Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34v mies jolla ei ole ollut tyttöystävää ikinä. Minullakin on oikeus seurustella kerran elämässäni nuoruuden hehkun omaavan naisen kanssa

Vierailija
29.09.2020 |

Siksi haen tyttöystävää ikäluokasta 20-28
Ikäisissäni naisissa alkaa jo valtaosalla näkyä ikääntymisen merkit selvästi.

Minä tavallaan en ole päässyt siihen kehitykseen mukaan jonka ansiosta kokisin ikäiseni naisen viehättäväksi, koska en koskaan päässyt nuorena seurustelamaan. Siksi minun pitää saada nuori nainen jotta pääsen läpikäymään tämän vaiheen.

Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä jutellut ja tuttavapiirissäkin on parikymppisiä naisia, mutta aika haastavaa olisi henkisesti olla yhdessä, kun sen ikäiset ovat niin mustavalkoisia ja lapsellisia ihmisinä. Siis ei pahalla lainkaan. Jokaisella meistä on oma kehitysaste.

Valitettavasti ei löydy vaan sitä yhteyttä sen ikäisten kanssa. Tuntisin itseni niin isäksi kaksikymppisen tytön kanssa. Olisin hänen holhoajansa ja idolinsa. Koska olen sellainen John Debismäinen yleisluihu mies.

Suurin osa alkaa vaan fanittamaan minua, koska olen niin älykäs ja seuraavat kuin jotain profeettaa.

Sellaista en halua suhteelta. Haluan tasavertaisen naisen, joka on yhtä älykäs ja maailmankatsomus on kasvanut siihen mittaan etten tuntisi itseä liian kinginä.

Ihmisen aivot kehittyy vielä kolmekymppiseksi asti.

Ei parikymppisestä ole älyllistä haastetta tälläiselle 33v tavalliselle suomalaiselle jässikälle.

Vierailija
122/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syrjäytynyt homomies. En ole koskaan saanut miestä koska olen ulkoisesti ällöttävä. Minulla on oikeus panna sinua koska haluan panna miestä.

Ei juma, ap:lla käy viimeinkin flaksi! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syrjäytynyt homomies. En ole koskaan saanut miestä koska olen ulkoisesti ällöttävä. Minulla on oikeus panna sinua koska haluan panna miestä.

":DDDDDDDDDDD"

Naiset perinteiseen tapaan pelasivat tässäkin ketjussa miesseksi-korttinsa.

Olette te naiset niin ennalta-arvattiavia...

Vierailija
124/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole enää mitään mahdollisuuksia saada nuorta naista kun et nuorempanakaan saanut.

Minun mielestäni monella miehellä on paljon parempi mahdollisuus saada nainen 35-vuotiaana kuin 20-vuotiaana.

Syystä että 20-vuotiaana niin moni on vielä vasta siloposkinen "poika"

N28

No eikä ole.

Ne miehet, joilla on 35-vuotiaana hyvin vientiä on niitä samoja miehiä, jotka oli 20-vuotiaana niitä komeimpia ja hoteimpia poikia joihin kaikki oli ihastuneita.

Taso nousee iän myötä ainoastaan jos onnistuu tulemaan taviksesta miljonääriksi (eli saa sitten golddiggereitä) tai on ollut nuorena ihan söpö kasvoista, mutta hirvee läsci ja onnistuu laihduttaa 30+ ikäisenä ja menee salille, alkaa pukeutumaan paremmin yms.

Itse en nuorena saanut naisia lainkaan mutta 33 vuotiaana minusta kiinnostui moni nainen. Nuorin ihan suoraan seksiä tarjonnut oli 16 vuotias. Valitsin kuitenkin 20v naisen ja kieltämättä kyllä se oli kohtalaisen iso juttu, että pääsi kokeilemaan nuoren naisen kanssa.

Mistä arvelet sen johtuneen, että menekkisi parani 33-vuotiaana?

M31

Opin lukemaan.

Sinusta on varmaan hauskaa trollata toisen kommentoijan nimissä.

M31

Eihän tässä keskustelussa muita olekkaan kuin trolleja.

Sinusta en tiedä, mutta itse en ole trollannut.

M31

Vierailija
125/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne nuoret kauniit naiset tykkää sellaisista Timothée Chalametin ja One Directionin kundien näköisistä miehistä, ja jotkut taas karskimman tyyppisistä miehistä tyyliin Michele Morrone.

Jos olet AP ulkoisesti yhtään noiden tasoa, niin sanon ettei mitään ongelmaa löytää nuorta tyttöystävää.

Voi saakelin Timotei Chameleon, eipä olisi ihan ensimmäiseksi uskonut tuon nimen tulevan AV:lla vastaan. :D

Mutta on kyllä täysin totta, että nykypäivän nuoret naiset tykkäävät Chalametin kaltaisista "androgyynimmistä" kauniista pojista. En tosin olisi uskonut, että löytyisi joku Ezra Milleriä sievempi näin pian. :D

Eikö nuoret naiset ole aina tai ainakin jo vuosikymmeniä tykänneet nimenomaan näteistä pojista?

Kannattaa muistaa, ettei esim. Johnny Depp, Brad Pitt ja Leonardo DiCaprio ole keski-ikäisinä pinnalle nousseita, vaan he ovat niitä entisiä seksisymbolin asemassa olleita nuoria julkkismiehiä - ja hekin olivat parikymppisinä niitä nättejä poikia eivätkä mitään karskin komeita.

...

Niin no; itse olen sen verran nuori, että minun silmissäni nuorikin Johnny Depp oli ihan "aikuinen mies". :D Ala-asteikäisen silmin 18-vuotiaskin on Aikuinen.

DiCaprio kyllä pääsi yllättämään, kun katsoin Titanicin ensimmäistä kertaa vasta aikuisiällä – ihan teini! Jackin ja Rosen suhteesta tulee mieleen 25-29v "vanhapiika" (jota yritetään sukulaisten toimesta kiireen vilkkaa parittaa naimisiin) ja joku 19v rattopoika. :D

En ymmärrä mitä selität.

Pointtini oli vain, että nuoret naiset ovat aina tykänneet ns. näteistä pojista ja se rumien, karskien miesten fanitus on miesten keskeinen juttu.

Johnny Depp taitaa olla isäänikin vanhempi, mutta silti tiedän hyvin, että hän oli parikymppisenä seksisymboli ja hänen nuoruuskuvansa kiertää nykyistenkin nuorten naisten silmissä.

Huom: näistä ikonisista, jo keski-ikään ehtineistä miehistä kiertää nimenomaan ne kuvat joissa he olivat komeimmillaan eli 20-30v.

Ja kyseisten miesten status perustuu tänäkin päivänä niihin vuosiin kun he olivat nuoria ja komeita ja tahkosivat rahaa ja mainetta.

Ilman nuoruuden komeutta kenestäkään näistä kolmesta (Leo, Johnny, Brad) ei olisi tullut tähtiä.

Itse en ole ikinä nähnyt Titanicia, mutta kuvien perusteella näyttäisivät olevan ihan perus nuoripari, eli näyttävät ihan samanikäisiltä keskenään.

Vierailija
126/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksette vain ole sitten niiden nuorten naisten kanssa?

En ymmärrä ulínaa, kun aina voi tehdä asialle jotain.

Itsekin olen pettynyt omanikäisiin miehiin ja vanhemmat miehet ällöttää, joten olen 18-vuotiaan kanssa.

Tuntuu hyvältä.

Miksi ette vain toimi kuten minä, eli hommaatte sen nuoren söpön tyttöystävän/poikaystävän?

Vai oletteko jotain rumiluksia?

Vierailija
127/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska yhteensattuma, että juuri ennen kuin osuin tähän ketjuun, olin lukenut Tuukka Tervosen kolumnin "Inceleiden ja öyhöttäjien keskuudessa versoo uusia Hitlereitä"

https://yle.fi/uutiset/3-11523732

Olipas tuo Tukka Tervosen kolumni harvinaisen ällöttävää tekstiä. Syrjäytyneet on saastaa, kiva kiva.

Vierailija
128/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-vuotiailla mummoilla on myös oikeus seurustella sun ikäisten miesten kanssa.

Vierailija
129/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksette vain ole sitten niiden nuorten naisten kanssa?

En ymmärrä ulínaa, kun aina voi tehdä asialle jotain.

Itsekin olen pettynyt omanikäisiin miehiin ja vanhemmat miehet ällöttää, joten olen 18-vuotiaan kanssa.

Tuntuu hyvältä.

Miksi ette vain toimi kuten minä, eli hommaatte sen nuoren söpön tyttöystävän/poikaystävän?

Vai oletteko jotain rumiluksia?

Yksikään nainen ei ole sanonut minulle koskaan ei.

t. hopeasupikoira

Vierailija
130/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne nuoret kauniit naiset tykkää sellaisista Timothée Chalametin ja One Directionin kundien näköisistä miehistä, ja jotkut taas karskimman tyyppisistä miehistä tyyliin Michele Morrone.

Jos olet AP ulkoisesti yhtään noiden tasoa, niin sanon ettei mitään ongelmaa löytää nuorta tyttöystävää.

Voi saakelin Timotei Chameleon, eipä olisi ihan ensimmäiseksi uskonut tuon nimen tulevan AV:lla vastaan. :D

Mutta on kyllä täysin totta, että nykypäivän nuoret naiset tykkäävät Chalametin kaltaisista "androgyynimmistä" kauniista pojista. En tosin olisi uskonut, että löytyisi joku Ezra Milleriä sievempi näin pian. :D

Eikö nuoret naiset ole aina tai ainakin jo vuosikymmeniä tykänneet nimenomaan näteistä pojista?

Kannattaa muistaa, ettei esim. Johnny Depp, Brad Pitt ja Leonardo DiCaprio ole keski-ikäisinä pinnalle nousseita, vaan he ovat niitä entisiä seksisymbolin asemassa olleita nuoria julkkismiehiä - ja hekin olivat parikymppisinä niitä nättejä poikia eivätkä mitään karskin komeita.

...

Niin no; itse olen sen verran nuori, että minun silmissäni nuorikin Johnny Depp oli ihan "aikuinen mies". :D Ala-asteikäisen silmin 18-vuotiaskin on Aikuinen.

DiCaprio kyllä pääsi yllättämään, kun katsoin Titanicin ensimmäistä kertaa vasta aikuisiällä – ihan teini! Jackin ja Rosen suhteesta tulee mieleen 25-29v "vanhapiika" (jota yritetään sukulaisten toimesta kiireen vilkkaa parittaa naimisiin) ja joku 19v rattopoika. :D

Minusta taas Johnny Depp oli pitkään todella nuoren näköinen. Cry Baby taisi olla eka leffa, jossa kunnolla rekisteröin hänet ja kiinnostuin ottamaan herrasta enemmän selvää. Olin itse tuolloin alle 20-vuotias enkä tosiaan olettanut Deppin olevan juurikaan itseäni vanhempi. Olin vilpittömästi hämmästynyt kun mulle selvisi hänen olevan peräti 9 vuotta minua vanhempi. En olisi millään uskonut häntä 27-vuotiaaksi.

Gilbert Grapessakin hän oli paljon todellista ikäänsä (30v) nuoremman näköinen. Niin oli kyllä Leonardo DiCapriokin, joka siinä leffassa näytti 19-vuotiaana suunnilleen 13-vuotiaalta. 😁

Vierailija
131/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

En ymmärrä mitä selität.

Pointtini oli vain, että nuoret naiset ovat aina tykänneet ns. näteistä pojista ja se rumien, karskien miesten fanitus on miesten keskeinen juttu.

...

Ymmärsin ja ymmärrän kyllä pointtisi; kunhan vastasin sinulle kun vastasit minulle. Alkuperäisessä viestissäni kommentoin (ohimennen) ainoastaan nykypäivän nuorten naisten ihannetta – koska en ole koskaan tullut sen syvällisemmin ajatelleeksi mistä ennen on mahdollisesti tykätty.

Edellinen viestini oli ei-niin-vakavaa rupattelua, ja siihen nähden oma vastauksesi vaikuttaa aika aggressiiviselta. :/

Vierailija
132/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alle 20 mut halukko seurustella mun kanssa?

Ei kai ton perusteella kukaan tervejärkinen vielä päätä haluavansa seurustella. Kyllä se vaatii edes näkemistä tai hieman keskustelua.

Vierailija
133/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Minusta taas Johnny Depp oli pitkään todella nuoren näköinen. Cry Baby taisi olla eka leffa, jossa kunnolla rekisteröin hänet ja kiinnostuin ottamaan herrasta enemmän selvää. Olin itse tuolloin alle 20-vuotias enkä tosiaan olettanut Deppin olevan juurikaan itseäni vanhempi. Olin vilpittömästi hämmästynyt kun mulle selvisi hänen olevan peräti 9 vuotta minua vanhempi. En olisi millään uskonut häntä 27-vuotiaaksi.

Gilbert Grapessakin hän oli paljon todellista ikäänsä (30v) nuoremman näköinen. Niin oli kyllä Leonardo DiCapriokin, joka siinä leffassa näytti 19-vuotiaana suunnilleen 13-vuotiaalta. 😁

Eli nätit babyface-miehet iskee naisiin?

Vierailija
134/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

":DDDDDDDDDDD"

Naiset perinteiseen tapaan pelasivat tässäkin ketjussa miesseksi-korttinsa.

Olette te naiset niin ennalta-arvattiavia...

Vaikutatpa peppukipeältä, miesseksikö lie syynä? ;-)

Vierailija
135/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin väittää olevani samassa tilanteessa, olen 36-vuotias mies.

15-vuotiaana katselin 15-vuotiaita, ja 20-vuotiaana 20-vuotiaita.

Siihen se kehitys sitten tyssäsi kun en ikinä tyttöystävää saanut.

Muut seurustelivat ja menivät kehityksessä eteenpäin, mutta minä haaveilen ja ihastun edelleen noihin 20-vuotiaisiin.

36-vuotias nainen on ihan eri kehitystasolla kuin minä.

Sun kehitys pysähtyi siinä vaiheessa, kun aloit kuvitella, että ihminen voi kehittyä vain parisuhteessa. 

Naulan kantaan. Olen aina ihmetellyt tätä tiettyjen miesten logiikkaa, että jos ei ole seurustellut nuorena, ei myöskään kehity ihmisenä eteenpäin. Eivätkö nämä miehet opiskele, käy töissä, matkustele, juhli miespuolisten kavereidensa kanssa, lue kirjoja, pidä lemmikkiä tai tee ylipäätään mitään sellaista, mikä lisää sekä elämänkokemusta, perspektiiviä että itsetuntemusta? Ilmeisesti eivät, koska, no, kyllähän nuo puheet kuulostavat tosi jämähtäneiltä. Sitä tuskin joku kaksikymppinen yliopisto-opiskelija, joka viettää kesät kibbutsilla ja harrastaa kaverikoiratoimintaa, arvostaisi, että häntä tulee iskemään joku 34-vuotias no life -setä repliikillä "ssiiss me ollaan henkissesti niin ssamanlaisia!"  :D

Vierailija
136/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toki sulla oikeus on, mutta niin on sillä toisellakin osapuolella, joten jos ei käy flaksi ..

Vierailija
137/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ollut kiinnostava nuorena, nyt sulla ei ole enää tsänssejä. Juna meni jo.

Täh? Mieshän on parhaimmillaan vasta 35-45-vuotiaana

T: nainen

Ei, emme me valitettavasti ole. Olemme ryppyisiä, väsähtäneitä ja kroppamme velttoja. Ryyppääminenkin alkaa näkyä naamassa vaikka aloitamme raivokkaan ja epätoivoisen kuntoilun siinä 35- vuotiaana.

T. Mies

Vierailija
138/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tää harhainen asenne miehillä on peräisin? Siis, että on oikeutettu naiseen kun tekee kaiken *oikein*? Disney-saduista, romanttisista elokuvista, musiikista? Kun katson taaksepäin, niin huomaan, että minullakin oli joskus vähän tuollaisia ajatuksia. 

Toivottavasti sinäkin ap havahdut tuon ajattelutavan järjettömyyteen ja ymmärrät, että sillä ei pääse eteenpäin. Etkö osaa olla edes vähän siitä ylpeä, että olet selvinnyt kaikesta yksin? Oletan siis, että näin on. 

-M29

"I make my own luck."

Vierailija
139/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä jutellut ja tuttavapiirissäkin on parikymppisiä naisia, mutta aika haastavaa olisi henkisesti olla yhdessä, kun sen ikäiset ovat niin mustavalkoisia ja lapsellisia ihmisinä. Siis ei pahalla lainkaan. Jokaisella meistä on oma kehitysaste.

Valitettavasti ei löydy vaan sitä yhteyttä sen ikäisten kanssa. Tuntisin itseni niin isäksi kaksikymppisen tytön kanssa. Olisin hänen holhoajansa ja idolinsa. Koska olen sellainen John Debismäinen yleisluihu mies.

Suurin osa alkaa vaan fanittamaan minua, koska olen niin älykäs ja seuraavat kuin jotain profeettaa.

Sellaista en halua suhteelta. Haluan tasavertaisen naisen, joka on yhtä älykäs ja maailmankatsomus on kasvanut siihen mittaan etten tuntisi itseä liian kinginä.

Ihmisen aivot kehittyy vielä kolmekymppiseksi asti.

Ei parikymppisestä ole älyllistä haastetta tälläiselle 33v tavalliselle suomalaiselle jässikälle.

Holhoaja ja idoli? Kuule, olet luuseri niiden parikymppisten tyttöjen mielestä. Vanha, väsähtanyt ja kaavoihin kangistunut. Ja ennen kaikkea niin tylsä että kanssasi ei jaksa puhua. Mistäkö tiedän? Olen ollut parikymppinen tyttö ja tiedän miten setämiehistä puhutaan niissä porukoissa. Se on aika armotonta.

Se mitä luulet fanittamiseksi on kiusantekoa ja sinulle nauretaan selkäsi takana. Ja sinusta puhutaan luultavasti nuorille miehille, vitsinä. Ilkeää, tiedän. Mutta nuoret ovat sellaisia. En kilttinä tyttönä osallistunut ikinä vanhojen miesten härnäämiseen, mutta monille se oli huvia.

Vierailija
140/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön Pringles-sipsiä, juon coka-colaa ja naureskelen näille trolli-aloitukseni vastauksille...Näitähän on kertynyt jo 140!

:DDDDDDDDDDDD

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä