Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä virallinen Linnan juhlat -ketju? Pukujen arvosteluja?

Vierailija
06.12.2013 |

Kaunis taekwondo-nainen meni just

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki nyt harva puku säväyttää...

Vierailija
42/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipponen taas yksin linnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 18:42"]

Kauheeta kun jollain on lyhyitä mekkoja tuolla. Sen pitäisi olla iltapuku.

[/quote]

Olet todella sivistymätön, jos et tiedä mitä pukukoodi "tumma puku" tarkoittaa. Se tarkoittaa naisella lyhyttä pukua, housuasua tai pitkää pukua. Kaikki ovat etiketin mukaisia.

[/quote]

Paitsi ettei ole. Osalla naisista on liian juhlava puku eli etikettikielellä heillä ei ole iltapukua vaan juhlapuku. 

Vierailija
44/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Harkimo, wow! Tuo Frida Kahlon näköinen nainen vihreässä puvussa oli myös persoonallinen. Olihan siinä upea lappalaispuvutkin pariskunnalla. Se poronappanahkamekkokin oli ihanan etninen, olisi varmaan ihana sipsutella niissä lappilaisten kengissä kun muut kärsivät pitkän illan 10cm koroissa! Itse laittaisin itsenäisyyspäivän juhlaan Munsalan kansallispukuni jos se ihmepäivä joskus tulisi eteen....

Vierailija
45/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 18:48"]

Ihana asu oli tuolla taiteilijanaisella. Vihreä "haaremihousupuku".

[/quote]

Se oli Meeri Koutaniemi, mutta sanoiko selostajat häntä Rosa LIksomiksi? Todella todella kaunis nainen ja erittäin hyvin sopiva puku.

Vierailija
46/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 18:42"]

Kauheeta kun jollain on lyhyitä mekkoja tuolla. Sen pitäisi olla iltapuku.

[/quote]

Ei pidä. Pukukoodi tumma puku tarkoittaa naisella: vierailupuku, juhla-tai iltapuku.

http://www.vaatturiliitto.fi/pukeutumisetiketti/6

Vierailija
47/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään noista vähän erilaisista ja lyhyistä puvuista, kiva nähdä sellaisia nyt kun etiketti siihen antaa myöden. Kyllähän sitä iltapuku-etikettiä ehditään sitten taas nähdä. Tosi kiva nähdä monenlaisia juhlapukuja, saa enemmän ideoita omaankin pukeutumiseen, iltapukuun kun harvemmin tulee pukeuduttua.

Yllättävän paljon tuolla oli pitkiä pukuja (uskoisin että iso osa niillä jotka ovat ensimmäistä ja ehkä ainoata kertaa juhlissa ja haluavat siksi pukeutua iltapukuun), mutta kiva nähdä vaihtelua noissa lyhyemmissä mekoissakin, ei ollut pelkkää mustaa (kuten bloggaajakokkareissa...). Esimerkiksi Pauliina Ahokkaan puku oli mun mielestä kiva ja juhlava. Mun mielestä kyllä iltapuvutkin olivat osittain rennompia kuin aiemmin, esimerkkinä vaikka Jaana Pelkosen puku tai sen kansanedustajan (Sanna Lauslahti?) punainen paljettupuku. 

Vierailija
48/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa valtavan paljon lihavia naisia! Ei mitään pikkuisen pyöreitä vaan ihan kunnolla ylipainoisia.

Meeri Koutaniemi oli näyttävän näköinen. Selostajat puhuivat tosiaan Liksomista silloin kun häntä näytettiin.

Vierailija
49/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä tänä vuonna jäänyt mikään puhu erityisesti mieleen. Yleensä sieltä on noussut ylitse muiden ne yksi tai kaksi kauneinta/omaan makuun parasta pukeutujaa.

Edelleen kaikkien aikojen kaunein puku mun mielestä on toissa vuoden Jenni Vartiaisen upea, oranssi, Katri Niskasen suunnittelema mekko.

Vierailija
50/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duudsonot aivan ylivoimaisia. Ihanaa kun miehet uskaltaa olla omaperäisiä, seksikkäitä ja silti juhlavia. - meinas usko mennä kun tylsässä peruspuvussa mies tpisen perään ja kaikilla vaaleanharmaa kravatti. Naiset olisivat vpineet olla repäisevämpiä. Vain pari upeaa, suurin osa halpaa arkista ja homssuista.

Vierailija
51/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miks, mutta musta se ekana sisään tullut duudsoni (Jukka Hilden?) oli ihan käsittämättömän seksikäs.

Ja en todellakaan ole niiden fani. 

Vierailija
52/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duudsoneilla kyllä tosiaan on onnistuneet puvut.

Vierailija
53/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Harkimo floppasi ihan totaalisesti. Paljettihaalari oli ihan jäätävän ruma. Tavisosastolla kamalimman puvun pysti menee muijalle, jolla oli kirkkaankeltainen  hökötys mustilla strutsinhöyhenillä "koristeltuna". LOL molemmille vaan!

Vierailija
54/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pamelan mies LAURI ...en kestä..voiko olla komeampaa?

Vierailija
55/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulainen sai kutsun juhliin, ja pukukoodiksi oli merkitty miehelle tummapuku ja naiselle lyhyt- tai pitkä iltapuku.

Vierailija
56/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:28"]

Mä en tiedä miks, mutta musta se ekana sisään tullut duudsoni (Jukka Hilden?) oli ihan käsittämättömän seksikäs.

Ja en todellakaan ole niiden fani. 

[/quote]No oli kyllä! Mietin vain, että missä niiden emännät ovat? Kait edes jollakin niistä on tyttökaveri/avovaimo/aviovaimo?

Vierailija
57/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:33"]

Se pamelan mies LAURI ...en kestä..voiko olla komeampaa?

[/quote]Ei voi!!!

Vierailija
58/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä konserttihan on loistava idealtaan. Kivempi tätä on katsella kuin vieraita kekkeröimässä linnan juhlilla. Kiva katsella tätä samaan aikaan "livenä" kuin vieraatkin katsovat. Näin ruudun toisella puolellakin pääsee vähän kokemaan tunnelmaa, eikä vain lukemalla linnan boolista ja tarjottavista. :) Minä tykkään!

Vierailija
59/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hemmetti nää tän vuoden Itseänäisyyspäivän juhlat on hourinut kasaan? Ihan urpoja juttuja, veteraaneja seisotetaan odottamassa pressaparia, runoja. Ihan täyttä dadaa.

Vierailija
60/74 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:39"]

Kuka hemmetti nää tän vuoden Itseänäisyyspäivän juhlat on hourinut kasaan? Ihan urpoja juttuja, veteraaneja seisotetaan odottamassa pressaparia, runoja. Ihan täyttä dadaa.

[/quote]

Mistäs sinä tiedät, että veteraanit ovat seisoneet? Heille oli tarjolla virvokkeita kun kättely jatkui ja siellä oli varmasti tuoleja. Porilaisten marssin aikana kaikki seisovat, oli sitten veteraani tai ei. Ja veteraanit ovat ensimmäisenä nousemassa seisomaan.