Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies kerskuu entisellä tyttöystävällään?

Vierailija
28.09.2020 |

Olen seurustellut muutaman kuukauden mukavan miehen kanssa. On eräs asia jota ihmettelen. Hän puhuu paljon entisestä naisystävästään jonka kanssa seurustelivat muutaman kuukauden. Ja vielä sellaisella ylpeällä äänellä. Tällä naisella oli hyvä työ ja paljon rahaa kuulemma. Nainen lopetti suhteen.

Itse olen ihan tavallinen keskituloinen nainen.

Miksi mies tekee tätä? Onko hänellä huono itseluottamus? Vai mikä voi olla motiivi tällaiselle käytökselle?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4064 kirjoitti:

Tapailin muutaman kerran miestä, joka selitti jatkuvasti, miten kova kysyntä hänellä on ja miten laadukkaita naisia hän saisi. Ei oikein napannut ja pistin tapailun poikki. Todella pitkään mies ulisi minua takaisin. Ihme juttu, kun niin suosittu oli.

Hehe, vastaavasta miehestä kokemusta täällä. En ihmettelisi jos on ollut sama mies kyseessä :D Vähän ristiriitaista että kuitenkin oli minun kanssa treffeille lähtenyt ja vielä useampaan otteeseen, vaikka paljon parempiakin olisi ollut tarjolla. Heräsi vaan kysymys että miksi? Samainen mies vielä työnsi useampaan keskusteluun ihanaisen eksänsä, joka oli ilmeisesti ollut jonkun sortin jumalatar.

Laitan nuoruuden, tyhmyyden ja kokemattomuuden piikkiin, että tuollaiseen äijään käytin aikaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla