Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love connection, osa 8

Vierailija
06.12.2013 |

Mitä ajatuksia?

Kommentit (390)

Vierailija
321/390 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jokuha täällä sano että se on just se Matti kuka rakkauden oikeesti löytää??

Vierailija
322/390 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:42"]Mut jokuha täällä sano että se on just se Matti kuka rakkauden oikeesti löytää??

[/quote]

Mutta kenen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/390 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta Matti vaikuttaa pahasti olevan miehiin päin kallellaan.. ehkä se on tässä se suurin ongelma..

Vierailija
324/390 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
325/390 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Siitä puuttui jotain oleellista:

http://aijaa.com/QnUhO4

Vierailija
326/390 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon oikeesti että Markus ja Ann-Marie päätyy yhteen! Niin söpö pari :)

Matin ja Henrin osalta toivo saattaa olla jo menetetty...

Vierailija
328/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 22:29"]

No nyt palstan wannabe-ennustaja tarjoaa apuaan:

Henri on oinas

Markus on kaksonen

ja Matti on kauris

I can feel it in my gut (and hemorrhoids too)

[/quote]

No johan mä selvitin sen faktan että Henri on kalat! Älä jatka ennustajan urallasi.

Vierailija
329/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä faktoja täällä nyt on selvitetty?

Kaikki ilmoittaa FB:ssä tietenkin aina oikean syntymäajan? Please...

Vierailija
330/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin että oli tullut synttärionnitteluja 13.3 (kalat) ja oli itse kiittänyt onnitteluista. Tusin ny tuollaisesta valehtelee..

Vierailija
331/390 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikos henkan kaveri scott(?) tuotu suomeen?

Vierailija
332/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan ohjelman katsojaluvuista, ovatko isotkin?

Vierailija
333/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tämä on enempi hitti Ylen Areenassa, kun sieltä sen voi katsoa jo ennakkoon tai muuten vain rauhassa sitten kun lapset ovat nukkumassa. Ainakaan viime viikolla LC ei mahtunut kakkosen katsotuimpien joukkoon.

http://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/top/2013/48/yle2.html

Vierailija
334/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus on tv:n seksikkäin mies!

Vierailija
335/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:32"]

Joo joo, mutta hei MILLÄ työllä, ei varmasti ole tyttö mitään kunnon työtä tehnyt, kunhan istunut toimistossa ja hymyillyt nätisti. Ja mikä sillä se tutkintokin on, joku Hanken-pissis-tutkinto, noitahan nyt saa kuka vaan mistä vaan. Me muut sentään raadetaan palkkamme eteen ja ollaan vaatimattomia eikä pidetä siitä meteliä. Ja jos meille on mies ostanut häälahjaksi Mariskollin, niin pidetään sitä visusti vitriinissä, ettei mene rikki eikä tasan viedä johonkin parvekkeelle. Parvekekahveja varten on olemassa muovikipot ja piste!

[/quote]

Minä peukutin tätä tosissani, muista en tiedä. Itse opiskelen tällä hetkellä suomenkielisess yliopistossa pääainetta, johon ei niin vain pääsekään. Kovan luku-urakan takana oli pääsy. Siksi tosiaan Hankenin pissis-style tyypit huvittaa, koska helpommin pääsevät korkeakouluun. Ei varmasti ole pääsyvaatimukset niin korkeat kuin suomenkielisiin tutkinto-ohjelmiin. Oma sisäänpäinlämpeävä, pieni yhteisö.

Vierailija
336/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Ainon profiilin FB:sta ja siellä yhdessä kuvassa hän näyttää onnelliselta miehen kanssa, joka kylläkään ei ole Matti. Ja kuva on lisätty marraskuussa, joten aika tuoreelta vaikuttaa. Toki voi olla vanha kuva tai mies ihan vaan ystävä, mutta jotenkin en usko, että Ainon ja Matin välille on syntynyt isompaa romanssia. Tai sitten se on jo loppu jos sellaista joskus edes oli. Harmi, koska Aino vaikutti sopivimmalta Matille. 

Markukselle sopisi parhaiten Ann-Marie (vaikka kaikki hänen naisensa ovat musta ok) ja Henrille (sen pisteet laskenu mun silmissä paljon) sopisi Sari.

Vierailija
337/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 02:52"]

Joo joo, mutta hei MILLÄ työllä, ei varmasti ole tyttö mitään kunnon työtä tehnyt, kunhan istunut toimistossa ja hymyillyt nätisti. Ja mikä sillä se tutkintokin on, joku Hanken-pissis-tutkinto, noitahan nyt saa kuka vaan mistä vaan. Me muut sentään raadetaan palkkamme eteen ja ollaan vaatimattomia eikä pidetä siitä meteliä. Ja jos meille on mies ostanut häälahjaksi Mariskollin, niin pidetään sitä visusti vitriinissä, ettei mene rikki eikä tasan viedä johonkin parvekkeelle. Parvekekahveja varten on olemassa muovikipot ja piste!

[/quote]

Minä peukutin tätä tosissani, muista en tiedä. Itse opiskelen tällä hetkellä suomenkielisess yliopistossa pääainetta, johon ei niin vain pääsekään. Kovan luku-urakan takana oli pääsy. Siksi tosiaan Hankenin pissis-style tyypit huvittaa, koska helpommin pääsevät korkeakouluun. Ei varmasti ole pääsyvaatimukset niin korkeat kuin suomenkielisiin tutkinto-ohjelmiin. Oma sisäänpäinlämpeävä, pieni yhteisö.

[/quote]

Luulin että opiskeluun tarvitaan muutakin kuin sisäänpääsy opiskelupaikkaan. 

Vierailija
338/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 06:57"]

Löysin Ainon profiilin FB:sta ja siellä yhdessä kuvassa hän näyttää onnelliselta miehen kanssa, joka kylläkään ei ole Matti. Ja kuva on lisätty marraskuussa, joten aika tuoreelta vaikuttaa. Toki voi olla vanha kuva tai mies ihan vaan ystävä, mutta jotenkin en usko, että Ainon ja Matin välille on syntynyt isompaa romanssia. Tai sitten se on jo loppu jos sellaista joskus edes oli. Harmi, koska Aino vaikutti sopivimmalta Matille. 

Markukselle sopisi parhaiten Ann-Marie (vaikka kaikki hänen naisensa ovat musta ok) ja Henrille (sen pisteet laskenu mun silmissä paljon) sopisi Sari.

[/quote]

Joku täällä aiemmin jo kertoikin tuosta fb-kuvasta ja sanoi, ettei kuvassa ole edes Aino, vaan hänen siskonsa.

Vierailija
339/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 08:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 02:52"]

[/quote]

[/quote]

Luulin että opiskeluun tarvitaan muutakin kuin sisäänpääsy opiskelupaikkaan. 

[/quote]

Eikä Ann-Marie ei ole opiskellut Hankenilla, vaan Åbo Akademissa. 

Vierailija
340/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä Ann-Mariessa ottaa joillain päähän, mukavan olonen tyttöhän se on! Mulle ainaki ihan sama mitä ja missä on opiskellu ja onko varakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä