Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love connection, osa 8

Vierailija
06.12.2013 |

Mitä ajatuksia?

Kommentit (390)

Vierailija
241/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 09:21"]

En ajattelisi että kenenkään tarkoitus ois pilkata...mun mielestä tää on semmosta hölmöilyä vaan, hyväntahtoista hölmöilyä :) Toi kuva esimerkiksi oli aivan paras! :D Ei siinä mun mielestä ainakaan ollu mitään loukkaavaa? 

[/quote]

Toi kuva oli hauska, mutta tämä ketju on muuten mennyt ihan hölmöksi.

Vierailija
242/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 09:52"]

En ajattelisi että kenenkään tarkoitus ois pilkata...mun mielestä tää on semmosta hölmöilyä vaan, hyväntahtoista hölmöilyä :) Toi kuva esimerkiksi oli aivan paras! :D Ei siinä mun mielestä ainakaan ollu mitään loukkaavaa? 

[/quote]

Toi kuva oli hauska, mutta tämä ketju on muuten mennyt ihan hölmöksi.

[/quote]

Hölmöksi mennyt koska me ei tiedetä horoskooppeja. Eiks joku pystyis kertoo niin me oltais ihan kiltisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin hölmöksi? Ehkä hölmöä on se että tästä on keskusteltu jo 7 sivua ja jakso ei ole tullut edes telkkarista xD

Vierailija
244/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

"Markuksen ja Ann Marien välillä selvästi kipinöi eniten ja Markus oli suorastaan otettu Ann Mariesta. Nyt vaan kysymyksenä, valitseeko Hannan vai Eevan jenkkeihin toiseksi. Eikä AM:n asunto ollut mikään rikkaan tytön koti. Yksi Kartellin tuoli näkyi, muutenhan sisustus oli lähinnä Ikeaa ja itsetehdyt jälkkäritkin tarjottiin halpis-kipoista design-lasin sijaan." 

[/quote]

Voi olla että AM:n kotona oli myös Ikeaa, mutta minulla on samat kulhot ja viinilasit ja ne ovat Villeroy & Boch-kristallia, joten eivät ne ihan halppis-kulhoja ole :D

Vierailija
245/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 10:32"]

[/quote]

"Markuksen ja Ann Marien välillä selvästi kipinöi eniten ja Markus oli suorastaan otettu Ann Mariesta. Nyt vaan kysymyksenä, valitseeko Hannan vai Eevan jenkkeihin toiseksi. Eikä AM:n asunto ollut mikään rikkaan tytön koti. Yksi Kartellin tuoli näkyi, muutenhan sisustus oli lähinnä Ikeaa ja itsetehdyt jälkkäritkin tarjottiin halpis-kipoista design-lasin sijaan." 

[/quote]

Voi olla että AM:n kotona oli myös Ikeaa, mutta minulla on samat kulhot ja viinilasit ja ne ovat Villeroy & Boch-kristallia, joten eivät ne ihan halppis-kulhoja ole :D

[/quote]

Pappa betalar.

Vierailija
246/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kuvassa ollutkaan. 

Vierailija
247/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 10:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pappa betalar.

[/quote]

Voi ei, Annmarie on saanut jotain lahjaksi. Vähänks epäääää!

Vierailija
248/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ann Marien lasit oli V&B:n mallistosta, mutta jälkiruokakulhot olivat ihan prisma-kamaa. Trust me.

Vierailija
249/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ann Marien lasit oli V&B:n mallistosta, mutta jälkiruokakulhot olivat ihan prisma-kamaa. Trust me."

Kulhot kuuluvat samaan Villeroy & Boch Retro Country-sarjaan! Trust me! :D Onpa hauskaa taistella tällaisestakin aiheesta! http://www.junglee.com/Villeroy-Boch-Retro-Country-individual/dp/B000RI3MXM

Vierailija
250/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:42"]Mut jokuha täällä sano että se on just se Matti kuka rakkauden oikeesti löytää??

[/quote]

Mutta kenen kanssa?

[/quote]

Ainon kanssa. Heillä juttu luistaa vaivattomasti.

Vierailija
251/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo ilmiselvää että Ann-Mariella on rahaa. Tappelitte tai ette.  

Vierailija
252/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nyt niin, että tähän ohjelmaan sai ilmottautua morsianehdokkaaksi vain tyhjätaskut vähävaraiset, joilla halpis käsilaukku, kirpparin viinilasit + jälkkärikulhot ;)

Vierailija
253/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 16:36"]

Oliko nyt niin, että tähän ohjelmaan sai ilmottautua morsianehdokkaaksi vain tyhjätaskut vähävaraiset, joilla halpis käsilaukku, kirpparin viinilasit + jälkkärikulhot ;)

[/quote]

:D Näinpä! Sitä paitsi kuka sanoo ettei oo ihan työllään ansainnu ja ostanu ne kipot, ei kai ne nyt tonnia sentään maksa. :D

Vierailija
254/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime jakson parasta antia oli kyllä Henrin tenniskenttäepisodi :D

Vierailija
255/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja Ann-Marien kulhot :D

Vierailija
256/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oo maininnu vaalean Niinan kaapistoja jotka on itse maksetut? Ja talokin oli aika hulppee yksin asujalle..

Vierailija
257/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kuka menee LC:n fb-sivuille kysymään tuotannolta Henrin, Markuksen ja Matin horot. Me muut voidaan sitten mennä kattelemaan kysyjän kuvaa ja perustaa sille oma ketju tyyliin "av-mamma lc-sivuilla". Ihan salettiin ketjusta tulee ainakin 5-sivuinen ja kaupan päälle miehet, Eino ja äiti käy ehkä arvioimassa sekä ketjun tason että av-mamman ulkonäön. Muut av-mammat voi sitten käydä tykkäämässä kysymyksestä. Miten ois?

Vierailija
258/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joku rohkee ny menee! Mä en oo ees siel tykkääjänä :D salainen fanittaja

Vierailija
259/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas, meinasi lipsahtaa Henkalle kaveripyyntö vahingossa kun horoa yritin metsästää :D

Vierailija
260/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ei siel näy kenenkää horoskooppeja :(