En uskalla lähteä viikkoon ulos
Kauhea pakkanen. Nytkin melkein 20 miinusta ja pahenee vaan.
Kommentit (63)
Jos olisin työtön, niin en menisi minäkään. Ikävä kyllä, en ole 😔
Mitä sitä keksisi tekemistä kotona? Vauvailen tietysti ja katselen leffoja, ruokaakin pitää tilata. Onneksi on kahvia.
Onneksi mulla on ensi viikko lomaa. Ei tarvi mennä töihin ja kotona ruokaa viikoksi ainakin.
Onneksi on etätyö! Ensi viikko menee takkaa lämmitellessä 😊 ei tarvi värjötellä bussipysäkillä ja jänskätä että onko se hyytynyt jonnekin matkan varrelle.
Apua. Täällä ennustetaan jo 34 astetta johon saa yleensä lisätä monta, astetta lisää. Asutaan vanhassa talossa, pelottaa tuleva viikko. Pysyykö vesi sulana jne.
Pelkään pimpin jäätyvän, jos menen ulos, koska oon niin cool, hottiksilla ei tätä pulmaa.
Uskalla? Mitä tekemistä pakkasella on uskaltamisen kanssa? Mitä muuta et uskalla tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Pelkään pimpin jäätyvän, jos menen ulos, koska oon niin cool, hottiksilla ei tätä pulmaa.
Sinun pikku pippelisi joutaakin jäätyä pois.
Rip puutaloasukit. Varmaan tulee hostelliyö edullisemmaksi kuin sähkön valutus harakoille. Toivottavasti poltettavaa puutavaraa löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulla on ensi viikko lomaa. Ei tarvi mennä töihin ja kotona ruokaa viikoksi ainakin.
Sama täällä. Pysyttelen kotosalla pakkasta paossa. Ehkä roskat voi välillä heittää niin saa raikasta ilmaa.
Vierailija kirjoitti: Ensi vuotta emme näe.
Oletko selvänäkijä? Huomenna on vuosi 2024 tai yöllä klo 24:00 vuosi vaihtuu, mitä näet tapahtuvaksi tämän päivän aikana?
Onneksi tv:stå tulee Mäkiviikkoa ja Tour de Skitä ja pizzataksit kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Uskalla? Mitä tekemistä pakkasella on uskaltamisen kanssa? Mitä muuta et uskalla tehdä?
Tätä minäkin ihmettelen. Noin hyvin suomeksi kirjoittavan luulisi tottuneen tähän ilmastoon. Rovaniemellä näytti hupaisalta, kun joku patamusta ihminen tuli vastaan kovalla pakkasella paksussa valkoisessa takissa. Ei tainnut pelätä.
Kauhea pakkanen 20 astetta? Se oli minusta aika kova pakkanen, kun mittarissa oli pelkkää viivaa. Viimeinen havainto numeroista oli jotain -53. Tämä sisämaassa.
Kotkassa oli pahimmillaan lähes 30 astetta, mutta ei sekään mahdottomalta tuntunut.
En minäkään menisi, mutta tiistaina on taas pakko vääntäytyä töihin kello kuudeksi. Kävelymatkaan menee melkein puoli tuntia. Olisinpa rikas, että voisin tilata taksin...
Vierailija kirjoitti:
Apua. Täällä ennustetaan jo 34 astetta johon saa yleensä lisätä monta, astetta lisää. Asutaan vanhassa talossa, pelottaa tuleva viikko. Pysyykö vesi sulana jne.
Soita mummollesi. Hän tietää miten vanhan talon kanssa toimitaan talvisin.
Ei haittaa. Ehkä tulee lauha kausi jossain vaiheessa. Ja onko se sitten lyhyempi lenkki ja toppavaate joka on hankala, ellei ole just sopivaa kokoa.
Mene teelle ulos