Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vähentänyt asiointia kampaajalla, ravintolassa, hierojalla jne?

Vierailija
18.11.2022 |

Mies leikkasi taas hiukseni, säästyi 60 euroa, sillä saa viikon ruoat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ravintolassa käyn syömässä useammin kuin ennen, ja hierojalla käyn edelleen kerran kuussa. Tyttö leikkaa mun hiukset, kun on parturi-kampaaja.

Vierailija
2/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aikoja sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin vähentänyt?

Käyn kerran viikossa kampaajalla (pesu ja föönaus(

Ravintolassa käyn syömässä 2-3krt viikossa.

Vierailija
4/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskan ei ole ollut varra,kampaajat hierojat ymm.Saatikka loma matkat.Joten vaikea vähetää menoissa,mitä koskaan ei ole ollut.

Vierailija
5/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just ennen kuin kriisi alko aloin pitämään kirjaa kaikista menoista tavoitteena säästää moottoripyörän ostoon. Taitaa jäädä pyörä ostamatta näillä koroilla, mutta tuntuu että talous on paremmin hallinnassa, enkä enää tilaa lähipitseriasta woltilla. Harmi että pienet yritykset varmaan kärsii tästäkin kriisistä eniten.

Vierailija
6/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, just ennen kuin kriisi alko aloin pitämään kirjaa kaikista menoista tavoitteena säästää moottoripyörän ostoon. Taitaa jäädä pyörä ostamatta näillä koroilla, mutta tuntuu että talous on paremmin hallinnassa, enkä enää tilaa lähipitseriasta woltilla. Harmi että pienet yritykset varmaan kärsii tästäkin kriisistä eniten.

Kohta alkaa lopettamisen suma, jotkut konkurssin kautta toiset lopettavat muuten vain asikkaiden puuttuuessa.

Vierailija
7/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vähentänyt vaan olen ollut pakotettu lopettamaan ne täysin.

Ei parturia, ei hierojaa, ei ravintoloita, ei matkoja, ei suurempia ostoksia, asunnon lämpötila 15 astetta, suihkussa max.2 kertaa viikossa, ei mitään ylimääräistä.

Kiitos hallitus, olen ikuisesti "kiitollinen".

Kyllä se sota nyt Ukrainassa varmasti loppuu, take that Putin.

- "Igor"-

Vierailija
8/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn parturissa 2-3 kertaa vuodessa. Ravintolassa käyn harvoin. Alkoholia en käytä ja tupakkaa en polta.

m51

Vierailija
9/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteeen vuoteen en ole leikkauttanut hiuksiani. Alkavat olla peikkomaiset.

Vierailija
10/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt viimeksi kampaajalla/parturissa vuonna 2012. Hieronnassa olen ollut kaksi kertaa elämäni aikana, työnantaja maksoi käynnit. Ravintolassa käyn ehkä kerran-pari vuodessa.

Ei ole tullut näiden palveluiden käyttöön muutoksia.

11/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen lisännyt noiden palveluiden käyttöä, koska sain vakituisen työpaikan. Työttömänä ei ollut varaa mihinkään mutta nyt nautin elämästä ja itseni hemmottelusta.

Vierailija
12/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aiemmin kauneushoitolakäynti kerran kuussa, nyt harvemmin. Samoin kampaajakäyntejä puolet bähemmän kuin ennen hintojen/korkojen nousua

Vierailija
13/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo aikoja sitten

Me on puolison kanssa leikattu toistemme hiukset jo 3 vuotta. Olen jopa saanut kehuja, miten hyvin  on leikattu. Voi olla,  että ei palata enää entiseen, vaikka nämä kriisit menisivätkin ohi.

Vierailija
14/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai hierontaa vähentänyt ei nousseet hinnat vaan muija kitinä..

Vierailija
15/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ei ole tarvetta.

Vierailija
16/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Olen jo useita vuosia pyrkinyt käyttämään rahaa mieluummin paikallisesti palveluihin kuin (turhaan) tavaraan. En mikään upporikas ole, mutta pystyn kuitenkin käymään kampaajalla (mieheni ei todellakaan osaisi leikata), tarvittaessa hierojalla ja kahvilassa päivittäin töiden lomassa.

17/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista voi vähentää, jota ei käytä 😄

Vierailija
18/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on aiemminkaan ollut varaa käydä hieronnassa? Satasen keikka. Ei minulla ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi