Kenelläkään kokemusta Helsingin Lonnan saaren sekasaunasta?
Tuo ihan aito sekasauna, uimapuku vapaaehtoinen. Onko joku käynyt, käykö siellä myös naisia ja käyttääkö suurin osa tuolla uimapukua vai ovatko alasti? Kiinnostaisi mennä ihan alasti sekasaunaan eikä haittaa vaikka naisilla olisi uimapuvut päällä, ei kuitenkaankiinnosta mennä jos on pelkkiä äijiä tuolla.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Hieno paikka. Oltiin speedot päällä. Naisilla oli uimapuvut.
oliko kukaan ilman uimapukua tuolla? Miksi ette olleet alasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oliko kukaan ilman uimapukua tuolla? Miksi ette olleet alasti?
Tee itse se muutos jonka haluat nähdä.
Yleensä tuollaiset paikat joutuvat heti toistensa kulleja katselevien ja runkkailevien homojen valtaamiksi.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollaiset paikat joutuvat heti toistensa kulleja katselevien ja runkkailevien homojen valtaamiksi.
Homomiehille on sauna vastarannalla, Kruunuvuorenkadulla. Miksi he naisia Lonnaan menisivät katsomaan?
Faktalaatikko: Lonna on lisäksi vain hyvin toimeentulevien ihmisten paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homomiehille on sauna vastarannalla, Kruunuvuorenkadulla. Miksi he naisia Lonnaan menisivät katsomaan?
no kyllä minulla on tuo pääsymaksu maksaa niin saavat porvarinaiset naureskella paljaalle prinssinakilleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homma menee näin. Kun uimapuku on vapaaehtoinen, miehet menevät sinne munat paljaana ja naiset uimapuvuissa. Naset alkavat tuntea olonsa epämukavaksi kun äijåt ovat siellä munat paljaana ja jäävät pois. Kun siellä on enää pelkkiä miehiä munat paljaana, seuraavana jäävät heteromiehet pois. Jäljelle jäävät ainoastaan ne miehet, jotka viihtyvät muiden munia katsellessa ja kosketellessa.
Noin siellä ei ole tapahtunut. Lonna on ollut uikkarivapaa sekasauna nyt jo vuosia.
Bastu on yksi stadin parhaita, meitsi diggaa!
Vierailija kirjoitti:
Noin siellä ei ole tapahtunut. Lonna on ollut uikkarivapaa sekasauna nyt jo vuosia.
Bastu on yksi stadin parhaita, meitsi diggaa!
Justiinsa näin, ei siellä kaikki miehet ole munat paljaana ja jos joitakin on niin se ei naisia häiritse
Tietämättä paikasta mitään, uskon tietäväni, että käytännössä siellä naiset saunovat vain uima-asussa.
Vierailija kirjoitti:
Tietämättä paikasta mitään, uskon tietäväni, että käytännössä siellä naiset saunovat vain uima-asussa.
Jossain lehdessä, olisiko ollut iltalehdessä, oli jokin aika sitten juttu jossa naistoimittaja kävi testaamassa eri nakupaikkoja, Lonnaa ja Pihlistä ainakin. Oli mennyt ilman uikkaria Lonnan saunaan, ja kaikki oli ollut ihan cool. Ketään ei juuri kiinnostanut, ei edes nuorten miesten porukkaa uimashortseissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no kyllä minulla on tuo pääsymaksu maksaa niin saavat porvarinaiset naureskella paljaalle prinssinakilleni
Entä lauttamaksu? Paikkahan sijaitsee saaressa :)
Vierailija kirjoitti:
Niin, nyt emme ole Berliinissä vaan koto-Suomessa jossa luterilainen häveliäisyys.
Entä jos noissa alkaa jöpöttämään?
Vierailija kirjoitti: Entä jos noissa alkaa jöpöttämään?
Sitä ei ainakaan sovi esitellä. Haluatko porttikiellon?
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on että 90% tuolla käyttää uimapukua/housuja oli sitten naiset tai miehet kyseessä. Saa olla aika rohkea jos uskaltaa olla ainut joka alastomana. Luulen että tuonne mennään ystäväporukoilla niin eivät viitsi olla alasti toistensa edessä. Yksinäiset ovat sitten niitä jotka kulkevat tuolla pippeli/pimppi paljaana.
Kiinnostaisi myös ensi käden tieto, onko kuinka suuri osuus porukasta ilman uimapukua tuolla? munaako sitä ihan itsensä jos menee alastomana tuonne, kai porukka peseytyessä heittää uikkarit pois? Miksi Seurasaaressa ei voitaisi yhdistää miesten ja naisten puolet, ei tarvitsisi millään lautalla lähteä noin pitkälle
Olin siellä joitain vuosia sitten ystävieni kanssa. Minä olen häveliäs, joten mulla oli uikkarit päällä, mutta rempseä ja rehevä ystäväni oli alasti. Ei siinä ollut mitään ihmeellistä eikä kukaan tuijottanut. Ihan kuin olisi kotona saunonut perheen kesken. Muutama turistikin oli, eivät olleet moksiskaan. Ei nyt tehdä Lonnasta mitään seksisaunaa, oli hyvä ja hieno perinteinen suomalainen sauna. Muistaakseni kiuas oli joku erikoisuus.
Olisiko palstalaisilla kiinnostusta lähteä tuonne saunaan porukalla? Täällä meitä paljon yksinäisiä jos saataisiin koottua kiva porukka naisista ja miehistä tuonne saunomaan.
Todella huono ajatus koota SEKSI-palstalta miitti Lonnaan. Menkää Club-X:lle.