Missä virallinen Linnan juhlat -ketju? Pukujen arvosteluja?
Kommentit (74)
Ei voi edes arvostella pukuja kun tuo miljöö on niin kamala! Meni kyllä NIIN metsään kun tuollainen paikka juhlille valittiin!
Kauheeta kun jollain on lyhyitä mekkoja tuolla. Sen pitäisi olla iltapuku.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 18:40"]
Ei voi edes arvostella pukuja kun tuo miljöö on niin kamala! Meni kyllä NIIN metsään kun tuollainen paikka juhlille valittiin!
[/quote]
Juu. On hieman ristiriidassa tuon talon kalseus tuon punaisen maton kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 18:42"]
Kauheeta kun jollain on lyhyitä mekkoja tuolla. Sen pitäisi olla iltapuku.
[/quote]
No etiketin mukaan ei tarvi olla.
En tiiä puvuista mutta ärsyttää ku tuo ukko kokoajan yrittää puhua naisen päälle. Ei siis tuo pukukommentaattori Jaakko vaan toinen.
Ei tosian tarvii olla pitkää pukua naisilla!
Ihana asu oli tuolla taiteilijanaisella. Vihreä "haaremihousupuku".
Jukka Pojalla hottis vaimo kauniissa puvussa!
Pamela Tolan näyttelijäavokki Lauri jotain... vautsi että on komea mies!
ap
Nyt super hyvänäköinen... Sofia Vikman
Leena Harkimon housupuku oli upea.
ja vaikka pukukoodi sen tänä vuonna sallii, en tykkää noista lyhyistä puvuista
Ei hitto, toi poronnahkapuku oli suoraan kivisistä ja sorasista!
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 18:59"]
Nahkapuku!
[/quote]
oli kamala
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 18:42"]
Kauheeta kun jollain on lyhyitä mekkoja tuolla. Sen pitäisi olla iltapuku.
[/quote]
Olet todella sivistymätön, jos et tiedä mitä pukukoodi "tumma puku" tarkoittaa. Se tarkoittaa naisella lyhyttä pukua, housuasua tai pitkää pukua. Kaikki ovat etiketin mukaisia.
Satu Taiveahon puku oli aika seksikäs. No vartalo kyllä antoi myöten.
ap
Karmeat allit monella ja silti ovat vetäneet hihattoman puvun ylleen...