Kiinnostaako naisia vankilassa istunut mies?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta
Miksi sitten keskisuuresta vankilasta löytyy huomattavasti vähemmän kokemattomia miehiä kuin keskisuuresta insinööritoimistosta?
No, joitakin miehiä kiinnostaa tehdä asioita joista päätyy vankilaan. Joten varmasti löytyy naisiakin joilla on samat kiinnostuksen kohteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta
Miksi sitten keskisuuresta vankilasta löytyy huomattavasti vähemmän kokemattomia miehiä kuin keskisuuresta insinööritoimistosta?
Insinöörejä kiinnostaa tekniikka, ei seksi.
Joitakin naisia kiinnostaa. Sillä venäläisellä sarjamurhaajavanhuksellakin on itseään 30 vuotta nuorempi naisystävä vaikka viettääkin koko loppuelämänsä vankilassa eristysosastolla.
Väkivaltarikolliset on kyllä aika hot, koska se kertoo mulle, että mies kykenee puolustamaan naistaan.
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta kyllähän näitä kieroon kasvaneita naisia on, joita kyllä kiinnostaa.
Ei kiinnosta. Tiedän aika tarkkaan millaista porukkaa vangit ovat. Heidän kanssaan seurustelevat ovat vastaavanlaisia itsekin.
Minua ei kiinnosta. Joitakin naisia kiinnostaa kovastikin.
(Toki vankilassa voi olla monesta syystä, en nyt täysin niputa vankeja samaan porukkaan.)
En tiedä olenko ennakkoluuloinen, mutta en olettaisi näiden kiinnostuneiden olevan siitä tasapainoisimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ja myös vankilassa parhaillaan istuva . On ne naiset melkoisia.
Käytännössä kaikki vakavista rikoksista tuomitut ovat miehiä. Ja sinä kauhistelet naisten käytöstä. On sinulla kieroutunut moraali.
En mä tuota treffi ilmoitukseen laittaisi, varsinkin jos asia on jo menneisyyttä, niin tän voi ottaa puheeksi sitten kun on tapaillut vähän kauemmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta
Koska insinööri ei ole niin kiinnostunut seksistä ja kohdistaa huomionsa muihin asioihin.
Riippuu vähän siitä koska on istunut ja mistä syystä ja mitä on tehnyt istumisen jälkeen elämällään.
Ei.