Tyttö toivoo joululahjaksi Pullip-nukkea
11-vuotias tyttäreni on toivonut joululahjaksi Pullip-nukkea. On nähnyt niistä kuvia netissä ja nyt haluaa itsekkin sellaisen nuken. Kuulemma joku Korealainen nukke, netistä pitäisi tilata ja hinta oli jotain 100€ luokkaa. Uskaltaako tuollaista nyt tilata? Kannattaako tuollaisesta nyt maksaa sen sata euroa, onko hintansa väärti? Kovasti tyttö on sitä toivoo, joten tuollainen nukke olisi todella mieluisa lahja. Onko teillä kokemusta tälläisista nukeista ja kannattaisiko tytölle tuollainen ostaa?
Kommentit (331)
Hei, ikä on vain numero! Ei se kerro kaikkea. Itse olen 12v, ja omistan Pullip Classical Alicen. Minä ainakin olin jo tyystin lopettanut leikkimisen 11-vuotiaana, joten oletko varma että oma tyttäresi leikkii sillä? Saattaa hän kohdella sitä oikeinkin. Niissä nukeissa ei ole upeaa se, että niillä voi leikkiä, vaan siksi koska ne ovat kauniita. Mutta silti suosittelen varmistamaan tyttäresi kypsyyden pullipin hankintaan. Tee hänelle selväksi että Pullipit ovat herkkiä, ja ne eivät ole leluja. Onnea :)
Ostin tyttärelle joululahjaksi Kilalasta. Melko tyyris. Toivotaan, että miitit, kuvaaminen ja modaaminen kiinostaa 12 vuotiasta kauemmin, kuin pelkät nukkeleikit. Tällä ei todellakaan leikitä... Minä isänäkin tutustuin aiheeseen ennen ostopäätöstä.
Ihania nukkeja! Taidan ostaa pari eskarilaisen leikkeihin. Alkaa kuulemma jo barbit kyllästyttämään.
kyllä 11-vuotiaalle voi pullipin ostaa jos vanhemman mielestä hän on tarpeeksi vastuullinen
Hyi helvetti. Aivan SAIRASTA hankkia tuollainen VIIVAPILLUNUKKE lapsen leluksi.
Rehellisesti sanoen nuo nuket näyttävät siltä, että ne on markkinoitu äitinsä kanssa asuville yli 30-vuotiaille pedofiilimiehille.
Mielestäni pullip on todella hyvä ostos ja olen tässä par'aikaa kuvailemassa. Jos tyttö sitä toivoo, niin kannattaa ostaa ja tarttua tilaisuuteen, koska siitä voi saada uuden harrastuksen! ☺👍
Tää loukkasi ja aika pahasti, ite oon 11v ja sain 10v Pullipin, käytettynä tosin mutta täysin samassa kunnossa kun ostettuna...
kannataa ostin minun tytöllekin se oli toosi tyy tyväinen pulippiin
Onpa suloisia leluja! Uskoisin kummityttönikin tykkäävän leikkiä tuommoisilla. Nyt leikkii niillä monsteritytöillä ja noihan on vähän samoja, mutta söpömpiä.
Ohoh, täällä on saatu näin pitkä tappelu aikaan Pullipeistakin :D Luulin tähän asti sen olevan harvinaisen rauhanomainen harrastus.
No voihan niillö leikkiä jos haluaa. Jos menee paskaks niin voihan se ostaa uuden. Monster High nuketkin muuttuu päivän kuluessa kasaksi ihraa, nekin menee rikki helposti. Mulla on Pullipeita ja leikin niillä, kuvaan teen vaatteita yms. Kaikki saa tehdä mitö haluaa omalla pullipilla, kyllä sillä saa leikkiä. Tuleeks maailmaan loppu jos joku leikkii pullipeilla? Noilta kuvaajilta jotka niiku pitää pullippia jumalana, pitäs ottaa pois, ne muka "Ei niillä saa leikkiä" miten sä voit määrätä mitö se tekee?
Näin! Olet aivan oikeassa! Lapsi åitää olla oikea? Siis en muista kirjoituksesta kun ei nyt näy tätä kirjoitessani, muuta hyvä
Nukke on sen verta herkkä että voimennä rikki. Jos nukella on vielä obitsukin se kaulatappi katkeaa leikkimättäkin
Olen 11 vuotias keräilijä ja on jotenkin tosi karmea ajatus et 7-8 vuotiaalle on ostettu keräilynukke leluksi. Itse kamalan varovasti otin molemmat nukkeni paketista siinä pelossa että se menisi rikki. En kyl todellakaan oo koskaan leikkiny nkillä koska ajatus että se menee rikki on liian suuri. Varsinkin jos nukella on obitsu se menee kamalan helposti se kaulatappi rikki
Aika outoja kommentteja. Koska:
1. Jonkun mielestä sana "leikkiminen" tarkottaa et vaihdetaan nukelle vaatteet. Jonkun mielestä taas sitä, että nukkea paiskotaan seiniin. Että turha sanoa, että "ne ei ole leluja".
2. Jos joku leikkii sen nukella, niin ketä se muka haittaa???????!!!!! Ja jos jollakin on pullip, niin ei kukaan muu voi sanoa, että "Älä leiki sun pullipilla!!!" Koska eihän se voi määrätä, että mitä joku muu tekee sen omalla nukella.
3. Jos pullip kestää asentojakin, niin kyllä sillä voi varovasti leikkiä (ja varovasti sanalla tarkoitan nyt esim. että joku nukke tulee jonnekin huoneeseen ja keskustelee jonkun toisen nuken kanssa). Mutta ei kannata leikkiä rajusti, eli niin kun vaikka heitellä ympäri taloa.
4. Minäkin välillä leikin varovasti nukeillani ja ei ole mennyt mikään rikki. Ei ole tullut edes naarmua.
T: Kahdentoista pullipin omistaja
Suosittelen ostamaan plasticpop tai mollamania
kaupasta se on todella hyvä mutta Huom pullipin ovat keräilynukkeja + ne on K16!!
ei nillä leikitä. katsokaa wikipediasta... NE EI OLE LELUJA
Niitä ei ole tarkoitettu leluiksi, mutta voi niillä silti leikkiä jos siltä tuntuu.