Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pohjoiseen päin oleva huone. Olisiko tämä tapetti hyvä väriltään?

Vierailija
05.07.2024 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan se olla. Ellei hae sitä vaaleampaa. Usein vähänkään täyteläinen väri voi olla hallitseva huoneessa. Lämmin väri sopii pohjoiseen yleensäkin.

Vierailija
2/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛 on ihan nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan se olla. Ellei hae sitä vaaleampaa. Usein vähänkään täyteläinen väri voi olla hallitseva huoneessa. Lämmin väri sopii pohjoiseen yleensäkin.

Eihän tuo ole edes tumma? Ap

Vierailija
4/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoiseen päin.... Tsiisus...

Vierailija
5/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Vierailija
6/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi silmiin, saattaa johtua näytön asetuksista. Kuviosta tuli mieleen hämähäkit tms.

Tää voisi sopia sulle

https://garden.spoonflower.com/c/11194968/i/l/yovRpgoyQDvFADcYQOrXpJ_Kv…

Vierailija
7/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani huoneesi feng-shuista, jos aiot tapetoida sen. Maalaus luonnonmukaisilla maaleilla on ainoa vaihtoehto, jos huoneen ikkunat ovat pohjoiseen tai niitä ei ole. Jos huone ei ole tismalleen pohjoiseen, vaan vaikka pohjoiskoilliseen muutamia piiruja, se antaa jo lisää valinnanvapautta. Muista remontoida kasvavan kuun aikana, jotta elinvoima huoneessa lisääntyy, eikä vähene, kuten edettäessä kohti mustaa kuuta. 

Vierailija
8/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi silmiin, saattaa johtua näytön asetuksista. Kuviosta tuli mieleen hämähäkit tms.

Tää voisi sopia sulle

Miksi tuo olisi juuri minulle sopiva? Ap

Vierailija
9/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoiseen päin on huomeen ikkuna.

Sieltåpä ei valoa tule, edes kesälä.

Tarvitsee juuri tuollaisen, vaalea keltaisen sävyn seinii, huone näyttää valoisammalta.

Meillä  om keittiön ikkuna itään, illalla aina hämärää, pitää olla keittiötasoilla valot, jos puuhailee keittiössä illalla.

Aamulla aiellä tietty on valoisa, kun aurinko nousee idästä.

Vierailija
10/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olekp snä hulku, vai muutoin tyhmä?

-eri-

Vierailija
11/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että keltainen alkaa näyttää seinässä likaiselta ajan myötä, jos se valo ei siihen osu. Itse en laittaisi ikinä seinälle keltaista. Mieluummin jokin lämmin sävy. Jos keltaista haluat, laita mieluummin keltaisia tyynyjä ja peittoja, koska niitä voi helpommin vaihdella jos kyllästyy johonkin väriin.

Vierailija
12/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani huoneesi feng-shuista, jos aiot tapetoida sen. Maalaus luonnonmukaisilla maaleilla on ainoa vaihtoehto, jos huoneen ikkunat ovat pohjoiseen tai niitä ei ole. Jos huone ei ole tismalleen pohjoiseen, vaan vaikka pohjoiskoilliseen muutamia piiruja, se antaa jo lisää valinnanvapautta. Muista remontoida kasvavan kuun aikana, jotta elinvoima huoneessa lisääntyy, eikä vähene, kuten edettäessä kohti mustaa kuuta. 

Juu ei tässä kuun mukaan nyt remontoida vaan silloin kun on aikaa ja huvittaa😄 ap

Vierailija
13/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että keltainen alkaa näyttää seinässä likaiselta ajan myötä, jos se valo ei siihen osu. Itse en laittaisi ikinä seinälle keltaista. Mieluummin jokin lämmin sävy. Jos keltaista haluat, laita mieluummin keltaisia tyynyjä ja peittoja, koska niitä voi helpommin vaihdella jos kyllästyy johonkin väriin.

Mihin mä niitä tyynyjä ja peittoja laitan kodinhoitohuoneessa, muualle kuin pesukoneeseen? :D Ap

Vierailija
14/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko heiltä tilattua mallikappaletta? Siihen väriin vaikuttaa muukin siellä huoneessa, esim onko millainen ympäristö ulkona, vihreää vai lähellä taloja tms. Jos saat mallikappaleen, niin teippaa se seinään ja makustele mielessä. Pohjoisen huoneet on ihania, itse en pidä auringosta. Ikkunatkin voi olla vaikka huoneen kokoisia, eikä ikinä ole kuuma.

Vierailija
15/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää voisi sopia sulle

Söpö kuvio, vois tilata lastenhuoneeseen :)

Vierailija
16/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko heiltä tilattua mallikappaletta? Siihen väriin vaikuttaa muukin siellä huoneessa, esim onko millainen ympäristö ulkona, vihreää vai lähellä taloja tms. Jos saat mallikappaleen, niin teippaa se seinään ja makustele mielessä. Pohjoisen huoneet on ihania, itse en pidä auringosta. Ikkunatkin voi olla vaikka huoneen kokoisia, eikä ikinä ole kuuma.

Juu tietty mallipala täytyy tilata. On vaikea tuo pohjoinen ilmansuunta, ettei tule kalsea tunnelma. Kaapisto tulee valkoiseksi, budjetissa täytyy koittaa pysyä niin siinä ei kauheasti ole vaihtoehtoja. Ap

Vierailija
17/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus tulee tapetista mieleen. Hyi! 

Vierailija
18/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten tarkoitat että alkaa näyttää likaiselta ajan myötä jos valo ei osu? Valo/aurinkohan sitä väriä nimenomaan muuttaa. Yleensä haalistaa mutta tuossa kohtaa sävyt pysyy varmaankin aika samana. Ap

Vierailija
19/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu tietty mallipala täytyy tilata. On vaikea tuo pohjoinen ilmansuunta, ettei tule kalsea tunnelma. Kaapisto tulee valkoiseksi, budjetissa täytyy koittaa pysyä niin siinä ei kauheasti ole vaihtoehtoja. Ap

Budjetissa... ja melkein satasen rulla tapetista... hohhoijaa

Vierailija
20/28 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Budjetissa... ja melkein satasen rulla tapetista... hohhoijaa

Niin. Onko siinä joku ongelma? Ap