Love connection, osa 8
Kommentit (390)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 09:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 09:21"]
En ajattelisi että kenenkään tarkoitus ois pilkata...mun mielestä tää on semmosta hölmöilyä vaan, hyväntahtoista hölmöilyä :) Toi kuva esimerkiksi oli aivan paras! :D Ei siinä mun mielestä ainakaan ollu mitään loukkaavaa?
[/quote]
Toi kuva oli hauska, mutta tämä ketju on muuten mennyt ihan hölmöksi.
[/quote]
Hölmöksi mennyt koska me ei tiedetä horoskooppeja. Eiks joku pystyis kertoo niin me oltais ihan kiltisti
Mitenniin hölmöksi? Ehkä hölmöä on se että tästä on keskusteltu jo 7 sivua ja jakso ei ole tullut edes telkkarista xD
[/quote]
"Markuksen ja Ann Marien välillä selvästi kipinöi eniten ja Markus oli suorastaan otettu Ann Mariesta. Nyt vaan kysymyksenä, valitseeko Hannan vai Eevan jenkkeihin toiseksi. Eikä AM:n asunto ollut mikään rikkaan tytön koti. Yksi Kartellin tuoli näkyi, muutenhan sisustus oli lähinnä Ikeaa ja itsetehdyt jälkkäritkin tarjottiin halpis-kipoista design-lasin sijaan."
[/quote]
Voi olla että AM:n kotona oli myös Ikeaa, mutta minulla on samat kulhot ja viinilasit ja ne ovat Villeroy & Boch-kristallia, joten eivät ne ihan halppis-kulhoja ole :D
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 10:32"]
[/quote]
"Markuksen ja Ann Marien välillä selvästi kipinöi eniten ja Markus oli suorastaan otettu Ann Mariesta. Nyt vaan kysymyksenä, valitseeko Hannan vai Eevan jenkkeihin toiseksi. Eikä AM:n asunto ollut mikään rikkaan tytön koti. Yksi Kartellin tuoli näkyi, muutenhan sisustus oli lähinnä Ikeaa ja itsetehdyt jälkkäritkin tarjottiin halpis-kipoista design-lasin sijaan."
[/quote]
Voi olla että AM:n kotona oli myös Ikeaa, mutta minulla on samat kulhot ja viinilasit ja ne ovat Villeroy & Boch-kristallia, joten eivät ne ihan halppis-kulhoja ole :D
[/quote]
Pappa betalar.
En ajattelisi että kenenkään tarkoitus ois pilkata...mun mielestä tää on semmosta hölmöilyä vaan, hyväntahtoista hölmöilyä :) Toi kuva esimerkiksi oli aivan paras! :D Ei siinä mun mielestä ainakaan ollu mitään loukkaavaa?
[/quote]
Ei kuvassa ollutkaan.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 10:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pappa betalar.
[/quote]
Voi ei, Annmarie on saanut jotain lahjaksi. Vähänks epäääää!
Ann Marien lasit oli V&B:n mallistosta, mutta jälkiruokakulhot olivat ihan prisma-kamaa. Trust me.
"Ann Marien lasit oli V&B:n mallistosta, mutta jälkiruokakulhot olivat ihan prisma-kamaa. Trust me."
Kulhot kuuluvat samaan Villeroy & Boch Retro Country-sarjaan! Trust me! :D Onpa hauskaa taistella tällaisestakin aiheesta! http://www.junglee.com/Villeroy-Boch-Retro-Country-individual/dp/B000RI3MXM
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:42"]Mut jokuha täällä sano että se on just se Matti kuka rakkauden oikeesti löytää??
[/quote]
Mutta kenen kanssa?
[/quote]
Ainon kanssa. Heillä juttu luistaa vaivattomasti.
Eikö se oo ilmiselvää että Ann-Mariella on rahaa. Tappelitte tai ette.
Oliko nyt niin, että tähän ohjelmaan sai ilmottautua morsianehdokkaaksi vain tyhjätaskut vähävaraiset, joilla halpis käsilaukku, kirpparin viinilasit + jälkkärikulhot ;)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 16:36"]
Oliko nyt niin, että tähän ohjelmaan sai ilmottautua morsianehdokkaaksi vain tyhjätaskut vähävaraiset, joilla halpis käsilaukku, kirpparin viinilasit + jälkkärikulhot ;)
[/quote]
:D Näinpä! Sitä paitsi kuka sanoo ettei oo ihan työllään ansainnu ja ostanu ne kipot, ei kai ne nyt tonnia sentään maksa. :D
viime jakson parasta antia oli kyllä Henrin tenniskenttäepisodi :D
Kukaan ei oo maininnu vaalean Niinan kaapistoja jotka on itse maksetut? Ja talokin oli aika hulppee yksin asujalle..
Hei, kuka menee LC:n fb-sivuille kysymään tuotannolta Henrin, Markuksen ja Matin horot. Me muut voidaan sitten mennä kattelemaan kysyjän kuvaa ja perustaa sille oma ketju tyyliin "av-mamma lc-sivuilla". Ihan salettiin ketjusta tulee ainakin 5-sivuinen ja kaupan päälle miehet, Eino ja äiti käy ehkä arvioimassa sekä ketjun tason että av-mamman ulkonäön. Muut av-mammat voi sitten käydä tykkäämässä kysymyksestä. Miten ois?
Joo joku rohkee ny menee! Mä en oo ees siel tykkääjänä :D salainen fanittaja
Herran jestas, meinasi lipsahtaa Henkalle kaveripyyntö vahingossa kun horoa yritin metsästää :D
^Ei siel näy kenenkää horoskooppeja :(
[/quote]
Toi kuva oli hauska, mutta tämä ketju on muuten mennyt ihan hölmöksi.