Love connection, osa 8
Kommentit (390)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 22:31"]
Tämä on täyttä asiaa! Olen niiiiin samaa mieltä.
Silti toivoisin, että tämä suomenruotsalaiskeskustelu jäisi jo taka-alalle ja että puhuisimme itse ohjelmasta.
[/quote]
Viittasin siis viestiin 339.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 11:39"]
Eikös se original Dracula asunu jossain Itä-Euroopassa? Onko Markuksenkin sukua sieltäpäin? Ehkä Markus on periny ne kulmahampaat sieltä?
[/quote]
Katsoka anyt ne pätkät joissa Markuksen suomalainen äiti esiintyy. Kiinnitin silloin jo huomiota, että poika perinyt äitinsä kulmahampaat.
Täällä taas yksi joka tuntee muutaman tosi mukavan aikuisen suomenruotsalaisen. Ja kieltäkin tykkään käyttää aspatilanteissa jne. vaikka en (todellakaan) täydellisesti puhukaan. Samoin tykkään myös sönköttää niitä muita kieliä joita vähänkään osaan. Yleensä sitä on arvostettu ja itellekin jäänyt hyvä mieli. :)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 11:39"]
Eikös se original Dracula asunu jossain Itä-Euroopassa? Onko Markuksenkin sukua sieltäpäin? Ehkä Markus on periny ne kulmahampaat sieltä?
[/quote]
Katsoka anyt ne pätkät joissa Markuksen suomalainen äiti esiintyy. Kiinnitin silloin jo huomiota, että poika perinyt äitinsä kulmahampaat.
[/quote]
On mun mielestä muutenkin äitinsä näköinen. Mulle Markuksen hampaat kyllä kelpaa, on sitä huonompiakin nähty :)
Ihan parasta viihdettä hetkeen Yleltä!
Markus on paras, osaa käyttäytyä - on hauska ja rento. Ai niin. Ja kaikista komeinkin.
Matti voisi föönätä vielä vähän kuohkeammaksi niitä hiuksiaan. Tuskin maltan odottaa miten rentoja outfitteja on Henriltä vielä tulossa!
Pliis älkää sit alottako sitä uutta ketjua sanoilla: Love Connection jakso 9, mitä ajatuksia? AAARGH!
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:24"]
Pliis älkää sit alottako sitä uutta ketjua sanoilla: Love Connection jakso 9, mitä ajatuksia? AAARGH!
[/quote]
Kun sen aloittaa noin, tiedetään, että tämä on just se mihin aletaan kirjoittaa, ei joku muu LC-ketju.
Miksi jokin muu ketju olisi vähempiarvoisempi :D
Siis missä se uusin jakso näkyy TÄNÄÄN? Eikö se tule Yle Areenaankin vasta ensi maanantaina??
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:45"]
Miksi jokin muu ketju olisi vähempiarvoisempi :D
[/quote]
Siksi, että siellä saa jutella yksin tai kaksin kun muut on täällä. Tuskin kukaan sitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:51"]
Siis missä se uusin jakso näkyy TÄNÄÄN? Eikö se tule Yle Areenaankin vasta ensi maanantaina??
[/quote]tänään yulee areenaan
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:51"]
[/quote]tänään yulee areenaan
[/quote]
Jep, Yle Areenasta löytyy tänään kl 21. Can't wait!
Nää LC-ketjut ovat suht leppoisia verrattuna muihin av-keskusteluihin. Tänäänkin olen väitellyt politiikasta jne. En tiedä teistä, mutta minulla tuli sellainen häiritsevä ajatus, että keskustelen täällä sulassa sovussa ja samanmielisesti varmaan samojenkin henkilöiden kanssa, joiden kanssa toisissa keskusteluissa käyn tulista väittelyä jostain asiasta. Ääh. :D
En ymmärrä pätkän vertaa mitä Markus näkee Ann-Mariessa, en sitten yhtään
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 21:34"]
Yleensä hormonit puskee läpi noiden yksinolojenkin, että vaikka kuinka olis introvertti, kaipaa mies-/naisseuraa. SIitäkin huolimatta, ettei ole seurustellut koko ajan.
[/quote]
No en ole sitä kiistänytkään. Mutta kaipaako sitä tarpeeksi, että asialle tekisi jotain, kun on niin paljon muita intressejä täyttämään päivät? Helposti sitä vain jättää tuollaiset "vaikeat" asiat tulevaisuuteen ja jatkaa sitä, missä on hyvä. Sitten herää 27-vuotiaana siihen, ettei kumppanista ole tietoakaan. Ja kyllähän Mattikin jollain tasolla naista kaipaa, kun tuohon ohjelmaan on lähtenyt. Siis jos nyt motiivina ei ollut vaan Paavo Huttusen kotiseudulla vierailu. Sitä minä vaan, ettei se ole niin helppoa hypätä siihen romanssi-moodiin ja läheisyyteen, jos sellaisesta ei ole kokemusta. On vähän kuin teini aikuisen ruumiissa. Voihan se Matti sisimmässään syttyäkin, muttei uskalla sitä näyttää julkisesti.
[/quote]
Teini aikuisen ruumiissaa - sitä ajoin minäkin takaa. Eli hormonit hyrräävät, halu suhteeseen on kova, mutta kun on noita muita esteitä. Ei parikymppinen vielä totu yksinoloon, vaikka kuinka siltä näyttäisi.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 01:59"]
[/quote]
Oi, kaunis video.
Vaikka tarkoituksesi oli varmaan pilkata, harmi.
En ajattelisi että kenenkään tarkoitus ois pilkata...mun mielestä tää on semmosta hölmöilyä vaan, hyväntahtoista hölmöilyä :) Toi kuva esimerkiksi oli aivan paras! :D Ei siinä mun mielestä ainakaan ollu mitään loukkaavaa?
Tuoreimmasta jaksosta...
Markuksen ja Ann Marien välillä selvästi kipinöi eniten ja Markus oli suorastaan otettu Ann Mariesta. Nyt vaan kysymyksenä, valitseeko Hannan vai Eevan jenkkeihin toiseksi. Eikä AM:n asunto ollut mikään rikkaan tytön koti. Yksi Kartellin tuoli näkyi, muutenhan sisustus oli lähinnä Ikeaa ja itsetehdyt jälkkäritkin tarjottiin halpis-kipoista design-lasin sijaan.
Henri kieltämättä tökkii ja pahasti. En tajua mikä tuota ylipainoista munamiestä vaivaa, mutta ei tunnu arvostavan valitsemiaan naisia ollenkaan. Oli suorastaan huvittava nähdä kilpailuhenkisen Henrin tennistaidottomuus ja sen synnyttämä psykologinen defenssi. Harmi että pääsi taas pätemään golfissa, oli kiusallisen tyydyttävää nähdä Henrin vaivaantunutta kiemurtelua tenniksen parissa...ja niitä selityksiä, hohhoi.
Matti taas. No, Huttusen Paavoonhan hän pääsi jo tutustumaan, mihin niitä tyttöjä oikein tarvitsee?! Matti luuli varmaan vähän enemmän vetovoimastaan eikä ole sisäistänyt omaa asemaansa deittailun laatuluokituksessa. Matin ilme oli suorastaan kateellinen Markuksen hehkuttaessa AM:n nukkemaista kauneutta ja fiksuutta, sellaisia tyttöjä Mattikin varmaan luuli saavansa porukoihinsa...
Tämä on täyttä asiaa! Olen niiiiin samaa mieltä.
Silti toivoisin, että tämä suomenruotsalaiskeskustelu jäisi jo taka-alalle ja että puhuisimme itse ohjelmasta.