Miksi mies kerskuu entisellä tyttöystävällään?
Olen seurustellut muutaman kuukauden mukavan miehen kanssa. On eräs asia jota ihmettelen. Hän puhuu paljon entisestä naisystävästään jonka kanssa seurustelivat muutaman kuukauden. Ja vielä sellaisella ylpeällä äänellä. Tällä naisella oli hyvä työ ja paljon rahaa kuulemma. Nainen lopetti suhteen.
Itse olen ihan tavallinen keskituloinen nainen.
Miksi mies tekee tätä? Onko hänellä huono itseluottamus? Vai mikä voi olla motiivi tällaiselle käytökselle?
Kommentit (41)
Miksi naiset seurustelevat tuollaisten miesten kanssa?
Juokse ja äkkiä. Itekki seurustelin vähä aikaa tommosen kans ja oli liian raskas. Jatkuvaa vertailua kuinka se ex oli parempi ku mie. Kerra kysyin et miks tekee noi nii sano et kouluttaa mua olee täydellinen. Lähin nopeasti ku jopa myönsi etten kelpaa omana ittenäni.
Mitä hän sanoi, kun kysyit tätä häneltä?
Huonokäytöksisyys. Tiedän miestyypin.
Erään noin kuukauden verran tapailemani miehen kanssa oltiin menossa baariin. Jonotettiin pihalla, kun sivummalle tuli joku kaunis nuori nainen tiukassa, avokauluksisessa minimekossa. Tapailemani mies vihelsi hiljaa ja alkoi huokailla minulle "no vaude, mikä Nainen, kyllä nyt on kuumaa kamaa. "
Pidin todella moukkamaisena. Ja kyllä, lopetin tapailun vastaavanlaisten ja törkeämpienkin juttujen myötä.
Miksi aloit seurustelemaan miehen kanssa, joka puhuu paljon exästään?
Vierailija kirjoitti:
Erään noin kuukauden verran tapailemani miehen kanssa oltiin menossa baariin. Jonotettiin pihalla, kun sivummalle tuli joku kaunis nuori nainen tiukassa, avokauluksisessa minimekossa. Tapailemani mies vihelsi hiljaa ja alkoi huokailla minulle "no vaude, mikä Nainen, kyllä nyt on kuumaa kamaa. "
Pidin todella moukkamaisena. Ja kyllä, lopetin tapailun vastaavanlaisten ja törkeämpienkin juttujen myötä.
Siis voi jumalauta mikä törppö! 0.o
Se ex oli hänen mielestään parempi kuin sinä, sano miehelle että lähdepä yrittämään exää uudestaan ja irtisanoudu itse vertailutilanteesta. Ainakin aikalisä kannattaa ottaa että mies saa rauhassa kokeilla.
Huono itsetunto. Kuvittelee että tuollaisilla puheilla hänen osakkeet sinun silmissäsi nousee. Mutta yleensä taitaa käydä päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Se ex oli hänen mielestään parempi kuin sinä, sano miehelle että lähdepä yrittämään exää uudestaan ja irtisanoudu itse vertailutilanteesta. Ainakin aikalisä kannattaa ottaa että mies saa rauhassa kokeilla.
Ja mies otetaan takaisin, jos exän kanssa ei onnistu? :D
Mies on puhunut myös negatiivia asioita hänestä eikä ole minua vähätellyt. Ei minun itsetuntoni tuosta murene. Vaan mietin onko miehellä jotain ongelmia itsetuntonsa kanssa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikä, tapailin samanlaista miestä. Mies sai jatkaa vuosien yksinoloa.
Mies ei ole päässyt yli exästään. Sori mutta hän ei myöskään ole valmis suhteeseen kanssasi koska hän ei kunnioita sinua tarpeeksi.
Jatka elämääsi eteenpäin ilman tätä myrkyllistä lisäkettä. Hän ei tuo lisäarvoa tai onnellisuutta elämääsi.
Veikkaan, että ottaisi exän takaisin jos exä pyytäisi. Miksi tulkitset miehen itsetunnossa olevan vikaa? Oletko vuorostasi kertonut omista existäsi? Kannattaisi, jotta voisit nähdä, miten reagoi. Älä jää yleisöksi miehen jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on sulta pois, jos mies kehuu toista naista. En ihan ymmärrä mitä tossa on vialla, se oli kuitenkin valinnut olla sun kanssa.
Ei ole päässyt erosta yli, teidän suhde ei tuu olemaan hyvä, sinua verrataan aina exään ja hän on kaikessa parempi.
Minä jaksoin tuota pari kuukautta ja sitten laitoin poikki. Minua verrattiin jatkuvasti exään ja lisäksi lukuisiin lyhytaikaisiin säätöihin. Joku oli aina jossain asiassa parempi, kauniimpi, hyvätuloisempi, parempi kroppaisempi, nuorempi jne...
Hän on todella tyhmä.
Tyhmiä miehiä riittää, eikä semmoseen kannata tuhlata aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tehdä sinut epävarmaksi ja mustasukkaiseksi. Red Flag!
Kyllä. Omasta kokemuksesta tiedän että nuo eksäpuheet todellakin herättävät epävarmuutta. Minulla mies puhui eksästä huomiotaherättävän positiiviseen sävyyn, lähes haaveellisesti, mikä ei ole yhtään parempi vaihtoehto kuin eksän haukkuminen.
Tehdä sinut epävarmaksi ja mustasukkaiseksi. Red Flag!