Love connection, osa 8
Mitä ajatuksia?
Kommentit (390)
Eeeiiiii en nähnyt kuin lopun :( Ok selviän ja katson netistä. Mutta voih! Markus kuulostaa aina vaan paremmalta!
Miksi peukkua alaspäin. Tottahan se on. Aika harvoin nykyinen ja ex ovat ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:55"]
Täytynee käydä ostamassa Prismasta sarkasmin ymmärrystä. T. "en ymmärrä sarkasmia" viestin kirjottaja
[/quote]
Ei se auta mitään, jos ei edelleenkään ymmärrä lukemaansa.
Onneksi en pidä erityisemmin yhdestäkään sarjan hemmoista, on mukava seurata kuviota ulkopuolisena. Enkä kyllä fanita ketään naisistakaan erityisemmin eli kaikki valinnat kelpaavat mulle. Ehkä viihdearvon kannalta haluaisin kuitenkin, että hevos-koira-Nina pääsisi Kaliforniaan. Haluaisin nähdä Henrin kavereiden ilmeet.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:54"]
Miksi peukkua alaspäin. Tottahan se on. Aika harvoin nykyinen ja ex ovat ystäviä.
[/quote]
Onko nuo ohjelmaan osallistujat sun mielestä exiä? Lisäksi fb-kaveruus on ehkä löyhintä mahdollista kaveruutta, se ei edes tarkoita että oltaisiin missään tekemisissä keskenään sen kummemmin.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:40"]
enkä kuulu facebookiin.
[/quote]
Joo no se selittääkin tuon näkemyksesi. Et siis oikein hahmota millainen paikka se fb on.
Katsoin nyt ensimmäistä kertaa ja jäin heti koukkuun Markuksen vuoksi <3
Mä pidän kaikista miehistä ja jopa kaikista naisistakin! :) Kaikki on samaistuttavia ja viihdearvoakin löytyy. ENiten Henrillä ja sen haaremilla. Kukaan sen naisita ei oo ainakaan tylsä ja kenet tahansa se valitsee niin ristiriitoja kyllä tulee pitämän! :D
Mattikin on omalla tavallaan aika hauska.. sais tulla enemmin esiin sen hauska puoli. Eniten tulee esiin noissa välihaastatteluissa vai miksikä niitä ny kutsuu.. Ilmeet ja hassuttelut. Vaikee sanoa kenet tahtosin niistäkään matkalle, kaikista pidän. No se Aino ny on vähän semmonen intellektuelli hössöttäjä, se ny ainakin..
Enni on ilopilleri ja Tuulia huumorintajuinen.. No saas nähdä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:06"]
enkä kuulu facebookiin.
[/quote]
Joo no se selittääkin tuon näkemyksesi. Et siis oikein hahmota millainen paikka se fb on.
[/quote]
Enpä kuulu. Eli aika pintapuolista touhua näköjään toi fb, kun kaikkien kaveri pitää olla. Miksi olla kaveri ollenkaan, jos sen asiat ei sua kiinnosta. Mutta ei aiheesta sen enempää. En ole fb:n ystävä, mutta kaikki muut saavat puolestani olla. Ja oikeasti minä toivoisin, että jokaikinen noista kolmesta tyypistä löytäisi ehdokkaistaan elämänsä rakkauden, mutta ei se niin vain taida mennä tämä elämä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:04"]
[/quote]
Onko nuo ohjelmaan osallistujat sun mielestä exiä? Lisäksi fb-kaveruus on ehkä löyhintä mahdollista kaveruutta, se ei edes tarkoita että oltaisiin missään tekemisissä keskenään sen kummemmin.
[/quote]
Miksi sitten pitää olla kaveri?
No nyt palstan wannabe-ennustaja tarjoaa apuaan:
Henri on oinas
Markus on kaksonen
ja Matti on kauris
I can feel it in my gut (and hemorrhoids too)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:06"]
enkä kuulu facebookiin.
[/quote]
[/quote]
Enpä kuulu. Eli aika pintapuolista touhua näköjään toi fb, kun kaikkien kaveri pitää olla. Miksi olla kaveri ollenkaan, jos sen asiat ei sua kiinnosta. Mutta ei aiheesta sen enempää. En ole fb:n ystävä, mutta kaikki muut saavat puolestani olla. Ja oikeasti minä toivoisin, että jokaikinen noista kolmesta tyypistä löytäisi ehdokkaistaan elämänsä rakkauden, mutta ei se niin vain taida mennä tämä elämä.
[/quote]
Ei nyt ehkä kannata liikaa takertua ja ladata merkityksiä tuohon kaveri-sanaan. Fb on enemmän sellainen hyvin löyhä verkosto. En mäkään voi sanoa olevani mikään suuri fb:n ystävä, kuulun siihen lähinnä parista käytännön syystä enkä ole siellä mitenkään aktiivinen.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:23"]
[/quote]
Ks. viesti 373.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Fb on semmoinen paikka, että siellä nyt vaan tosi monilla on kaikenlaisia ihmisiä elämän varrelta kaverina. Luulen, että joku 100-200 fb-kaveria on aika perusmäärä, mutta aika harvalla varmaan on tuota määrää oikeita, läheisiä kavereita. Enkä mä nyt mitenkään julista, että fb-kulttuuri olisi jotenkin upea juttu, mutta en mä myöskään tajua miten jotkut voivat ottaa fb-kaveruuden niin vakavasti, niin kuin se olisi joku sitoutuminen suurin piirtein.
Täytynee käydä ostamassa Prismasta sarkasmin ymmärrystä. T. "en ymmärrä sarkasmia" viestin kirjottaja