Olen 34v mies jolla ei ole ollut tyttöystävää ikinä. Minullakin on oikeus seurustella kerran elämässäni nuoruuden hehkun omaavan naisen kanssa
Siksi haen tyttöystävää ikäluokasta 20-28
Ikäisissäni naisissa alkaa jo valtaosalla näkyä ikääntymisen merkit selvästi.
Minä tavallaan en ole päässyt siihen kehitykseen mukaan jonka ansiosta kokisin ikäiseni naisen viehättäväksi, koska en koskaan päässyt nuorena seurustelamaan. Siksi minun pitää saada nuori nainen jotta pääsen läpikäymään tämän vaiheen.
Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Syön Pringles-sipsiä, juon coka-colaa ja naureskelen näille trolli-aloitukseni vastauksille...Näitähän on kertynyt jo 140!
:DDDDDDDDDDDD
ap
En ylpeilisi asialla, ottaen huomioon, että aloitus tunnistettiin trolliksi jo ensimmäisessä vastausviestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nuoret kauniit naiset tykkää sellaisista Timothée Chalametin ja One Directionin kundien näköisistä miehistä, ja jotkut taas karskimman tyyppisistä miehistä tyyliin Michele Morrone.
Jos olet AP ulkoisesti yhtään noiden tasoa, niin sanon ettei mitään ongelmaa löytää nuorta tyttöystävää.
Voi saakelin Timotei Chameleon, eipä olisi ihan ensimmäiseksi uskonut tuon nimen tulevan AV:lla vastaan. :D
Mutta on kyllä täysin totta, että nykypäivän nuoret naiset tykkäävät Chalametin kaltaisista "androgyynimmistä" kauniista pojista. En tosin olisi uskonut, että löytyisi joku Ezra Milleriä sievempi näin pian. :D
Eikö nuoret naiset ole aina tai ainakin jo vuosikymmeniä tykänneet nimenomaan näteistä pojista?
Kannattaa muistaa, ettei esim. Johnny Depp, Brad Pitt ja Leonardo DiCaprio ole keski-ikäisinä pinnalle nousseita, vaan he ovat niitä entisiä seksisymbolin asemassa olleita nuoria julkkismiehiä - ja hekin olivat parikymppisinä niitä nättejä poikia eivätkä mitään karskin komeita....
Jackin ja Rosen suhteesta tulee mieleen 25-29v "vanhapiika" (jota yritetään sukulaisten toimesta kiireen vilkkaa parittaa naimisiin) ja joku 19v rattopoika. :D
Rosen näyttelijä on nuorempi kuin Jackin näyttelijä.
Paviaanien tms. keskuudessa johtajauros panee kaikki naaraat. Näin saadaan kyvykkäät geenit jatkoon. Naisetkin valitsevat ne parhaaksi katsomansa ja loput vetävät käteensä tai raiskaavat puskista. Ei kenelläkään ole velvollisuutta sietää/naida idioottia vain mongoloidien pseudotasa-arvon vuoksi. Ehkä näillä ätmeillä olisi paremmat tsäänssit Siperiassa, mistä ovat lähtöisinkin.
Miten sinun "pitää saada"? Kuka sen sinulle pitää hankkia?
Kuullostaa hieman jopa että olisiko jonkinlainen mielenterveydellinen hoito tarpeen, ennenkuin ajatuksesi etenevät vakavemmiksi. Ennenkuin alat kokea että sinulla on "oikeus" kokea jotain, jonkun kustannuksella, mihin sinulla ei mitään oikeutta kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy 30-40-vuotiaistakin vielä melkoisen hehkeitä emäntiä, vaikka toki yhä harvemmassa ovat. 34-vuotiaana ei 10 vuottakin nuoremman löytäminen ole homma eikä mikään jos vain omaa jotain mitä antaa takaisin. Harvoin kun mitään myydään arvoaan halvemmalla.
Kyllä se kymmenen vuotta nuoremman naisen löytäminen alkaa olla vaikeaa yli kolmekymppisenä, ainakin netistä. Ehkä silloin on helpompaa, jos näyttää itse kymmenen vuotta nuoremmalta. Minä taas olen ollut aina ikäistäni vanhemman näköinen enkä näytä feminiiniseltä tavalla, joka iskisi nuorempiin naisiin. Lisäksi olen nykyään kalju.
M31
Niin, tasoa on löydyttävä mitä tarjota tai sitä on jollain lailla nostettava itse. Ja on pysyttävä aktiivisena, enkä ainakaan itse luottaisi liikaa pelkkään nettimetsästykseen. Siinä on toki omat etunsa, mutta myös vahvat puutteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä jutellut ja tuttavapiirissäkin on parikymppisiä naisia, mutta aika haastavaa olisi henkisesti olla yhdessä, kun sen ikäiset ovat niin mustavalkoisia ja lapsellisia ihmisinä. Siis ei pahalla lainkaan. Jokaisella meistä on oma kehitysaste.
Valitettavasti ei löydy vaan sitä yhteyttä sen ikäisten kanssa. Tuntisin itseni niin isäksi kaksikymppisen tytön kanssa. Olisin hänen holhoajansa ja idolinsa. Koska olen sellainen John Debismäinen yleisluihu mies.
Suurin osa alkaa vaan fanittamaan minua, koska olen niin älykäs ja seuraavat kuin jotain profeettaa.
Sellaista en halua suhteelta. Haluan tasavertaisen naisen, joka on yhtä älykäs ja maailmankatsomus on kasvanut siihen mittaan etten tuntisi itseä liian kinginä.
Ihmisen aivot kehittyy vielä kolmekymppiseksi asti.
Ei parikymppisestä ole älyllistä haastetta tälläiselle 33v tavalliselle suomalaiselle jässikälle.
Holhoaja ja idoli? Kuule, olet luuseri niiden parikymppisten tyttöjen mielestä. Vanha, väsähtanyt ja kaavoihin kangistunut. Ja ennen kaikkea niin tylsä että kanssasi ei jaksa puhua. Mistäkö tiedän? Olen ollut parikymppinen tyttö ja tiedän miten setämiehistä puhutaan niissä porukoissa. Se on aika armotonta.
Se mitä luulet fanittamiseksi on kiusantekoa ja sinulle nauretaan selkäsi takana. Ja sinusta puhutaan luultavasti nuorille miehille, vitsinä. Ilkeää, tiedän. Mutta nuoret ovat sellaisia. En kilttinä tyttönä osallistunut ikinä vanhojen miesten härnäämiseen, mutta monille se oli huvia.
Kyllä.
Kirjoitit juuri sen todeksi mistä kirjoitin.
Eivät ole henkisellä tasolla kypsiä.
Kun ei keskustelutaidot kykene monipuoliseen tulkintaan, niin aloitetaan dissaaminen, mutta selän takana.
Hyvin yksioikoista ajattelua parikymppisillä, kun silmä välttää niin kopeloidaan ja petetään nuorta poikaystävää setämiehen kanssa, jota myös dissataan, kun ei kyetä monitasoiseen keskusteluun.
Sellaisia ne nuoret naiset on. Hakee rajojaan ja etsii eräänlaista isähahmoa ja idolia.
Kun sellainen on löydetty, niin epätoivoisesti yritetään kohottaa itseä korkeammalle dissaamalla, mutta valitettavasti argumentointi monipuolisessa keskustelussa riittää lähinnä kuuntelun ja nyökyttelyn tasolle.
Kun ei sanavarasto ja tieto ole kertynyt niin vauraalle asteelle.
Siksi itse olen aina suosinut kypsiä naisia, jopa nuorempana miehenä. Heillä on elämänkoulua takana sen verran että ovat paljon haastavampia eivätkä niin ennakkoluuloisia kaikkea erilaisia näkemyksiä kohtaan.
No en minä ainakaan vastaa täällä mihinkään muihin kuin trollien aloituksiin. On mukavaa naisporukalla pilkata tyhmiä miehiä.