Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaan rv 13+4 tukala olo :(

Vierailija
23.11.2013 |

mulla on menossa rv 13+4 kauhea tukalaolo tällä hetkellä ja rupee mahaan vihloo,,,,,onko normaalia :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista se vihlominen on ja kuinka kipeää? Mulla on jokaisessa raskaudessa ollut sellaista satunnaista vihlomista mikä tulee yhtäkkiä esim aivastaessa tai äkkiä asentoa vaihtaessa, ja se on ihan normaalia. Mutta jos on ihan säännöllisiä kivuliaita supistuksia sitten huolestuisin.

Vierailija
2/4 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaali vihlonta :) mutta  astman takia maha on tukala ja hengitys aiheuttaa kipua mahassa.onko haittaa sikiölle 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin on sikiölle mitään haittaa, koita etsiä mahdollisimman mukava asento niin saat levättyä ja rentouduttua tukalasta olosta huolimatta, lääkäriltäkin voi toki kysyä olisiko jotain apua..

Vierailija
4/4 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun kasvaessa kiinnikkeet voivat venyä ja aiheuttaa kipua. Itselläni tuota kipua on ollut kaikissa raskauksissa, ensimmäisessä se säikäytti pahanpäiväisesti. Myöhemmin olen kokenut selvän keskenmenonkin rv 11, joka oli ollut tuulimunaraskaus. Se oli erilainen raskaus, silloin tunsin oloni jatkuvasti vaivaiseksi. Sikiö ei ollut ollut kunnossa, luonto oli sitten hoitanut asian.