Olen 34v mies jolla ei ole ollut tyttöystävää ikinä. Minullakin on oikeus seurustella kerran elämässäni nuoruuden hehkun omaavan naisen kanssa
Siksi haen tyttöystävää ikäluokasta 20-28
Ikäisissäni naisissa alkaa jo valtaosalla näkyä ikääntymisen merkit selvästi.
Minä tavallaan en ole päässyt siihen kehitykseen mukaan jonka ansiosta kokisin ikäiseni naisen viehättäväksi, koska en koskaan päässyt nuorena seurustelamaan. Siksi minun pitää saada nuori nainen jotta pääsen läpikäymään tämän vaiheen.
Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas ap, ei sinulla eikä kellään muullakaan ole oikeutta naiseen, mieheen tai edes kultakalaan.
Sinulla on oikeus ihmissuhteeseen siinä tapauksessa, että kykenet sellaisen muodostamaan ja ylläpitämään.
Totta kai on oikeus.
Näin kouluissa luvataan.
Mikä järki muuten on pyrkiä eteen päin jos ei naista edes saa?
Missä ihmeen incelkoulussa luvataan, että jokaisella on oikeus naiseen? :D
Porvoon uliopistossa todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alle 20 mut halukko seurustella mun kanssa?
Sijainti, ikä, mitat?
Ei ole mahdotonta noin yleensä seurustella tai olla seksisuhteessa nuorempien naisten kanssa, mutta kyllähän siinä pitää sitten olla jotain annettavaakin jos haluaa sekä nuoren ETTÄ "hehkeän" naisen joka on sinua vaikka 10 vuotta nuorempi.
Mutta joo, ei sinulla kyllä mitään "oikeutta" mihinkään naiseen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole enää mitään mahdollisuuksia saada nuorta naista kun et nuorempanakaan saanut.
Minun mielestäni monella miehellä on paljon parempi mahdollisuus saada nainen 35-vuotiaana kuin 20-vuotiaana.
Syystä että 20-vuotiaana niin moni on vielä vasta siloposkinen "poika"N28
No eikä ole.
Ne miehet, joilla on 35-vuotiaana hyvin vientiä on niitä samoja miehiä, jotka oli 20-vuotiaana niitä komeimpia ja hoteimpia poikia joihin kaikki oli ihastuneita.
Taso nousee iän myötä ainoastaan jos onnistuu tulemaan taviksesta miljonääriksi (eli saa sitten golddiggereitä) tai on ollut nuorena ihan söpö kasvoista, mutta hirvee läsci ja onnistuu laihduttaa 30+ ikäisenä ja menee salille, alkaa pukeutumaan paremmin yms.Itse en nuorena saanut naisia lainkaan mutta 33 vuotiaana minusta kiinnostui moni nainen. Nuorin ihan suoraan seksiä tarjonnut oli 16 vuotias. Valitsin kuitenkin 20v naisen ja kieltämättä kyllä se oli kohtalaisen iso juttu, että pääsi kokeilemaan nuoren naisen kanssa.
Mistä arvelet sen johtuneen, että menekkisi parani 33-vuotiaana?
M31
Itsevarmuus sosiaalisissa tilanteissa ja varmaan sosiaaliset taidotkin siinä samalla. Toki ikä vaikutti muutenkin osaltani positiivisesti, koska näytin monta vuotta ikäistäni nuoremmalta. Työpaikka sattui olemaan sellainen missä pääsin juttelemaan paljon nuorille naisille ja kirjaimellisesti harjoittelin naisten kanssa kommunikointia kymmeniä tunteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijainti, ikä, mitat?
Helsinki, 17, 160cm ja 50kg
Olen 25-vuotias nainen, joka ei ole koskaan käynyt treffeillä, flirttaillut, "säätänyt", tai pitänyt poikaa kädestä kiinni, suutelemisesta ja seurustelusta puhumattakaan. Olen ollut koulukiusattu ja ujo ja kiusaajina oli oikeastaan pääasiassa ikäluokkani pojat. Nyt, kun alan päästä näistä estoista eroon, vaadin oikeuteni nimessä saada 12-16-vuotiaan pojan, jonka kanssa noita yllä mainitsemiani asioita harjoitella, koska tilastojen mukaan juuri tuossa iässä nuo asiat ensimmäisenä koetaan. Seksiä ja vakavampaa suhdetta varten minulla on oikeus saada sitten 17-20-vuotias poika myöhemmin, kunhan ensin nämä perusasiat koen.
Teinirakkauteen on kaikilla oikeus.
No, ap? Jos olet vielä linjoilla, etkä ole trolli, niin kuulostaako vielä normaalilta? Periaatehan on meillä sama
Vierailija kirjoitti:
Kuka tekee tällaisia aloituksia? Käsittämätöntä.
Nainen.
Olisi kannattanut yläasteella jättää legot ja pikkuautot sivuun ja kiinnostua seurustelusta, kuten suurin osa pojista teki.
Ap ei tietenkään ole tosissaan, mutta tuttavani alkoi 34-vuotiaana hyvin vaatimattoman näköisenä miehenä seurustella 20-v tytön kanssa ja edelleen ovat yhdessä, omistusasunto hankittuna ja nainen odottaa lasta. Palstan mukaan tällaista ei koskaan tapahdu, mutta tosielämä on sitten jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tietenkään ole tosissaan, mutta tuttavani alkoi 34-vuotiaana hyvin vaatimattoman näköisenä miehenä seurustella 20-v tytön kanssa ja edelleen ovat yhdessä, omistusasunto hankittuna ja nainen odottaa lasta. Palstan mukaan tällaista ei koskaan tapahdu, mutta tosielämä on sitten jotain muuta.
No mutta sinähän oletkin Ikis, ei sinua kukaan ota tosissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Olen 25-vuotias nainen, joka ei ole koskaan käynyt treffeillä, flirttaillut, "säätänyt", tai pitänyt poikaa kädestä kiinni, suutelemisesta ja seurustelusta puhumattakaan. Olen ollut koulukiusattu ja ujo ja kiusaajina oli oikeastaan pääasiassa ikäluokkani pojat. Nyt, kun alan päästä näistä estoista eroon, vaadin oikeuteni nimessä saada 12-16-vuotiaan pojan, jonka kanssa noita yllä mainitsemiani asioita harjoitella, koska tilastojen mukaan juuri tuossa iässä nuo asiat ensimmäisenä koetaan. Seksiä ja vakavampaa suhdetta varten minulla on oikeus saada sitten 17-20-vuotias poika myöhemmin, kunhan ensin nämä perusasiat koen.
Teinirakkauteen on kaikilla oikeus.
No, ap? Jos olet vielä linjoilla, etkä ole trolli, niin kuulostaako vielä normaalilta? Periaatehan on meillä sama
Ehkä lapsiin sekaantuminen kannattaa jättää mutta monet pojat 16-vuotiaista alkaen kyllä melkein itkevät onnesta, jos pääsevät noita juttuja tekemään kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sinähän oletkin Ikis, ei sinua kukaan ota tosissaan :D
En ole Ikis, Ikishän olisi paheksunut tätä ikäeroa, itse en paheksunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nuoret kauniit naiset tykkää sellaisista Timothée Chalametin ja One Directionin kundien näköisistä miehistä, ja jotkut taas karskimman tyyppisistä miehistä tyyliin Michele Morrone.
Jos olet AP ulkoisesti yhtään noiden tasoa, niin sanon ettei mitään ongelmaa löytää nuorta tyttöystävää.
Voi saakelin Timotei Chameleon, eipä olisi ihan ensimmäiseksi uskonut tuon nimen tulevan AV:lla vastaan. :D
Mutta on kyllä täysin totta, että nykypäivän nuoret naiset tykkäävät Chalametin kaltaisista "androgyynimmistä" kauniista pojista. En tosin olisi uskonut, että löytyisi joku Ezra Milleriä sievempi näin pian. :D
Eikö nuoret naiset ole aina tai ainakin jo vuosikymmeniä tykänneet nimenomaan näteistä pojista?
Kannattaa muistaa, ettei esim. Johnny Depp, Brad Pitt ja Leonardo DiCaprio ole keski-ikäisinä pinnalle nousseita, vaan he ovat niitä entisiä seksisymbolin asemassa olleita nuoria julkkismiehiä - ja hekin olivat parikymppisinä niitä nättejä poikia eivätkä mitään karskin komeita....
Niin no; itse olen sen verran nuori, että minun silmissäni nuorikin Johnny Depp oli ihan "aikuinen mies". :D Ala-asteikäisen silmin 18-vuotiaskin on Aikuinen.
DiCaprio kyllä pääsi yllättämään, kun katsoin Titanicin ensimmäistä kertaa vasta aikuisiällä – ihan teini! Jackin ja Rosen suhteesta tulee mieleen 25-29v "vanhapiika" (jota yritetään sukulaisten toimesta kiireen vilkkaa parittaa naimisiin) ja joku 19v rattopoika. :D
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuhan sitä kummempaakin. Joku voittaa lotossakin. Muttei kellään ole "oikeutta voittaa lotossa seitsemää oikein," toki on oikeus pelata ja - taas - valittaa jollei voita.
Olen syrjäytynyt homomies. En ole koskaan saanut miestä koska olen ulkoisesti ällöttävä. Minulla on oikeus panna sinua koska haluan panna miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 32-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut. Toivoisin kovasti saavani joskus kokea rakkautta, kumppanuutta ja välittämistä, mutta mitään oikeutta minulla ei siihen tietenkään ole.
Oletko missään ns. tarjolla? Tinder nettideitit? Yleensä kun naiset väittää tällaista niin ei olla missään edes löydettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuhan sitä kummempaakin. Joku voittaa lotossakin. Muttei kellään ole "oikeutta voittaa lotossa seitsemää oikein," toki on oikeus pelata ja - taas - valittaa jollei voita.
Kuten totesinkin, ap ei ole tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole enää mitään mahdollisuuksia saada nuorta naista kun et nuorempanakaan saanut.
Minun mielestäni monella miehellä on paljon parempi mahdollisuus saada nainen 35-vuotiaana kuin 20-vuotiaana.
No eikä ole.
Ne miehet, joilla on 35-vuotiaana hyvin vientiä on niitä samoja miehiä, jotka oli 20-vuotiaana niitä komeimpia ja hoteimpia poikia joihin kaikki oli ihastuneita.
Taso nousee iän myötä ainoastaan jos onnistuu tulemaan taviksesta miljonääriksi (eli saa sitten golddiggereitä) tai on ollut nuorena ihan söpö kasvoista, mutta hirvee läsci ja onnistuu laihduttaa 30+ ikäisenä ja menee salille, alkaa pukeutumaan paremmin yms.Itse en nuorena saanut naisia lainkaan mutta 33 vuotiaana minusta kiinnostui moni nainen. Nuorin ihan suoraan seksiä tarjonnut oli 16 vuotias. Valitsin kuitenkin 20v naisen ja kieltämättä kyllä se oli kohtalaisen iso juttu, että pääsi kokeilemaan nuoren naisen kanssa.
M31
Itsevarmuus sosiaalisissa tilanteissa ja varmaan sosiaaliset taidotkin siinä samalla. Toki ikä vaikutti muutenkin osaltani positiivisesti, koska näytin monta vuotta ikäistäni nuoremmalta. Työpaikka sattui olemaan sellainen missä pääsin juttelemaan paljon nuorille naisille ja kirjaimellisesti harjoittelin naisten kanssa kommunikointia kymmeniä tunteja.
Ok, netistä se nuorempi nainen ei siis löytynyt.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole.
M31
Opin lukemaan.
Sinusta on varmaan hauskaa trollata toisen kommentoijan nimissä.
M31
Eihän tässä keskustelussa muita olekkaan kuin trolleja.