Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestitteletkö sinä aina ensin?

Vierailija
19.12.2025 |

Minä viestittelen. Enkä aina edes saa vastausta.

Tekisi mieli jättää jouluviestit laittamatta monelle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä laittamatta.

Vierailija
2/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viestittelen aina mun kaikille kavereille ensin enkä sitä sen kummemmin mieti. Yleensä vastailevat kohtuullisesti takas ja se riittää. Jos joku ei vastaa koskaan/vastaa hyvin negatiivisesti, sitten en enään tälle ihmiselle viestittele,a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme marttyyri sinäkin olet. Pidätkö oikein kirjaa siitä kuka on laittanut ensimmäisen viestin ja milloin?

Vierailija
4/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hyvä ihminen. 

Vierailija
5/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme marttyyri sinäkin olet. Pidätkö oikein kirjaa siitä kuka on laittanut ensimmäisen viestin ja milloin?

Kyllä, otan myös munakellolla aikaa. Yhdenkin kohdalla olen virittänyt munakelloa jo kuusitoista kertaa.

Vierailija
6/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marttyyrius on narsismin piirre. 

Vierailija
7/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tule vastauksia viesteihisi niin anna olla. Eivät halua olla kanssasi tekemisissä juuri silloin tai sitten ylipäätään

Vierailija
8/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, otan myös munakellolla aikaa. Yhdenkin kohdalla olen virittänyt munakelloa jo kuusitoista kertaa.

Munakellot tuppaa seisomaan. 

Vierailija
9/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
10/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä marttyyrimäistä siinä on, että toinen huomaa olevansa se osapuoli joka joutuu aina ensimmäisenä ottamaan kontaktia toiseen, sillä muuten sitä saa jäädä odottamaan ikuisuuksiin? Sehän on ihan paskaa ja yksipuolista.

Vierailija
11/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä viestittelen aina mun kaikille kavereille ensin enkä sitä sen kummemmin mieti. Yleensä vastailevat kohtuullisesti takas ja se riittää. Jos joku ei vastaa koskaan/vastaa hyvin negatiivisesti, sitten en enään tälle ihmiselle viestittele

Millainen on hyvin negatiivinen vastaus, onko antaa jotakin esimerkkiä tästä? 

Vierailija
12/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä marttyyrimäistä siinä on, että toinen huomaa olevansa se osapuoli joka joutuu aina ensimmäisenä ottamaan kontaktia toiseen, sillä muuten sitä saa jäädä odottamaan ikuisuuksiin? Sehän on ihan paskaa ja yksipuolista.

Munakellot tikittää..

Vierailija
13/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenvaihteessa on taas perinteinen puhelimen kontaktilistan tarkastus. Yleensä listalta putoaa porukkaa, mutta myös tulee toisinaan lisäiltyäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi