Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei soita takaisin samana päivänä, jos kaveri on yrittänyt soittaa?

Vierailija
28.09.2020 |

Ei kenelläkään voi olla niin kiire.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen ketä ei vaan kiinnosta.

Vierailija
2/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskusteluja tulee aika tasaiseen tahtiin. Käykö oikeasti AP:n kaltaisten ihmisten itsetunnon päälle jos joku ei heti ole käytettävissä? Kuulostaa todella ahdistavalta. Ihmiselle on luontaista tarve rauhoittua välillä ilman teknologiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei katso kännykkäänsä koko aikaa ja/tai huomaa soiton tulleen vasta kun on niin myöhäinen ilta että arvelee sinun olevan nukkumassa jo? Toki itse sellaisessa tilanteessa lähetän tekstiviestin.

Vierailija
4/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huomannut koko soittoa, sählännyt puhelimen kanssa, tullut usea puhelu yhtaikaa, unohtanut vaan. Sattuuhan sitä.

Itse en soittaisi takaisin ihmiselle jonka mielestä on pakko soittaa saman päivän aikana takaisin, ahdistaisi liikaa sellainen tyyppi.

Vierailija
5/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin äänettömänä takin taskussa. En hipelöi puhelintani koko ajan. Tai sitten olen vain kyllästynyt soittajan monologeihin.

Vierailija
6/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ihminen, jolla on työ ja oma perhe.

Vierailija
7/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuton ihminen, joka jättää kaikki muutkin asiat hoitamatta, on myöhässä tapaamisista ja niin edelleen.

Vierailija
8/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on laittanut estot.

Vierailija
9/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus unohdan. Ei liity välittämiseen tai tärkeyteen, ainoastaan huonoon ja kuormittuneeseen muistiin.

Joskus huomaan saapuneen puhelun vasta sellaiseen aikaan etten viitsi enää soittaa takaisin. Oletan, että vastapuoli saattaa jo olla vaikka nukkumassa.

Vierailija
10/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa tekstiviesti heti soiton perään, jos asia on kiireellinen. Ei toinen voi muuten tietää, oliko soittajalla jotain oikeaakin asiaa vai soittiko vain halutessaan jutella niitä näitä. 

Vierailija
11/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaali ihminen, joka elää elämäänsä puhelimen ulkopuolella.

Vierailija
12/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämäni sellaiset ihmiset eivät todellakaan välitä soittajasta.

Täällä monikin vastannut "sellainen jolla on oma elämä" "sellainen jonka ei tarvitse olla kaiken aikaa tavoitettavissa".

Vierailija
13/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka inhoaa puhelimessa puhumista (vaikka muuten onkin ihan sosiaalinen), on väsynyt ja tietää kyseisen henkilön puhuvan ties kuinka kauan.

Vierailija
14/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolle sinä et ole mitenkään tärkeä ihminen.

Miksi hän soittaisi, jos ei ole mitään todellista asiaa, vaan ainoastaan arkista juttelua ja asioiden vatvomista.

Ja jos sinulla ap on aikaa yllin kyllin, ja olet päivät pitkät vain vapaana, niin kaikkilla muilla ei todellakaan ole sama tilanne.

Heillä on myös muita, tärkeämpiä ihmisiä joille soittaa kuin sinä.

Jätä soittelematta ihmisille, ja odottele vaihteeksi, miten moni soittaa ja ottaa itse yhteyttä sinuun.

Vierailija
15/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka soittelee mulle 5-10 kertaa viikossa, joskus siis montakin kertaa saman päivän aikana. Ei hänellä ole ikinä mitään varsinaista asiaa, kaipaa vaan ilmeisesti juttuseuraa koko ajan. Soittelee siis muillekin paljon.

Jos joskus joku puheluistaan jää väliin (usein jääkin) en soita takaisin, koska tiedän hänen soittavan kuitenkin viimeistään huomenna uudestaan.

Ja kun olen 99 % se kuuntelija, niin olen sitä mieltä että on kohtuus, että se soittaa ja maksaa puhelun, joka puhuu.

Vierailija
16/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en vastaa ja on tärkeä asia, kaveri laittaa kyllä viestin. Vastaan viestiin tai soitan takaisin sitten, kun huomaan.

Jos on missattu puhelu eikä mitään viestiä, tiedän, että asia ei ole ollut tärkeä, joten miksi soitella? Jos puhelu on ollut vaikka pari tuntia sitten, kaveri ei enää ole siinä tilanteessa, missä olisi hänellä ollut aikaa jutella. Ehkä hän tekee nyt jotain tärkeää eikä halua minun häiritsevän puhelulla.

Vierailija
17/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat ap sinun soittosi olla enimmäkseen tärkeysluokkaa hyvääpäivääkirvesvartta, ei monikaan sellaisille takaisin soittele vaan toteaa mielessään, että kaipa tuo soittaa tai laittaa viestiä jos oikein asiaa on. Niin minä teen.

Vierailija
18/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jota ei kiinnosta puhua puhelimessa kenenkään kanssa. Puhelimeeni voi lähettää tekstiviestiä, whatsappia, FB-viestiä ja vaikka mitä, käytä niitä. Jos on joku asia, mitä ei voi viestissä kertoa, voi laittaa viestiä ja pyytää soittamaan. Muuten lähtökohtana on se, että kaverilla ei ollut mitään tärkeää asiaa.

Vierailija
19/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Jos tahtoo, että soitan takaisin, niin sitten pistää viestiä perään. En voi muuten tietää, että  toivoo minun ottavan yhteyttä asap. 

Vierailija
20/71 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä koskaan soita takaisin, jos itsellä ei ole jotain asiaa. Se, jolla on asiaa, soittaa, ja jos ei vastata niin soittaa uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi