Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheen äiti teki nyt päätöksen...

Vierailija
04.12.2013 |

Olen päässyt lukemaan uutta alaa ja ala on vuorotyötä kuten nykyinenkin. Poikkeuksena nyt yksi asia tulevan suhteen... Yksin en aio enää vastata lasten kotiasioista ja kuljetuksista, niinkuin olen nämä vuodet tehnyt. Olen käytännössä ollut naimisissa oleva yh ja koen, että siksi olen ollut todella väsynyt, enkä ole jaksanut esim. kokopäivätyötä tehdä. Nyt se loppuu, sanoinkin jo kerran miehelleni että uudella alalla en ala enää valikoimaan töitä ja työaikoja niin, että saan hoidettua kotonakin varmasti (yksin) lasten kuljetukset ja valvottua iltahommat ynnä muuta. Hänkin saa nyt tinkiä vapaa-ajastaan, mitä minä olen tehnyt jotta miehellä "elämä säilyisi mahdollisimman lapsivapaana".

Ja jos ei kauniisti mene perille, se on vastakkain asettelu - joko liittyminen perheeseen tai siitä lähteminen. Ei enää jaksaisi tätä "puolittaista perhe-elämää". Rakastan miestä, mutta väsyn tähän pikku hiljaa. Salaa olen tätäkin pantannut mielessäni pitkään ja nyt sen aion toteuttaa. Toivon että asia lutviutuu, mies opettelee olemaan lasten kanssa. Jos ei niin, ei sitten.. :(

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:43"]

Varmasti hyvä päätös. Ovatko lapset siis sinun, miehen vai molempia?

[/quote]

Minun ovat. Mutta sen verran isoja, että teini-ikäinenkin pärjää niiden kanssa. Nyt on miehellä viitisimisestä vain kiinni. -ap

[/quote]

Outo lintu joka ei sulkiaan kanna....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi