Love connection, osa 8
Mitä ajatuksia?
Kommentit (390)
Mä hakkeroin myöhemmin jonku random facebook-tilin ja kysyn! Mut vähä myöhemmin, en kerkee tällä sekunnilla!
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:32"]
Mä hakkeroin myöhemmin jonku random facebook-tilin ja kysyn! Mut vähä myöhemmin, en kerkee tällä sekunnilla!
[/quote]
Mut kertokaa ensiksi mitä mä saan palkinnoksi? Deitit?
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:36"]
[/quote]
[/quote]
Deitit Kim Dotcomin kaa, sopisko :)
saat palkinnoksi av-mammojen syvää kunnioitusta ja ihastusta kekseliäisyydestäsi. oot av:n sankari!
nuuttia et sen sijaan saa, koska se on mun. voin kyllä kertoa millaista meillä sen kanssa on kun romanssi pääsee syttymään.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:36"]
[/quote]
[/quote]
Deitit Kim Dotcomin kaa, sopisko :)
[/quote]
Ei! :D
Jos pyydän niitä kaikkia kavereiksi, ni näänkö sit niitten horoskoopit?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:04"]
Jenkkimiehet ei osaa puhua eikä olla rennosti. Markus vaan hihittelee kuin lapsi. Matti ihan paniikissa kokoajan ja Henry myös rautakangen niellyt. Osaakohan noi ottaa viinaa vai onko aina tollasia
[/quote]
Matti:"A date? That's awkward and everybody is very nervous. And actually, they won't let me finish! I'm panicking!"
Henri:"I just ate a iron bar and I'm still hungry!"
Markus:"Hihihihhihhihhihhiiihiiiiiihiiiiiiiii!"
No offence!
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:02"]
Nuutti on kalat, Henri leijona, Markus skorppioni, Matti vesimies
[/quote]Arvaus vai tieto?
Okei ny tulee tietoa: henri on ainakin kalat koska on saanut maaliskuussa facebookkiin synttäri-onnitteluja.
Boys, (Markus, Henri or Matti) if you are reading rhis, please tell us your horoscopes!
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 16:36"]
Oliko nyt niin, että tähän ohjelmaan sai ilmottautua morsianehdokkaaksi vain tyhjätaskut vähävaraiset, joilla halpis käsilaukku, kirpparin viinilasit + jälkkärikulhot ;)
[/quote]
:D Näinpä! Sitä paitsi kuka sanoo ettei oo ihan työllään ansainnu ja ostanu ne kipot, ei kai ne nyt tonnia sentään maksa. :D
[/quote]
Joo joo, mutta hei MILLÄ työllä, ei varmasti ole tyttö mitään kunnon työtä tehnyt, kunhan istunut toimistossa ja hymyillyt nätisti. Ja mikä sillä se tutkintokin on, joku Hanken-pissis-tutkinto, noitahan nyt saa kuka vaan mistä vaan. Me muut sentään raadetaan palkkamme eteen ja ollaan vaatimattomia eikä pidetä siitä meteliä. Ja jos meille on mies ostanut häälahjaksi Mariskollin, niin pidetään sitä visusti vitriinissä, ettei mene rikki eikä tasan viedä johonkin parvekkeelle. Parvekekahveja varten on olemassa muovikipot ja piste!
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:11"]
Okei ny tulee tietoa: henri on ainakin kalat koska on saanut maaliskuussa facebookkiin synttäri-onnitteluja.
[/quote]
"Kalat ovat tunteellisia, herkkiä ja taiteellisia, eivätkä koskaan ilkeitä."
Oisko Henri sittenkin mursu?
Yleensä "hanken-pissis-tutkinnon" saa näkemättä vaivaa ja töistäkin saa rahaa istumalla ja hymyillen nätisti. CAMOON! Ei huhuh tätä kateellisuuden määrää.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:43"]
Yleensä "hanken-pissis-tutkinnon" saa näkemättä vaivaa ja töistäkin saa rahaa istumalla ja hymyillen nätisti. CAMOON! Ei huhuh tätä kateellisuuden määrää.
[/quote]
Ei huhuh tätä sarkasmin ymmärtämättömyyttä.
[/quote]
Apua, en olis ikinä kuvitellut, että kukaan voi ottaa tuon tosissaan.
t. viestin kirjoittaja
[/quote]
:D:D:D OMG.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 14:13"]
Markus taas, jos on kaikkien kolmen tytön fb-kaveri, niin tarkoittanee sitä, että yksikään heistä ei pysyväksi seurustelukumppaniksi jäänyt.
[/quote]
Voi hyvin olla, ettei ole jäänyt mutta miten ihmeessä sen noista fb-kaveruuksista voi päätellä?
[/quote]
No jaa. Jos minä olisin yksi noista kolmesta naisesta ja seurustelisin Markuksen kanssa, en ihan hyvällä katsoisi, että ex-deittikumppanit pysyvät kavereina ja elämässä mukana. Tuskin moni muukaan haluaisi, että ex-heila pyörii mukana, vaikkakin vain facebookissa. Mutta tämä on vain mun mielipide, enkä kuulu facebookiin.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:45"]
[/quote]
Apua, en olis ikinä kuvitellut, että kukaan voi ottaa tuon tosissaan.
t. viestin kirjoittaja
[/quote]
Miinuksista ja plussista päätellen ehkä jopa useampikin.
205
horoskooppiarvaus menis mullakin matin kohdalla neitsyt ja henri on varmaan härkä, tosin voi myös olla oinas, koska on niin hiilenä koko ajan. härät on useimmiten kivoja loppuun asti, vaikka ei tykkää yhtään että niitä komennellaan.
markuksesta jousimies on hyvä arvaus, mutta voi olla myös vaaka, se selittäisi myös sen, että aluksi luultiin, ettei tytöt kiinnosta. vaakamiehet on aika metroseksuaalisia ja markus myös kovasti pohti, onko oikein tykätä annmariesta, jos on badboy habits. vaa'at tykkää ulospäin ainakin esitellä oikeudentuntoaan, vaikka toimet vois olla jotain muuta.
toi kuva on ihan loistava! wanna see my jolla? hahaa! and paavo huttunen was very nervous at first. toisin kuin älykkö ja maailmanmies matti..
henrin ja matin ehdokkaat on nättejä ja kivoja naisia, mutta luulen ikävä kyllä, että molemmat odotti samantyylisiä naisia kuin markuksella, vaikka kuinka matti korostaakin intellectual qualitiesien merkitystä. nyt sitten pettymystä puretaan henrin kohdalla töykeydellä ja muista naisista puhumalla ja matin osalta jatkuvalla jauhamisella hermostuneisuudesta. olen varma, että matin naiset vaistoaa sen, miten matti ei ole tyytyväinen ja nyrpistelee nenäönsä ja siksi tyttöparat ovat entistä kiusaantuneempia. toistuvasti matti on torpannut kaikki keskustelunyritykset ja muutenkin tehnyt oikean numeron siitä, että ei ole puhuttavaa.