Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi feminismistä kiihkoavat monesti rumat naiset?

Vierailija
30.11.2013 |

Jokainen fiksu nainen on tietysti sukupuolten tasa-arvon kannalla, mutta miksi feminismsitä kiihkoavat naiset on usein rumia?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:10"]

No ulkonäkö nyt vain on olennaisimpia osia naisessa.

Tiedän, että on olemassa oikeasti aika tyhmiä miehiä. Rehellisesti voin kuitenkin sanoa, että esim. oma yleissivistykseni on laajahko ja pystyn keskustelemaan monista aiheista. Useammin kuitenkin naisten kanssa jutellessa törmää siihen ettei heillä ole hajuakaan jostain päivänpolttavasta poliittisesta tai kansantaloudellisesta aiheesta. Miehet yleensä tietävät niistä ainakin jotakin.

Naiset paneutuvat keskimäärin enemmän itsensä ehostamiseen kuin ympärillään tapahtuviin asioihin. Eivät kaikki, mutta suuri( n) osa. Enkä sano tätä mitenkään halventavassa mielessä. Asia vain on niin.

Ja senhän tiedämme kaikki, että aivan varmasti oma ulkonäkö on naisille monta kertaa suuremmassa roolissa elämässään kuin miehille.

[/quote]

Taas näitä musta tuntuu -juttuja. Miten selität sen, että yliopisto-opiskelijoista suurempi osa on naisia. Olen itsekin tällä hetkellä yliopisto-opiskelija, joten tunnen paljon sivistyneitä naisia. Taitaa riippua siitä, missä piireissä pyörii, sieltä lähiökapakasta ei löydy niitä älyllisimpiä ihmisiä...

[/quote]

Se on totta, että naiset opiskelevat. Koulusta tulee jonkin tietyn kapean aihealueen osaajia.

Miehet kuitenkin seuraavat myös ympäristöään; politiikkaa, taloutta jne. Koulutetutkaan naiset harvemmin. Se on myönnettävä, että naiset keskimäärin tuntevat paremmin "korkeakulttuuria" kuin samaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvat miehet.

[/quote]

Ihme. Eli aloitus oli "feministit rumia" ja siiten jonkun ihmeen logiikan kautta ajaudutaan teemaan, että "minä miehenä olen fiksumpi keskustelija kuin keskivertonainen".  Molemmat  väitteet samaa  yleistävää bullshittiä ja takana on tämä luomakunnan kruunu: mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla