kohdillaan, vain voitto kelpaa, mitalikin olisi lohduttanut. Sillä asenteella pitäisi olla liikkeellä tuon kokoluokan kisoissa tai sitten voi maksaa itse harrastuksensa.
Hyvää mainosta Suomelle lähettää kisoihin kauniita tyttöjä. Suoritukset olivat mitä olivat, mutta Suomen maineen kannalta kuitenkin positiivinen reissu.
Vierailija kirjoitti:
Saga Vannisella on asenne kohdillaan, vain voitto kelpaa, mitalikin olisi lohduttanut. Sillä asenteella pitäisi olla liikkeellä tuon kokoluokan kisoissa tai sitten voi maksaa itse harrastuksensa.
Juuri noin! Suurin osa otti matkan all inclusive lomana koska mitään mahdollisuutta edes jatkoon ei ollut
Av-palstalaiset on yleisurheilun asiantuntijoita, montako mitalia itse voititte nuorena kun tunnutte niin tarkkaan tietävän kuinka niitä saadaan
Hyvä että Emma Tainio ei sentään ollut mukana shoppailemassa, siinä vasta turistien turisti on