Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei soita takaisin samana päivänä, jos kaveri on yrittänyt soittaa?

Vierailija
28.09.2020 |

Ei kenelläkään voi olla niin kiire.

Kommentit (71)

41/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ystävä, joka ei vastannut puheluihin tai viesteihin, ei soittanut takaisin. Ei sitten. Nyt se etsii töitä ja on alkanut tykätä kaikesta tekemisestäni somessa, soitellut ja viestitellyt "kertoakseen tilanteestaan". Sori vain, pelasi korttinsa väärin. Minä en laita tikkua ristiin auttaakseni työnhaussa.

Vierailija
42/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyttää puhelinta joka päivä. jos jollain on asiaa, niin se soittaa uudelleen. en soittele takaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on rehellisesti mitä on.

Uskaltaa ottaa omaa aikaa ja tilaa. Vetää selvät rajat oman jaksamisensa ja sen hetkisen tilanteensa mukaan.

Ei tarvii ketään miellyttää ja olla käytettävissä joka minuutti tai edes saman päivän aikana.

Vierailija
44/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim minä. Olen sanonut kaverille, että lapset ovat minulla to-su, silloin en ehdi/jaksa nähdä, enkä pysty puhumaan avoimesti lasten kuullen kaikesta, että nähdään ma-ke, tule meille niin laitetaan ruokaa ja höpistään. Mutta ei tule, kun silloin kun sattuu pyörimään meidän nurkilla ja on luppoaikaa lasta odotellessa harrastuksesta. Ja se on to-su. Puhelin soi tai whatsapp kilajaa kun pitäisi keksiä tunniksi tekemistä. En vaan jaksa kun selvästi haluaa vain hyötyä. Lapset ovat hänellä jo yläkouluikäisiä, joten hän ei ole niissä kiinni kuten minä omissani.

Vierailija
45/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladyboy

Vierailija
46/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni soitti tänään joku sekopää Algeriasta. Sydämiäkin se laittoi. Ensin tavallinen messenger puhelu ja sitten videopuhelu.

Profiilissani lukee selkeästi että olen varattu.

Kaikenlaisia hulluja ja huijareita. Estin hänet tietysti heti.

Vierailija
47/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyyppinen ihminen. En tykkää puhua puhelimessa. Ihmisille joiden tiedän höpöttävän liikaa jotain triviaalia ja jonninjoutavaa ja vievän kallisarvoista aikaani, en vastaa lainkaan. Tekstiviestit on keksitty ja niitä voi sitten näpytellä jos on akuuttia asiaa.

Vierailija
48/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että maailma ei kaadu vaikka en olisi jatkuvasti tavoitettavsissa. On joenkin vapauttavaa kun ei tarvise olla koko aikaa tavoitettavissa. Sitä jaksaa olla "tavoiettavissa", sitten paremmin kun on sen aika.

Sekin on jännää, että on ihmisiä joisa olen oppinut, että minun on syytä soittaa/ lähettää ensin viestiä heille, koska he eivät syystä tai toisesta tapaa tedä niin minua kohaan.

Eivät ainakaan läheskään niin usein kuin minä mahd. heitä kohtaan. Tokihan tämä on myös varmasti hieman elämäntilanne kohtainen juttu.   Hämmentää hieman, kun osa luulee, että sinkulla ei olisi lainkaan "omaa aikaa" vaan olisi velvoite olla enemmän tavoitettvasissa ja sosiaalisempi kuin jos rinnalla olisi kumppani tai lapsi(a) joiden taakse vetäytyä. Sen sijaan, että sanoisi että se, mitä kaveri esitti vaikka sitten yhteisesksi tekemiseksi ei ny vain sovi ja ole mahdollista. (Vaan sanoo, ettei käy kun kumppanilla on sitä ja/ tai tätä ja kuinka lapsella on tuota). 

Ja vastaavasti turhauttaa kun osa ei halua olla yhteydssä kuin silloin kun haluavat tai jopa yrittävä vaaia jotain. Sen sijaan, että olisivat ainakin joskus yheyksissä ilman taka-ajatuksia ja vaateita.         

Sinkkumies

Vierailija
49/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun velvollisuus soitella takaisin. Jos on asiaa niin soita uudelleen

Vierailija
50/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Todellakin on kiire, ja unohdan helposti.

Vierailija
51/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla melko yksinkertainen ihminen, joka ottaa tämän provoilijan avaukset tosissaan.

Vierailija
52/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä urpoja nuo soittelijat. Jos joku ei vastaa niin laita asiasi viestillä.

Itsellä menee hermot kun soitellaan joutavia. Ystävien kanssa nähdään ja jutellaan naamatusten asiat. Tällä hetkellä minua pommittaa ihminen kenen puheluihin en ole vastannut varmaan kuukauteen. Miksi se silti jaksaa soitella? Aivan käsittämätöntä.

Vierailija
53/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ainakaan aikaa/voimia lätistä puhelimessa, lyhyesti voin puhua. Millainen ihminen olet itse? Soitatko kännissä? Alatko ilkeilemään? Jaaritteletko?

Vierailija
54/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Pääsen töistä kuudelta, seiskaksi meen jumppaan, sen jälkeen pitää käydä suihkussa, syödä, ehkä vähän hengähtää pitkän päivän jälkeen. Sitten en enää viitsi soittaa, koska soittelevat kaverini haluavat vaan vaihtaa kuulumisia, ja niissä puheluissa vierähtää vähintään tunti, usein lähemmäs kaksi. Toki jos kaverilla on ollut ihan asiaakin ja hän on laittanut myös viestin, silloin luultavasti soitan.

Vierailija
55/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Puhun työkseni. Töiden jälkeen ei juttu luista, Haluan olla perheeni kanssa. Lukea , jumpata, katsoa sarjoja siivota.... Laittaa ruokaa..Pyykätä...jne..

En edes katso puhelinta.

Vierailija
56/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei h ittijakaan välitä sinusta.

Vierailija
57/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa todella paljon ahdistaa, jos joku kaveri/sukulainen soittaa. Töissä työpuhelut hoituu ihan helposti, mutta vapaa-ajalla ahdistun mielettömästi, jos vaikkapa makoilen sohvalla ja joku kaveri/sukulainen soittaa. Sydän alkaa tykyttää ja suoranainen vtutus nousee, että miksi hemmetissä soittaa, kun tietää, että VIHAAN puhelimessa puhumista.

Ignooraan puhelun siinä kohtaa täysin ja laitan viestin joskus myöhemmin, että olin nukkumassa/salilla/kaupassa tms. Yleensä silloin tajuavat vastata viestillä eikä enää tykitä puhelua.

Vierailija
58/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa soitella perään ja viesteissäkin vastausviive tunteja, joskus vuorokausikin. En todellakaan ala orjuttaamaan itseäni, minun ei tarvitse olla koko ajan käytettävissä ja tavoitettavissa. 

Vierailija
59/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei taas jaksa kuunnella kaverin marinaa.

Mulla on yks kaveri, jonka kanssa kommunikointia joudun säännöstelemään. Se on itsekeskeinen marisija, että sitä ei vaan aina jaksa.

Vierailija
60/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun aikana on jäänyt soittamatta kolmelle ihmiselle. Iltavuoroja ja töissä kännykkäkielto. Olen kotona n. Klo 21.30, joten en heti takun riisuttuani ala soittelemaan, vaan haluan syödä iltapalaa ja käydä suihkussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi