Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies kerskuu entisellä tyttöystävällään?

Vierailija
28.09.2020 |

Olen seurustellut muutaman kuukauden mukavan miehen kanssa. On eräs asia jota ihmettelen. Hän puhuu paljon entisestä naisystävästään jonka kanssa seurustelivat muutaman kuukauden. Ja vielä sellaisella ylpeällä äänellä. Tällä naisella oli hyvä työ ja paljon rahaa kuulemma. Nainen lopetti suhteen.

Itse olen ihan tavallinen keskituloinen nainen.

Miksi mies tekee tätä? Onko hänellä huono itseluottamus? Vai mikä voi olla motiivi tällaiselle käytökselle?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänelle kakkosvaihtoehto. Välillä hän koittaa dissaamalla tätä exäänsä käsitellä luopumisen tuskaansa. Ei kannata tyytyä kakkossijaan.

Vierailija
22/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli eilen saman tyylinen keskustelu, mutta sukupuolet toisin päin. Eli nainen itse jatkuvasti name droppasi miesystävänsä /entisiä säätöjä. Ja mielipiteet oli luokkaa, että hullu mies jos tuollaisesta suuttuu sillä kyllähän kavereistaan saa puhua. Nyt on mielipiteet mammoilla vähän toista laitaa. 😅🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän oli eilen saman tyylinen keskustelu, mutta sukupuolet toisin päin. Eli nainen itse jatkuvasti name droppasi miesystävänsä /entisiä säätöjä. Ja mielipiteet oli luokkaa, että hullu mies jos tuollaisesta suuttuu sillä kyllähän kavereistaan saa puhua. Nyt on mielipiteet mammoilla vähän toista laitaa. 😅🙄

Siinä eilisessä keskustelussa naisen mainitsemat miehet eivät olleet eksiä tai mitään entisiä säätöjä, mies vain kuvitteli niin.

Vierailija
24/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on todella tyhmä.

Tyhmiä miehiä riittää, eikä semmoseen kannata tuhlata aikaansa.

Ihan puhtaasti tyhmyydestä tuossa on kyse. Luultavasti mies ei edes itse tajua, ettei eksästä puhuminen välttämättä ole asiallista. Mies on kuin tosielämän sketsihahmo.

Vierailija
25/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on huono itsetunto...

Vierailija
26/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri yritti pitkään pokata minua, mutta pidin häntä ystävänä. 

Hän hehkutti aina eksäänsä, joka oli kartanonomistajan tytär upealla maatilalla tai yliopisto-opiskelun aikaista tyttöystäväänsä. Ihmettelin hänen puheitaan, mutta annoin miehen päteä. :D

Vierailija
27/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö "kaveri"tyypin joka ei kerro itsestään mitään mutta utelee sinusta tietoja haastattelutyylisesti? Yhden tuttuni kanssa kommunikointi muuttui jossain vaiheessa tähän suuntaan. Jos kysyn häneltä kuulumisia, vastaa jotain todella ympäripyöreää ja vastauksesta välittyy, ettei halua keskustella aiheesta. Minun asioistani sen sijaan kyselee hyvin suoraan ja yksityiskohtaisesti, pääasiassa ihmissuhteisiini liittyvistä, ja tykkää niitä analysoida. Tapaamiset ovat hänen halustaan aina minun asioideni ruotimista. Tapaamisisten jälkeen on aina jotenkin todella outo fiilis ja on alkanut jopa tuntua, että kertoo asioitani jollekin kolmannelle osapuolelle eteenpäin.

Vierailija
28/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö "kaveri"tyypin joka ei kerro itsestään mitään mutta utelee sinusta tietoja haastattelutyylisesti? Yhden tuttuni kanssa kommunikointi muuttui jossain vaiheessa tähän suuntaan. Jos kysyn häneltä kuulumisia, vastaa jotain todella ympäripyöreää ja vastauksesta välittyy, ettei halua keskustella aiheesta. Minun asioistani sen sijaan kyselee hyvin suoraan ja yksityiskohtaisesti, pääasiassa ihmissuhteisiini liittyvistä, ja tykkää niitä analysoida. Tapaamiset ovat hänen halustaan aina minun asioideni ruotimista. Tapaamisisten jälkeen on aina jotenkin todella outo fiilis ja on alkanut jopa tuntua, että kertoo asioitani jollekin kolmannelle osapuolelle eteenpäin.

Sori, meni väärään ketjuun!

Vierailija
29/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän antaa ymmärtää, että hänellä on madollisuuksia saada paljon parempi nainen kuin sinä. Hän tekee mielestään sinulle palveluksen kun tapailee sinua.

Vedä tästä omat johtopäätöksesi.

Vierailija
30/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi edes olla noin törppö? En kuuntelisi hetkeäkään. Arvostakaa naiset itseänne, miehet ei sitä näköjään nykyisin enää tee.

Vierailija
31/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallistun myös pitämään tyhmänä ja ainakaan se ei siitä tule paremmaksi muuttumaan. Been there. 

Ei taida muistaa, että tuo ihana nainen ei kelpuuttanut häntä.

Vierailija
32/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on huono itsetunto...

Tai sitten on ihan vain tyhmä.

Vierailija
33/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonokäytöksisyys. Tiedän miestyypin.

Erään noin kuukauden verran tapailemani miehen kanssa oltiin menossa baariin. Jonotettiin pihalla, kun sivummalle tuli joku kaunis nuori nainen tiukassa, avokauluksisessa minimekossa. Tapailemani mies vihelsi hiljaa ja alkoi huokailla minulle "no vaude, mikä Nainen, kyllä nyt on kuumaa kamaa. "

Pidin todella moukkamaisena. Ja kyllä, lopetin tapailun vastaavanlaisten ja törkeämpienkin juttujen myötä.

Siis voi jumalauta mikä törppö! 0.o

Löytyy näitä naisistakin, ihan vaan tiedoksi täydelliselle sukupuolelle.

Vierailija
34/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään noin kuukauden verran tapailemani miehen kanssa oltiin menossa baariin. Jonotettiin pihalla, kun sivummalle tuli joku kaunis nuori nainen tiukassa, avokauluksisessa minimekossa. Tapailemani mies vihelsi hiljaa ja alkoi huokailla minulle "no vaude, mikä Nainen, kyllä nyt on kuumaa kamaa. "

Pidin todella moukkamaisena. Ja kyllä, lopetin tapailun vastaavanlaisten ja törkeämpienkin juttujen myötä.

Aivan varmasti löytyy, siitä ei ole epäilystäkään.

Vierailija
35/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUOKSE!!!

Vierailija
36/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mies nyt oikeasti sitten kovin mukava kuitenkaan?

Vierailija
37/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiehtovaa. Haluaisitko kertoa lisää itsestäänselvyyksiä?

Vierailija
38/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies halusi mainita erikseen, että ex oli 23-vuotias. Mies itse oli silloin 44-vuotias. Kysymättä kertoi.

Ällötti.

Muuten ok. Mutta miksi erikseen mainita exän ikä.

Vierailija
39/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies halusi mainita erikseen, että ex oli 23-vuotias. Mies itse oli silloin 44-vuotias. Kysymättä kertoi.

Ällötti.

Muuten ok. Mutta miksi erikseen mainita exän ikä.

Ja mainitsi myös useasti toisen exän rinnoista. 😂😂

40/41 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin muutaman kerran miestä, joka selitti jatkuvasti, miten kova kysyntä hänellä on ja miten laadukkaita naisia hän saisi. Ei oikein napannut ja pistin tapailun poikki. Todella pitkään mies ulisi minua takaisin. Ihme juttu, kun niin suosittu oli.