Finnair voi evätä pääsyn lennolle jos käyttäytyy heidän mielestä huonosti
Aikamoista, taas yksi syy välttää finskiä
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010541989.html?utm_medium=promobox&utm_…
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa käyttäytyä, kannattaa pysyä kotona.
Tarkoitat varmaan finnairin henkilökuntaa. Asiakaspalveluun kuuluu myös hankalat asiakkaat ja niiden kanssa pärjääminen.
Turvallisuus ennen kaikkea, ja sitten matkustusmukavuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa käyttäytyä, kannattaa pysyä kotona.
Tarkoitat varmaan finnairin henkilökuntaa. Asiakaspalveluun kuuluu myös hankalat asiakkaat ja niiden kanssa pärjääminen.
Kukaan ei pakota hankalaa asiakasta olemaan hankala vaan siellä ihan oikeasti kun omaa kärsivällisyyttä jonoissa ja käyttäytyy asiallisesti niin mahdollistaa oman pääsynsä koneeseen eikä tarvitse sitten uhriutua. Asiakaspalvelija ei ole sinun oksennusastiasi eikä kiukkusi purkamisen kohde.
MIEHEN mukaan henkilökunta alkoi käyttäytyä toteamuksen jälkeen epäasiallisesti. Paljon matkustava perhe kokee, että palvelu oli epätavallisen tylyä, jonka takia he ajautuivat törmäyskurssille henkilökunnan kanssa. He uskovat, että tilanne johtui siitä, ettei tiskillä ollut Finnairin omaa henkilökuntaa.
Ei ole kyllä mikään Finskin sääntö toi yksinään. Ihan jokainen lentoyhtiö voi tehdä saman päätöksen, jos siltä tuntuu. Hitusen ihmettelen, mitä toi mies kuvitteli sen huutelun nopeuttavan sen edessä asioivan perheen lähtöselvitystä? Tai jos erikseen sanotaan, että älä koske niihin tägeihin, niin silti räplää niitä? Ja sitten vielä itkee julkisuuteen tuosta omasta käytöksestään?
Mikähän on se paikka, josta ei lennä ulos, jos riittävästä perseilee? Ihan hyvä noin.
Oppiipahan isukki toivottavasti käyttäytymään ennen kuin lapset alkavat ottaa isästään mallia.
Näin kanssa matkustaja tätä voisi käyttää enemmänkin, oon nähnyt perheensisäisiä tappeluita ja kaiken maailman melt downeja lennoilla ja tulee aina pelko kun jengi sekoilee että joutuuko kone tekeen välilaskun tuollaisesta
Niinkö? Itse ajattelin, että parempi potkia ennen lentoa kuin sen aikana.
Valottaja-mies on PELLE ja toivottavasti saa ikuisen porttikiellon kaikille lentoyhtiöille.
Vierailija kirjoitti:
MIEHEN mukaan henkilökunta alkoi käyttäytyä toteamuksen jälkeen epäasiallisesti. Paljon matkustava perhe kokee, että palvelu oli epätavallisen tylyä, jonka takia he ajautuivat törmäyskurssille henkilökunnan kanssa. He uskovat, että tilanne johtui siitä, ettei tiskillä ollut Finnairin omaa henkilökuntaa.
Jokainen, joka nyt on matkustanut edes kerran viimeisen 10v aikana, tietää, että MILLÄÄN KENTÄLLÄ se lähtöselvitysporukka ei ole Finskin henkilökuntaa.. tuskin ovat edes Suomen kentillä oikeasti Finskin palkkalistoilla, todnäk jonkun maahuolintafirman henkilökuntaa täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
MIEHEN mukaan henkilökunta alkoi käyttäytyä toteamuksen jälkeen epäasiallisesti. Paljon matkustava perhe kokee, että palvelu oli epätavallisen tylyä, jonka takia he ajautuivat törmäyskurssille henkilökunnan kanssa. He uskovat, että tilanne johtui siitä, ettei tiskillä ollut Finnairin omaa henkilökuntaa.
Finnair ei korvannut kuitenkaan
Mä en päässyt kerran baariin sisään, kun alkoin hankalaksi. En tajunnut tehdä itkuntuhruista päivitystä aiheesta saati lehtijuttua. Menin kotiin. Otin opikseni. Seuraavalla kerralla osasin käyttäytyä.
Ap taitaa elää vielä jossain menneisyydessä. Asiakaspalvelijalla on oikeus kieltäytyä palvelemasta jos asiakas itse käyttäytyy kuin apina. Ja yrityksellä on oikeus poistaa koko asiakas tiloistaan jos vieläkään ei käytös muutu.
Ja jos vieläkään asiakas ei tajua, vaan alkaa käyttäytymään vielä uhkaavammin, soitetaan poliisit pamputtamaan siihen kuntoon että voidaan pistää pakettiin ja viedä jatkokäsittelyyn.
Hahah, vatipäinen idioottivajakki, joka kuvittelee olevansa paljon matkustavana joku ihmeen keisari sai kunnolla nenilleen ja ihan aiheesta. Mitenkähän helevatan tyhmä sitä pitää oikein olla, että menee lentokenttävirkailijoille aukomaan päätään ja huutelemaan tuolla tavalla?
Ihan oikein, että tuo paskaläjä on heitetty ulos lennolta.
Persu-lumihiutale yllättyi, että perseily ei olekaan ulkomailla sallittua kuten kotopitäjässään, missä hän on kingi.
Olen ollut aspana ja osasin kyllä hommani. Tuossa tapauksessa olisin hymyillyt ja sanonut: ihan pikku hetki vielä.
Kun olisi tullut heidän vuoronsa, olisin sanonut, että "no niin, nyt on vuoronne. Kesti tuossa aika pitkään. Nyt laitetaan teidät matkakuntoon" tms leikkisän ystävällistä. Kehunut kilttejä lapsia. Onnistuin aina. Pitää osata olla myötätuntoinen ja ystävällinen, se on ammattitaitoa.
Oppi nuija taas paikan, jossa ei kannata soittaa poskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa käyttäytyä, kannattaa pysyä kotona.
Tarkoitat varmaan finnairin henkilökuntaa. Asiakaspalveluun kuuluu myös hankalat asiakkaat ja niiden kanssa pärjääminen.
Mulla on kokemusta hankalista asiakkaista. Joskus se raja tulee hyvinkin äkkiä vastaan ja pitää soittaa apua.
Saati jos olet lennolle lähdössä ja henkilökunta kokee tyypin turvallisuusuhkaksi.
Miettikää nyt vähän!
Tyyppi soittaa maassa suutaan, ja kilahtaakin lopullisesti koneessa, koska minäminäminä!Onhan noita ollut!
Jos ei osaa käyttäytyä, kannattaa pysyä kotona.