Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei soita takaisin samana päivänä, jos kaveri on yrittänyt soittaa?

Vierailija
28.09.2020 |

Ei kenelläkään voi olla niin kiire.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oletan että laittaa viestin jos asia on tärkeä ja haluaa takaisinsoiton. Miksi soittaisin takaisin kun minulla ei ole tälle kaverille asiaa?

Vierailija
22/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaltaiseni ihminen. 

Joskus en muista soittaa takaisin, joskus en halua. 

Joskus kysyn vain viestillä että oliko jotain oikeaa asiaa vai ihan vain kuulumisia.

Työajan ulkopuolella (työskentelen asiakaspalvelutehtävissä, tietokoneen ja puhelimen kanssa joka ikinen arkipäivä) en käytä tietokonetta ENKÄ puhelinta muutoin kuin pakottavissa tilanteissa. 

Kone ei ole päällä kuin kerran viikossa, suunnilleen, ja puhelin makaa aina äänettömällä eteisen kaapin päällä. 

Turisen siihen levyyn aivan riittävästi työpäivän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali ihminen, jolla on työ ja oma perhe.

Kuten minä. Vuorotyö ja kännykielto vielä.

Vierailija
24/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En automaattisesti soittele kenellekkään takaisin, jolleivat jätä soittopyyntöä.

Vierailija
25/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainenihminenhullu

Vierailija
26/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen, perheellinen tai sellainen, jolla on muuta tekemistä.

Valtaosa soittaa, mutta minulla on useista parisuhteista lähtenyt ystävä, joka ei siedä muita ihmisiä. Jokaisella ihmisellä on oma toimintatapansa.

Vierailija
27/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuuton ihminen, joka jättää kaikki muutkin asiat hoitamatta, on myöhässä tapaamisista ja niin edelleen.

Yksi kaverini on tuollainen. Ei tosiaan soita takaisin saman päivän aikana ja saattaa unohtaa koko asian. On myöhässä usein tapaamisista eikä muutenkaan ole kovin napakka ihminen. Työelämässä haluaisi kuitenkin pärjätä, mutta hänelle on tullut sielläkin valitettavasti ongelmia. 

Vierailija
28/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on UMPITYMPIINTYNYT turhanpäiväsiin höpöhöpö -puheluihin, jotka ovat aina soittajan puolelta minäminäminunminulle, ja kunsullanytonnekortitniinkatotkomulle ..

On omakin elämä, ja omatkin asiat hoidettavana.

Jos tärkeää asiaa, ja IHAN AIKUISTEN OIKEASTI TÄRKEÄÄ, niin laittaa tekstiviestin perään. Palaan asiaan, kun pystyn/voin/ehdin.

Jos ottaa itsetunnolle, ettei toinen olekaan seuraneitisi, viihdyttäjäsi, terapeuttisi jne. aina juuri, kun sinä haluat, ja vaadit, niin se on sitten voivoi, ja yhy yhy.

Vierailija
29/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei katso kännykkäänsä koko aikaa ja/tai huomaa soiton tulleen vasta kun on niin myöhäinen ilta että arvelee sinun olevan nukkumassa jo? Toki itse sellaisessa tilanteessa lähetän tekstiviestin.

Mä en, kun dorkat ei osaa pitää puhelintaan äänettömällä, kun nukkuvat.

Sitten tulee kiukkunen viesti, että mikä aika tämä nyt on viestitellä!!! Heräsin tekstarin piippaukseen!!! Olisit soittanut ihmisten aikaan!!!

Joten mä otan takaisin yhteyttä vain 12-21 välisenä aikana, etten vaan herätä ketään. Vaikka usein sitten osun päikkäreitä häiritsemään.

Vierailija
30/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen soittaa vain häläreitä ja olettaa, että kyllä kaverit soittaa takaisin ja maksaa ne puhelut?

Vierailija
31/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jota ei kiinnosta kuunnella jaaritteluja ja vaihdella kuulumisia.

Asiat saa viestilläkin laitettua, jos ne siihen "mahdu", niin sitten sulla ei ole mulle mitään oikeaa asiaa. Olisivat vaan halunnut jaaritella porkkanan pilkkomisesta parisen tuntia. Ei kiitos.

Kuulumisia vaihdellaan sitten nenätysten.

Vierailija
32/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen soittaa vain häläreitä ja olettaa, että kyllä kaverit soittaa takaisin ja maksaa ne puhelut?

Millainen ihminen ei ymmärrä että whatsapp ja telegramit yms on keksitty, ettei tarvis pihistellä puheluiden hinnoilla?

Vierailija
33/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ei ymmärrä että whatsapp ja telegramit yms on keksitty, ettei tarvis pihistellä puheluiden hinnoilla?

Sama, joka soittaa kavereilleen häläreitä?

Vierailija
34/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihan vammasia. Miksei enää voi puhua puhelimessa? Kaikki pitää olla somessa ja whatsappissa yms. Huoh!

Vierailija
35/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka kaveri on lokki.

Vierailija
36/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein saatan unohtaa soittaa takaisin.

Työpäivän aikana ei oikein ole mahdollisuutta turhiin puheluihin ja sitten illalla olenkin jo unohtanut sen kokonaan.

Onneksi ystäväni tietävät tämän ja laittavat sitten viestiä asiasta.

"Olet vissiin töissä" on hyvin yleinen aloitus viesteissä joita saan.

Vierailija
37/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupuneena ja vakavasti unohdin. Kaveri suuttui ja ystävyys päättyi. Koitettiin parantaa suhdetta, mutta hän päätti kostaa.

Vierailija
38/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti, joka on jo ylikuormittunut päivän sosiaalisesta hälinästä.

Vierailija
39/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kaveri on sellainen tyhjänpälättäjä joka puhuu pitkään muttei oikeeta asiaa ole niin jätän kyllä välillä huomioimatta, en vaan jaksa. Ja joo, minulla on joskus todella kiire, enkä välttämättä muista soittaa takaisin, en vahdi puhelinta jatkuvasti. 

Vierailija
40/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuuton ihminen, joka jättää kaikki muutkin asiat hoitamatta, on myöhässä tapaamisista ja niin edelleen.

Yksi kaverini on tuollainen. Ei tosiaan soita takaisin saman päivän aikana ja saattaa unohtaa koko asian. On myöhässä usein tapaamisista eikä muutenkaan ole kovin napakka ihminen. Työelämässä haluaisi kuitenkin pärjätä, mutta hänelle on tullut sielläkin valitettavasti ongelmia. 

Ehkä hän ei ehdi soittaa samana päivänä takaisin kun on tosiaan siellä työelämässä toisin kuin nämä jatkuvasti soittelevat turhantoimittajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi