Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34v mies jolla ei ole ollut tyttöystävää ikinä. Minullakin on oikeus seurustella kerran elämässäni nuoruuden hehkun omaavan naisen kanssa

Vierailija
29.09.2020 |

Siksi haen tyttöystävää ikäluokasta 20-28
Ikäisissäni naisissa alkaa jo valtaosalla näkyä ikääntymisen merkit selvästi.

Minä tavallaan en ole päässyt siihen kehitykseen mukaan jonka ansiosta kokisin ikäiseni naisen viehättäväksi, koska en koskaan päässyt nuorena seurustelamaan. Siksi minun pitää saada nuori nainen jotta pääsen läpikäymään tämän vaiheen.

Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tahdon Stigan ja (pienois)junaradan, kun en niitä lapsena ikinä saanut.

Älä huoli, kyllä sä saat ne. Ne on sun oikeus

Vierailija
82/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin väittää olevani samassa tilanteessa, olen 36-vuotias mies.

15-vuotiaana katselin 15-vuotiaita, ja 20-vuotiaana 20-vuotiaita.

Siihen se kehitys sitten tyssäsi kun en ikinä tyttöystävää saanut.

Muut seurustelivat ja menivät kehityksessä eteenpäin, mutta minä haaveilen ja ihastun edelleen noihin 20-vuotiaisiin.

36-vuotias nainen on ihan eri kehitystasolla kuin minä.

Arvostan rehellisyyttäsi. 

Naisena minua vaan ärsyttää se, ettei mies voi miehistyä ja kehittyä vaan valitsee helpoimman tien ja jämähtää tuohon eli yrittää heilastella esiaikuisten kanssa tai sitten vaihtoehtoisesti hakee jonkun aasialaisen nöyristelijän itselleen. 

Minuakin on ärsyttänyt miehenä katsella 20 vuotta kuinka jän nikset vie naiset, ja itse ei saa mitään.

Nyt 35+ ikäisinä viimein joillekin naisille saattaisi kelvata, niin sanon ei kiitos heidän rupsahtaneille vartaloilleen ja 3 lapselleen.

Katselen 20-28-vuotiaita.

M34

Jokainen ihmissuhde kehittää. Voi myös ajatella kasvavansa yhdessä toisen kanssa. Itse olen huomannut sen, että olemalla itseään fiksumman kanssa, on suurimmat kehittymisen mahdollisuudet. Kaksi poloa jää helposti yhdessä junnaamaan paikalleen. Lisäksi fiksu nuorikaan ei halua sääliötä aikuista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole "oikeutta" keneenkään eikä kenelläkään ole velvollisuutta olla kanssasi. Voit toki tavoitella nuorta naista rinnallesi, ei siinä ole mitään väärää. Mutta on hyvä olla realisti.

Mieti, mitä voit tarjota naiselle, mitä nuoremmilla miehillä (jotka siis kilpailevat kanssasi) ei ole. Moni nainen arvostaa vakautta ja turvallisuutta, pyri siis tarjoamaan näitä. Myös status ja varallisuus vetää puoleensa tietyntyyppisiä naisia. Pystytkö ehkä tarjoamaan nuorelle, ehkä vielä opiskelevalle, naiselle esim edullista asumista omistamassasi tilavassa asunnossa? Tai muuten mukavat puitteet opintojen takia varattomalle?

Pelkästään sillä, että sinä haluat nuoren naisen, ei ole mitään merkitystä. Niin haluaisivat lähes kaikki maailman miehet.

N42, onnellisessa suhteessa itsensä ikäisen miehen kanssa

Sanot siis että kaikki miehet maailmassa ottaisivat sen nuoren naisen mieluiten...Miten elät sen ajatuksen kanssa, että mies tyytyy sinuun paremman puutteessa, ja vaihtaisi heti nuorempaan jos se vain olisi mahdollista?

Mies on vapaa vaihtamaan, minun kanssani ei ole pakko olla. Meillä on kuitenkin pitkä yhteinen historia jo takana, hän arvostaa myös sitä eikä pelkästään nuoruutta. Hän on nuorempana myös seurustellut niiden nuorempien naisten kanssa eikä siis ole jäänyt siitä paitsi. Ei nuori tyttöystävä tehnyt hänellä nuorena elämää sen auvoisemmaksi, pelkkä nuoruus erittäin harvoin riittää yhteensopivuuteen. Minäkin olen ollut nuori tyttöystävä nuorelle poikaystävälleni.

-sama N42

Vierailija
84/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo -o Mä oon 33 vee nainen ja koen että mulla on oikeus saada Johnny Deppin näköinen mies itselleni (se miltä näytti nuorena) ja ihan siks että mä en oo koskaan sellaista saanut.

Tässä tulee hyvin esiin naisten ja miesten välinen ero realismissa.

1) Nainen ihastuu teininä ja nuorena poptähtiin ja kiiltokuva-leffastaroihin yms. (kuten johnny depp), jotka ihan oikeasti ovat niitä tavoittamattomia unelmia vain.

2)Mies ihastuu siihen samalla luokalla olevaan, tai kahden talon päässä asuvaan Liisaan, eikä saa tätä.

Tämä 33v nainen tässä ketjussa rinnastaa samanlaisiksi asioiksi nuo kaksi edellä mainittua

1) Nainen ei haaveillut Johnny Deppistä vaan nuoren Johnny Deppin näköisestä miehestä.

2) Nainen ei ollut viestissään edes tosissaan, vaan kyseessä oli ilmiselvästi kieli poskessa kehitelty vastine ap:n trollaukseen.

Vierailija
85/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo -o Mä oon 33 vee nainen ja koen että mulla on oikeus saada Johnny Deppin näköinen mies itselleni (se miltä näytti nuorena) ja ihan siks että mä en oo koskaan sellaista saanut.

Tässä tulee hyvin esiin naisten ja miesten välinen ero realismissa.

1) Nainen ihastuu teininä ja nuorena poptähtiin ja kiiltokuva-leffastaroihin yms. (kuten johnny depp), jotka ihan oikeasti ovat niitä tavoittamattomia unelmia vain.

2)Mies ihastuu siihen samalla luokalla olevaan, tai kahden talon päässä asuvaan Liisaan, eikä saa tätä.

Tämä 33v nainen tässä ketjussa rinnastaa samanlaisiksi asioiksi nuo kaksi edellä mainittua

Aloitusko sitten oli realistinen? Että mua oksettaa tämä miesten tapa vääntää kaikki omat pervoutensa oikeutetuiksi, ja naiset syylliseksi kaikkeen.

Kuvitteletko että tytöt saivat nuorena kaikki ihastuksensa samalta luokalta? Ja että nuori mies ei ihastuisi siihen luokan kauneimpaan tai Belle Delphineen ja halveksuisi rumia samanikäisiä. Mene nyt kuuseen täältä.

Vierailija
86/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun iskurepla baarissa: "Moi! Mä oon Pena, sä oot aika kaunis nuorinainen. Tiesitkö, että mulla on oikeus seurustella sun kanssa? Meille vai teille?"

Vierailija
87/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut seurustelivat ja menivät kehityksessä eteenpäin, mutta minä haaveilen ja ihastun edelleen noihin 20-vuotiaisiin.

Naisena minua vaan ärsyttää se, ettei mies voi miehistyä ja kehittyä vaan valitsee helpoimman tien ja jämähtää tuohon eli yrittää heilastella esiaikuisten kanssa tai sitten vaihtoehtoisesti hakee jonkun aasialaisen nöyristelijän itselleen. 

Jokainen ihmissuhde kehittää. Voi myös ajatella kasvavansa yhdessä toisen kanssa. Itse olen huomannut sen, että olemalla itseään fiksumman kanssa, on suurimmat kehittymisen mahdollisuudet. Kaksi poloa jää helposti yhdessä junnaamaan paikalleen. Lisäksi fiksu nuorikaan ei halua sääliötä aikuista. 

Minuakin on ärsyttänyt miehenä katsella 20 vuotta kuinka jän nikset vie naiset, ja itse ei saa mitään.

Nyt 35+ ikäisinä viimein joillekin naisille saattaisi kelvata, niin sanon ei kiitos heidän rupsahtaneille vartaloilleen ja 3 lapselleen.

M35

Mutta sinun logiikallasihan nimenomaan ne 20-28-vuotiaat nuoret naiset juoksee yännisten perässä (mikä on osittain tottakin, sillä osa nuorista naisista näin tekee), eli miksi ne ottaisivat mieluummin 35v kokemattoman rupan kuin nuoren yänniksen?

Ne 20-28v naiset on nimenomaan siinä iässä kun yännikset kiinnostaa, joten miksi kuvittelet ajavasi yännisten ohi?

Vierailija
88/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Laadi valituskirjelmä ja postita se kirjattuna lähetyksenä asianomaiseen virastoon. Viraston kirjaamosta se ohjataan käsiteltäväksi oikealle osastolle. Saat viranomaispäätöksen hallinto-oikeudellisen palveluperiaatteen mukaisesti määräajan sisään ilmoittamaasi osoitteeseen.

Oletko varma että tästä asiasta voi valittaa? Vai olisiko sittenkin oikaisupyyntö oikea tapa:)?

Vierailija
89/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on erehtynyt. Hän jostain syystä kuvittelee itselleen mukamas oikeuksia. Ihmisillä on perustarpeita. Esim hänellä ei ole mitään erityisoikeutta saada p@skoa vessanpönttöön. Toisilla sattuu olemaan mahdollisuus, toisilla ei.

Vierailija
90/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole enää mitään mahdollisuuksia saada nuorta naista kun et nuorempanakaan saanut.

Minun mielestäni monella miehellä on paljon parempi mahdollisuus saada nainen 35-vuotiaana kuin 20-vuotiaana.

Syystä että 20-vuotiaana niin moni on vielä vasta siloposkinen "poika"

N28

No eikä ole.

Ne miehet, joilla on 35-vuotiaana hyvin vientiä on niitä samoja miehiä, jotka oli 20-vuotiaana niitä komeimpia ja hoteimpia poikia joihin kaikki oli ihastuneita.

Taso nousee iän myötä ainoastaan jos onnistuu tulemaan taviksesta miljonääriksi (eli saa sitten golddiggereitä) tai on ollut nuorena ihan söpö kasvoista, mutta hirvee läsci ja onnistuu laihduttaa 30+ ikäisenä ja menee salille, alkaa pukeutumaan paremmin yms.

Itse en nuorena saanut naisia lainkaan mutta 33 vuotiaana minusta kiinnostui moni nainen. Nuorin ihan suoraan seksiä tarjonnut oli 16 vuotias. Valitsin kuitenkin 20v naisen ja kieltämättä kyllä se oli kohtalaisen iso juttu, että pääsi kokeilemaan nuoren naisen kanssa.

Vierailija
91/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään oikeutta sulla ei ole, mutta jos haluat nuoren naisen, niin alappa säästämään ja sijoittamaan kunnolla. 20 tai 25 vuoden päästä sulla on niin suuri omaisuus, että saat helposti hommattua nuoren naisen itsellesi. Tarjoat muijalle korkean elintason, niin saat vielä jälkikasvua itsellesi. Hyvä diili.

Saahan noita maksullisia halvemmallakin, tosin vuokraksi.

Vierailija
92/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse ainoa este sille.

Vierailija
93/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan...

Vierailija
94/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole enää mitään mahdollisuuksia saada nuorta naista kun et nuorempanakaan saanut.

Minun mielestäni monella miehellä on paljon parempi mahdollisuus saada nainen 35-vuotiaana kuin 20-vuotiaana.

N28

No eikä ole.

Ne miehet, joilla on 35-vuotiaana hyvin vientiä on niitä samoja miehiä, jotka oli 20-vuotiaana niitä komeimpia ja hoteimpia poikia joihin kaikki oli ihastuneita.

Taso nousee iän myötä ainoastaan jos onnistuu tulemaan taviksesta miljonääriksi (eli saa sitten golddiggereitä) tai on ollut nuorena ihan söpö kasvoista, mutta hirvee läsci ja onnistuu laihduttaa 30+ ikäisenä ja menee salille, alkaa pukeutumaan paremmin yms.

Itse en nuorena saanut naisia lainkaan mutta 33 vuotiaana minusta kiinnostui moni nainen. Nuorin ihan suoraan seksiä tarjonnut oli 16 vuotias. Valitsin kuitenkin 20v naisen ja kieltämättä kyllä se oli kohtalaisen iso juttu, että pääsi kokeilemaan nuoren naisen kanssa.

Mistä arvelet sen johtuneen, että menekkisi parani 33-vuotiaana?

M31

Vierailija
95/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkimaissasi voisit ostaa itsellesi murrosikäisen tyttöystäväparan. 

Pidän hillittömän koomisena sitä, etteivät miehet käsitä vanhenevansa. Ei, et ole ikuisuuksiin näyttänyt parikymppiseltä.

Vierailija
96/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

No eikä ole.

Kuten kaikki me oikeasti parisuhdekokeneet tiedämme, niin noinhan se pariutuminen tapahtuu. Naiset alkavat tarjoilla seksiä ja sitten heidän joukostaan valitaan tietyn ikäinen :-DDDDD

Voi reppana.

Vierailija
97/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

No eikä ole.

M31

Opin lukemaan.

Vierailija
98/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Tähän sinulla on oikeus - katselemiseen.

Jopa yrittämään näitä naisia, sinulla on oikeus.

Ja valittamiseen, jos ja kun he eivät kiinnostu sinusta, sinulla on oikeus, mutta ihmettelen vaan, että mitä se valittaminen hyödyttää. Minulla on jo sovittuna tapaaminen kymmenen vuotta nuoremman naisen kanssa, mutta olenkin jo kohta viisikymppinen.

Vierailija
99/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Troll*-pellen aloitus samasta aiheesta nro 25 329

Vierailija
100/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

No eikä ole.

M31

Opin lukemaan.

Sinusta on varmaan hauskaa trollata toisen kommentoijan nimissä.

M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi