Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34v mies jolla ei ole ollut tyttöystävää ikinä. Minullakin on oikeus seurustella kerran elämässäni nuoruuden hehkun omaavan naisen kanssa

Vierailija
29.09.2020 |

Siksi haen tyttöystävää ikäluokasta 20-28
Ikäisissäni naisissa alkaa jo valtaosalla näkyä ikääntymisen merkit selvästi.

Minä tavallaan en ole päässyt siihen kehitykseen mukaan jonka ansiosta kokisin ikäiseni naisen viehättäväksi, koska en koskaan päässyt nuorena seurustelamaan. Siksi minun pitää saada nuori nainen jotta pääsen läpikäymään tämän vaiheen.

Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo -o Mä oon 33 vee nainen ja koen että mulla on oikeus saada Johnny Deppin näköinen mies itselleni (se miltä näytti nuorena) ja ihan siks että mä en oo koskaan sellaista saanut.

Lueppa uudestaan: Ei Johnny Depp itse, vaan _näköisensä_ Eiköhän sellaisia löydy tavallisista tallaajistakin. Ja sitä paitsi miksei olisi oikeutta Johnny Deppiin itseensä???

Juuri niin, kyse oli sen kaltaisesta ulkonäöstä kuin Depp nuorena, ts. naisetkin huomaavat ensin ulkoisen olemuksen.

Tuo sana tyttöystävä särähtää korvaan näissä aloituksissa - jos se siis tarkoittaa lähinnä kevyttä hengailu/sukupuolisuhdetta (ja kavereille näyttämistä) ihan riippumatta naisen persoonallisuudesta, elämäntavasta, toiveista ja tavoitteista. Itse naisena en ole koskaan, edes hyvin nuorena, etsinyt "poikaystävää", vaan aikuiseksi kasvanutta miestä, jonka haluan tuntea hyvin, kuten hän minut ja jonka kanssa jakaa koko loppuelämä. Mikään tyttöystävä-status ei kiehdo pätkääkään. Jos ap:lla ei ole muuta tarjota, kuka voisi oikeasti kiinnostua?

Vierailija
62/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tekisi mieli silittää ap:ta hellästi ja kertoa muutama elämän tosiasia. Toisaalta tekisi mieli löydä lujaa muutaman kerran takaraivolle ja kertoa kuinka vinksahtanutta ap:n ajattelu on. Onnea valitsemallesi tielle...se tulee olemaan yksinäinen.

Takaraivoon lyöminen on erittäin vaarallista. Se on kielletty oikeastaan kaikissa kamppailulajeissa.

Olet apinan tasolla oleva retardi

Hei Asperger: yritä lukea se viesti eikä "kirjaimellisesti" niitä sanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nuoret kauniit naiset tykkää sellaisista Timothée Chalametin ja One Directionin kundien näköisistä miehistä, ja jotkut taas karskimman tyyppisistä miehistä tyyliin Michele Morrone.

Jos olet AP ulkoisesti yhtään noiden tasoa, niin sanon ettei mitään ongelmaa löytää nuorta tyttöystävää.

Voi saakelin Timotei Chameleon, eipä olisi ihan ensimmäiseksi uskonut tuon nimen tulevan AV:lla vastaan. :D

Mutta on kyllä täysin totta, että nykypäivän nuoret naiset tykkäävät Chalametin kaltaisista "androgyynimmistä" kauniista pojista. En tosin olisi uskonut, että löytyisi joku Ezra Milleriä sievempi näin pian. :D

Vierailija
64/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 35v, niin kävi sellainen tilaisuus jonka lopulta käytin jättämättä.

Mahdollisuus oli juuri 18v täyttäneeseen ja samana viikonloppuna parikymppisiä innokkaita naisia.

Kaksi halusi samaan aikaan kanssani humaltuneena jatkoille. Antoivat ymmärtää mitä halusivat.

Lopulta tiukkaa moraalia ja tiukkuutta yleensäkin kunnioittavana humaltuneena pysähdyin kesken vedenheiton pohdiskelemaan asiaa kontekstin ulkopuolelta.

Siinä huojuin ja tuntui kuin olisin ollut mietteissäni puolikin tuntia. Vettä suihkusi innokkaasti kuin nuorella miehellä kuuluukin. Tein kahdeksikkoa ja erilaisia muotoja.

Rentouttava lorina ja taustalla kuului rento housetyyppinen poljento.

Kahden päivän päästä piti matkustaa takaisin kotiin. Työmatka päättyisi pian.

Pistin viestiä kotipuoleen äidilleni siinä kustessa. Tuntui että kusi ei loppuisi koskaan ja olisin ylitsevuotava putous. Välillä rentoutin jalkoja ja yritin löytää rytmiä taustalle kuuluvalle rennolle jumputukselle. Tuntui kivalta kun lahkeet osuivat reisiin ja suihkukin alkoi päästellä viimeisiään.

Äitini oli aina valistanut minua ettei nuoria tyttöjä huijata ja heidän impeyttä viedä halpamaisin keinoin.

Tuntuu että hänen elämänsä palona on ollut valistaa ihmisiä siitä ettei minun ikäisen miehen sovi deittailla nuoria naisia missään mielessä.

Tiesin tämän sydämessäni oikeaksi.

Hävisin yökerhosta vähin äänin ja jätin vastaamatta 18v täyttäneelle tytölle ja niille muillekin.

Äitini on oikeassa. Minun ikäisten pitää tapailla omanikäisiä ihmisiä ja jättää lapset rauhaan.

Kun sitten työmatkani päätteeksi tapasin äitini ja tunnustin sydämeni hänelle ja syntiset ajatukset, niin hän siunasi minut ja antoi anteeksi. Hän tuntee miesten likaiset mielet ja varjeli poikaansakin kasvattamalla tämän oikein. Kun olin näille tytöille ystävällinen ja kohtelias, niin kyllähän minulla oli taka-ajatuksia ja heillä varsinkin.

Tunsin heidän himokkaat katseet ympärilläni ja en sallinut sen tapahtua.

Ajattelin mielessäni mummoani, sinisiä pikkuautoja ja äitiäni.

Herraa Jeesusta myös.

Nämä asiat pelastivat minut syntisen suurkaupungin sykkeeltä.

Vierailija
65/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo, sinisetpikkuautot uuaa uuaa kirjoitti:

Mahdollisuus oli juuri 18v täyttäneeseen ja samana viikonloppuna parikymppisiä innokkaita naisia.

Kaksi halusi samaan aikaan kanssani humaltuneena jatkoille. Antoivat ymmärtää mitä halusivat.

Lopulta tiukkaa moraalia ja tiukkuutta yleensäkin kunnioittavana humaltuneena pysähdyin kesken vedenheiton pohdiskelemaan asiaa kontekstin ulkopuolelta.

Siinä huojuin ja tuntui kuin olisin ollut mietteissäni puolikin tuntia. Vettä suihkusi innokkaasti kuin nuorella miehellä kuuluukin. Tein kahdeksikkoa ja erilaisia muotoja.

Pistin viestiä kotipuoleen äidilleni siinä kustessa. Tuntui että kusi ei loppuisi koskaan ja olisin ylitsevuotava putous. Välillä rentoutin jalkoja ja yritin löytää rytmiä taustalle kuuluvalle rennolle jumputukselle. Tuntui kivalta kun lahkeet osuivat reisiin ja suihkukin alkoi päästellä viimeisiään.

Äitini oli aina valistanut minua ettei nuoria tyttöjä huijata ja heidän impeyttä viedä halpamaisin keinoin.

Tuntuu että hänen elämänsä palona on ollut valistaa ihmisiä siitä ettei minun ikäisen miehen sovi deittailla nuoria naisia missään mielessä.

Hävisin yökerhosta vähin äänin ja jätin vastaamatta 18v täyttäneelle tytölle ja niille muillekin.

Äitini on oikeassa. Minun ikäisten pitää tapailla omanikäisiä ihmisiä ja jättää lapset rauhaan.

Kun sitten työmatkani päätteeksi tapasin äitini ja tunnustin sydämeni hänelle ja syntiset ajatukset, niin hän siunasi minut ja antoi anteeksi. Hän tuntee miesten likaiset mielet ja varjeli poikaansakin kasvattamalla tämän oikein. Kun olin näille tytöille ystävällinen ja kohtelias, niin kyllähän minulla oli taka-ajatuksia ja heillä varsinkin.

Herraa Jeesusta myös.

Tyhmä äijä :DDDD

Vierailija
66/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo, sinisetpikkuautot uuaa uuaa kirjoitti:

Herraa Jeesusta myös.

Äitisi on ikis?

Vierailija
67/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli maukasta joskus kun oli nuori namu tyttöystävänä. Kyllä se maistui hyvältä silloin. Parikymppinen ja allekin oli kyllä namia.

Vierailija
68/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Kyllä oli maukasta joskus kun oli nuori namu tyttöystävänä. Kyllä se maistui hyvältä silloin. Parikymppinen ja allekin oli kyllä namia.

Yöks

Vierailija
69/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä äijä :DDDD

Toiset miehet ne kulkee sankariuden polkuja kohti kunniaan.

He kunnioittavat tyttöjen vanhempia ja kunnioittavat omaa kuvaansa.

Ihminen on tekojensa ja ajatustensa summa.

Todellinen tyhmyys on eläimen asteelle ajautumista ja siihen sovellettua itsepetosta.

Tälläisten miesten varalla naisilla on aina veljet ja isä valmiina jatkotoimenpiteille.

Vierailija
70/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne nuoret kauniit naiset tykkää sellaisista Timothée Chalametin ja One Directionin kundien näköisistä miehistä, ja jotkut taas karskimman tyyppisistä miehistä tyyliin Michele Morrone.

Jos olet AP ulkoisesti yhtään noiden tasoa, niin sanon ettei mitään ongelmaa löytää nuorta tyttöystävää.

Voi saakelin Timotei Chameleon, eipä olisi ihan ensimmäiseksi uskonut tuon nimen tulevan AV:lla vastaan. :D

Mutta on kyllä täysin totta, että nykypäivän nuoret naiset tykkäävät Chalametin kaltaisista "androgyynimmistä" kauniista pojista. En tosin olisi uskonut, että löytyisi joku Ezra Milleriä sievempi näin pian. :D

Eikö nuoret naiset ole aina tai ainakin jo vuosikymmeniä tykänneet nimenomaan näteistä pojista?

Kannattaa muistaa, ettei esim. Johnny Depp, Brad Pitt ja Leonardo DiCaprio ole keski-ikäisinä pinnalle nousseita, vaan he ovat niitä entisiä seksisymbolin asemassa olleita nuoria julkkismiehiä - ja hekin olivat parikymppisinä niitä nättejä poikia eivätkä mitään karskin komeita.

Kyseiset miehethän ovat suorastaan ikonisia ysärin seksisymboleita, joiden nuoruuskuvat kiertää edelleen netissä (esim. instassa tulee usein nuorten naisten suosimilla tileillä vastaan jotain kuvia missä on parikymppinen Johnny Depp tai Leo).

Milloin on edes ollut muita kuin nättejä nuoria miehiä pinnalla?

Kaikki 20-30v Brad Pittit, Johnny Deppit, David Beckhamit, Ashton Kutcherit, Gilmore Girlsin Jessit, Zack Efronit, Timothée Chalametit ja vastaavat on tavallista kauniimpia miehiä.

En tiedä sitten milloin nuoret naiset on tykänneet epä-näteistä miehistä?

Mummoni muistelee välillä miten komea Elvis oli ja Elvis oli ilmeisesti aikansa seksisymboleita, ja aika nätti mies hänkin oli.

Vierailija
71/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän provolta kuulostaa, on sen verran lyhytnäköinen ja itsekäs kommentti.

Mutta heitän vastapallon: Jos on oikeuksia, niin on myös velvollisuuksia. Mitä tuohon sanot?

-m

Vierailija
72/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy 30-40-vuotiaistakin vielä melkoisen hehkeitä emäntiä, vaikka toki yhä harvemmassa ovat. 34-vuotiaana ei 10 vuottakin nuoremman löytäminen ole homma eikä mikään jos vain omaa jotain mitä antaa takaisin. Harvoin kun mitään myydään arvoaan halvemmalla.

Kyllä se kymmenen vuotta nuoremman naisen löytäminen alkaa olla vaikeaa yli kolmekymppisenä, ainakin netistä. Ehkä silloin on helpompaa, jos näyttää itse kymmenen vuotta nuoremmalta. Minä taas olen ollut aina ikäistäni vanhemman näköinen enkä näytä feminiiniseltä tavalla, joka iskisi nuorempiin naisiin. Lisäksi olen nykyään kalju.

M31

Vierailija
73/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen täällä vaatimassa roikuttu päivä vie kauemmas tavoitteesta.

Vierailija
74/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään oikeutta sulla ei ole, mutta jos haluat nuoren naisen, niin alappa säästämään ja sijoittamaan kunnolla. 20 tai 25 vuoden päästä sulla on niin suuri omaisuus, että saat helposti hommattua nuoren naisen itsellesi. Tarjoat muijalle korkean elintason, niin saat vielä jälkikasvua itsellesi. Hyvä diili.

Vierailija
75/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseasiassa tarvi olla edes erityisemmin massia päällä, riittää että on ihan tavis kunhan hakee sen nuoren naisen jostain kehitysmaasta.

Eli AP: mikset hae nuorta naista ulkomailta?

Vierailija
76/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole "oikeutta" keneenkään eikä kenelläkään ole velvollisuutta olla kanssasi. Voit toki tavoitella nuorta naista rinnallesi, ei siinä ole mitään väärää. Mutta on hyvä olla realisti.

Mieti, mitä voit tarjota naiselle, mitä nuoremmilla miehillä (jotka siis kilpailevat kanssasi) ei ole. Moni nainen arvostaa vakautta ja turvallisuutta, pyri siis tarjoamaan näitä. Myös status ja varallisuus vetää puoleensa tietyntyyppisiä naisia. Pystytkö ehkä tarjoamaan nuorelle, ehkä vielä opiskelevalle, naiselle esim edullista asumista omistamassasi tilavassa asunnossa? Tai muuten mukavat puitteet opintojen takia varattomalle?

Pelkästään sillä, että sinä haluat nuoren naisen, ei ole mitään merkitystä. Niin haluaisivat lähes kaikki maailman miehet.

N42, onnellisessa suhteessa itsensä ikäisen miehen kanssa

Vierailija
77/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahdon Stigan ja (pienois)junaradan, kun en niitä lapsena ikinä saanut.

Vierailija
78/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole "oikeutta" keneenkään eikä kenelläkään ole velvollisuutta olla kanssasi. Voit toki tavoitella nuorta naista rinnallesi, ei siinä ole mitään väärää. Mutta on hyvä olla realisti.

Mieti, mitä voit tarjota naiselle, mitä nuoremmilla miehillä (jotka siis kilpailevat kanssasi) ei ole. Moni nainen arvostaa vakautta ja turvallisuutta, pyri siis tarjoamaan näitä. Myös status ja varallisuus vetää puoleensa tietyntyyppisiä naisia. Pystytkö ehkä tarjoamaan nuorelle, ehkä vielä opiskelevalle, naiselle esim edullista asumista omistamassasi tilavassa asunnossa? Tai muuten mukavat puitteet opintojen takia varattomalle?

Pelkästään sillä, että sinä haluat nuoren naisen, ei ole mitään merkitystä. Niin haluaisivat lähes kaikki maailman miehet.

N42, onnellisessa suhteessa itsensä ikäisen miehen kanssa

Sanot siis että kaikki miehet maailmassa ottaisivat sen nuoren naisen mieluiten...Miten elät sen ajatuksen kanssa, että mies tyytyy sinuun paremman puutteessa, ja vaihtaisi heti nuorempaan jos se vain olisi mahdollista?

Vierailija
79/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin väittää olevani samassa tilanteessa, olen 36-vuotias mies.

15-vuotiaana katselin 15-vuotiaita, ja 20-vuotiaana 20-vuotiaita.

Siihen se kehitys sitten tyssäsi kun en ikinä tyttöystävää saanut.

Muut seurustelivat ja menivät kehityksessä eteenpäin, mutta minä haaveilen ja ihastun edelleen noihin 20-vuotiaisiin.

36-vuotias nainen on ihan eri kehitystasolla kuin minä.

Arvostan rehellisyyttäsi. 

Naisena minua vaan ärsyttää se, ettei mies voi miehistyä ja kehittyä vaan valitsee helpoimman tien ja jämähtää tuohon eli yrittää heilastella esiaikuisten kanssa tai sitten vaihtoehtoisesti hakee jonkun aasialaisen nöyristelijän itselleen. 

Jokainen ihmissuhde kehittää. Voi myös ajatella kasvavansa yhdessä toisen kanssa. Itse olen huomannut sen, että olemalla itseään fiksumman kanssa, on suurimmat kehittymisen mahdollisuudet. Kaksi poloa jää helposti yhdessä junnaamaan paikalleen. Lisäksi fiksu nuorikaan ei halua sääliötä aikuista. 

Vierailija
80/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ollut kiinnostava nuorena, nyt sulla ei ole enää tsänssejä. Juna meni jo.

Täh? Mieshän on parhaimmillaan vasta 35-45-vuotiaana

T: nainen

Ei välttis ole joku keski-ikäinen peräkammarinpoika paras valinta nuoren tytön mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi