Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei soita takaisin samana päivänä, jos kaveri on yrittänyt soittaa?

Vierailija
28.09.2020 |

Ei kenelläkään voi olla niin kiire.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei katso kännykkäänsä koko aikaa ja/tai huomaa soiton tulleen vasta kun on niin myöhäinen ilta että arvelee sinun olevan nukkumassa jo? Toki itse sellaisessa tilanteessa lähetän tekstiviestin.

Mä en, kun dorkat ei osaa pitää puhelintaan äänettömällä, kun nukkuvat.

Sitten tulee kiukkunen viesti, että mikä aika tämä nyt on viestitellä!!! Heräsin tekstarin piippaukseen!!! Olisit soittanut ihmisten aikaan!!!

Joten mä otan takaisin yhteyttä vain 12-21 välisenä aikana, etten vaan herätä ketään. Vaikka usein sitten osun päikkäreitä häiritsemään.

No itse en muutenkaan reagoi vieraista numeroista tulleisiin soittoihin, ja perheen ja ystävät tiedän että kenellä on aina kännyn äänet päällä (esim. äitini), enkä heille viestittele iltakymmenen jälkeen (ellei ole erikseen etukäteen sovittu). Tosin he kyllä laittavat viestin perään jos en kuullut puhelun hälytystä, niin ei muutenkaan tarvitse arvuutella miksi soittivat.

Vierailija
62/71 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti juuri äsken tuttava, jonka kanssa en halua olla tekemisissä, mutta pakosti joskus joudun. Tyyppi ei tajua, etten jaksa kuunnella häntä. En koskaan vastaan hänen puheluihinsa. Silti jatkaa soitteluaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tärkeää asiaa, ajattelen, että olisi laittanut viestin siitä. Muuten ajattelen, että on muuten vaan soitetellut ilman mitään tärkeää asiaa ja asiaan voi palata seuraavana päivänä. 

Vierailija
64/71 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti. Touhuan töitäni, projektejani ja harrastuksiani, tai olen muuten vaan ajatuksissani. Tai jonkun kanssa kahvilla. Päivät vilahtelevat hyvinkin nopeasti. Se mikä ilmeisesti ap:sta tuntuu pitkältä ajalta, tuntuu minulle lyhyeltä ajalta. En halua joka hetki olla puhelimen armoilla, vaan pidän sitä usein äänettömällä koko päivän.

En myöskään oleta että minulle soitetaan takaisin, jos olen soittanut. Laitan aina myös viestin perään, että mikä oli asia. Viestit ovat muutenkin kätevämpiä, jokainen voi vastata niihin omalla ajallaan, sitten kun mukavalta tuntuu. Onneksi ystävä- ja kollegapiirissäni toimitaan samalla tavalla. Ap kuulostaa ahdistavalta tapaukselta.

N44

Vierailija
65/71 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti. Touhuan töitäni, projektejani ja harrastuksiani, tai olen muuten vaan ajatuksissani. Tai jonkun kanssa kahvilla. Päivät vilahtelevat hyvinkin nopeasti. Se mikä ilmeisesti ap:sta tuntuu pitkältä ajalta, tuntuu minulle lyhyeltä ajalta. En halua joka hetki olla puhelimen armoilla, vaan pidän sitä usein äänettömällä koko päivän.

En myöskään oleta että minulle soitetaan takaisin, jos olen soittanut. Laitan aina myös viestin perään, että mikä oli asia. Viestit ovat muutenkin kätevämpiä, jokainen voi vastata niihin omalla ajallaan, sitten kun mukavalta tuntuu. Onneksi ystävä- ja kollegapiirissäni toimitaan samalla tavalla. Ap kuulostaa ahdistavalta tapaukselta.

N44

No onneksi olkoon, saatiinhan se sentään taas tämä vakio vihdoin ja viimein: "Olen introvertti."

Tottahan toki myös lausut sen aina puheessasi ranskaksi "ääntroveert" sellaisilla pitkillä kurkkuärrillä?

Jos joskus saat infarktin ja yrität soittaa hätänumeroon, niin toivottavasti sielläkin päässä on Sinun soittaessasi joku hieno ja uniikki intromortti.

Vierailija
66/71 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta ihmetyttää tämä ihmisten epäsosiaalisuus nykyään. Ketään ei kestetä, ei jakseta, ei viitsitä...todella itsekästä! Kaverit koetaan riesoina tai energiaa vievinä. Aika pelottavaa!

Vierailija
67/71 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt 14 vuotta odottanut kaverin takaisinsoittoa

Vierailija
68/71 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäshenkilö 48 vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

No onneksi olkoon, saatiinhan se sentään taas tämä vakio vihdoin ja viimein: "Olen introvertti."

Tottahan toki myös lausut sen aina puhee

Siis soitatko sinä ystävällesi silloin kun on hätätilanne ja tarvitset akuuttia apua? Vaikka olet tietoinen hätänumerosta, joka on hätätilanteita varten? Siellähän siis on vastaamassa ihminen, jolle maksetaan siitä ajasta, jolloin on välittömästi vastaamassa puhelimeen. Se on hänen työnsä ja velvollsuutensa työvuoronsa ajan. Ystäväsi ei siis ole velvollinen olemaan saatavilla. Eipä ihme, että syntyy mielipahaa, kun ihmisillä on kaikenlaisia vääristyneitä käsityksiä.

Vierailija
69/71 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta ihmetyttää tämä ihmisten epäsosiaalisuus nykyään. Ketään ei kestetä, ei jakseta, ei viitsitä...todella itsekästä! Kaverit koetaan riesoina tai energiaa vievinä. Aika pelottavaa!

TÄMÄ!

Vierailija
70/71 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo teoillaan ettet ole tärkeä. Enpä vaivaa toiste.

Vierailija
71/71 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt vanhempana olen tajunnut jättää nämä vastaamattomat nauttimaan yksinäisyydestään. Voin soittaa pari kolme kertaa, ja sen jälkeen poistan yhteystiedot kokonaan, koska tajuan, ettei kohde ole ystäväni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän