Viestitteletkö sinä aina ensin?
Minä viestittelen. Enkä aina edes saa vastausta.
Tekisi mieli jättää jouluviestit laittamatta monelle.
Kommentit (13)
Mä viestittelen aina mun kaikille kavereille ensin enkä sitä sen kummemmin mieti. Yleensä vastailevat kohtuullisesti takas ja se riittää. Jos joku ei vastaa koskaan/vastaa hyvin negatiivisesti, sitten en enään tälle ihmiselle viestittele,a
Ihme marttyyri sinäkin olet. Pidätkö oikein kirjaa siitä kuka on laittanut ensimmäisen viestin ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Ihme marttyyri sinäkin olet. Pidätkö oikein kirjaa siitä kuka on laittanut ensimmäisen viestin ja milloin?
Kyllä, otan myös munakellolla aikaa. Yhdenkin kohdalla olen virittänyt munakelloa jo kuusitoista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Marttyyrius on narsismin piirre.
Jos ei tule vastauksia viesteihisi niin anna olla. Eivät halua olla kanssasi tekemisissä juuri silloin tai sitten ylipäätään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, otan myös munakellolla aikaa. Yhdenkin kohdalla olen virittänyt munakelloa jo kuusitoista kertaa.
Munakellot tuppaa seisomaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä marttyyrimäistä siinä on, että toinen huomaa olevansa se osapuoli joka joutuu aina ensimmäisenä ottamaan kontaktia toiseen, sillä muuten sitä saa jäädä odottamaan ikuisuuksiin? Sehän on ihan paskaa ja yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Mä viestittelen aina mun kaikille kavereille ensin enkä sitä sen kummemmin mieti. Yleensä vastailevat kohtuullisesti takas ja se riittää. Jos joku ei vastaa koskaan/vastaa hyvin negatiivisesti, sitten en enään tälle ihmiselle viestittele
Millainen on hyvin negatiivinen vastaus, onko antaa jotakin esimerkkiä tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä marttyyrimäistä siinä on, että toinen huomaa olevansa se osapuoli joka joutuu aina ensimmäisenä ottamaan kontaktia toiseen, sillä muuten sitä saa jäädä odottamaan ikuisuuksiin? Sehän on ihan paskaa ja yksipuolista.
Munakellot tikittää..
Vuodenvaihteessa on taas perinteinen puhelimen kontaktilistan tarkastus. Yleensä listalta putoaa porukkaa, mutta myös tulee toisinaan lisäiltyäkin.
Jätä laittamatta.