Silälailla. Mies ei ole vieläkään tullut kotiin pikkujouluista
aina välillä lukenut näitä juttuja tältä palstalta ja nyt se sitten kävi. Miehellä eilen firman pikkujoulut. Juuri heräsin, eikä ukko ole vieläkään tullut kotiin. Onpas "mukavaa", meillä 2-vuotias lapsi. ei helvetin helvetti. Yritin soittaa ja laitoin viestiä, ei vastausta...
Kommentit (142)
Ap. hah. no mun tapauksessa toi kyllä ei pidä paikkaansa. Taidat olla hieman vajaa, jos saat jotain kiksejä siitä, että lyöt jo lyötyä. Mutta ilonsa kullakin...
Jos Tampereella on pikkujouluissa niin ainakin Ilveksessä oli vittua kun verkonsilmää liikkeellä. Todella kiinnostuneita naaraita yläkerran baarissa :)
voi kun mukavaa, onnea sulle. Eipä tosin asuta tampereelta.
No miksi sille toimarille soitat. Ei kannata työkuvioita asiaan sinänsä sekoittaa.
Mies tulee kun tulee. Keskustelette asiasta. Mietit sitten rauhassa, mitä pitää tehdä.
Toivottavasti mitään ei ole sattunut ja miehesi muistaa arvostaa perhettään eikä tee mitään typerää keneenkään kanssa. Kunnon kurinpalautus kun pääsee kotiin, kyllä puhelimeen pitää vastata ja laittaa viestiä jos ilta venyy. Kaikenlaisia idioottien vastauksia olitkin jo tossa saanut.
Soita vaan toimitusjohtajalle, niin saat ehkä tietää, että ukkosi häipyi jonnekin jo ennen puolta yötä, hahhah :DD
Veikkaan että se oon hävittänyt puhelimensa, sammunut tai putkassa tai sitten jonkun naisen luona.
Veikkaan että se oon hävittänyt puhelimensa, sammunut tai putkassa tai sitten jonkun naisen luona.
No älä nyt miehen pomolle soita, se se vasta noloa on.Nosta muksun kanssa kytkintä ja lähde sukulaisiin viikonlopuksi tai jos mahdollista,viikoksi.Äläkä vastaa sinäkään puhelimeen...kerkiää mies miettiä mitä on menettämässä jos on käyny vieraissa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 07:06"]
Toivottavasti mitään ei ole sattunut ja miehesi muistaa arvostaa perhettään eikä tee mitään typerää keneenkään kanssa. Kunnon kurinpalautus kun pääsee kotiin, kyllä puhelimeen pitää vastata ja laittaa viestiä jos ilta venyy. Kaikenlaisia idioottien vastauksia olitkin jo tossa saanut.
[/quote]
Kiitos tästä.
No voi helvetti. Vaikka eihän toi ihan 100% varmuudella tarkoita että on naisseuraa löytänyt vaikka vaikeahan sitä muuta on uskoa. Oma isäni oli joskus aikoinaan päätynyt putkaan, oli saanut lievän sairaskohtauksen ja poliisit korjannet ensin talteen juopuneena. Aamupäivästä soitti sitten sairaalasta.
Odota -en sano rauhassa koska se ei ainakaan omalla kohdalla olisi edes mahdollista. Aikuinen mies on itse oman sänkynsä pedannut, sä päätät omalta osaltas tilanteen mukaan mitä teet. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 07:10"]
No voi helvetti. Vaikka eihän toi ihan 100% varmuudella tarkoita että on naisseuraa löytänyt vaikka vaikeahan sitä muuta on uskoa. Oma isäni oli joskus aikoinaan päätynyt putkaan, oli saanut lievän sairaskohtauksen ja poliisit korjannet ensin talteen juopuneena. Aamupäivästä soitti sitten sairaalasta.
Odota -en sano rauhassa koska se ei ainakaan omalla kohdalla olisi edes mahdollista. Aikuinen mies on itse oman sänkynsä pedannut, sä päätät omalta osaltas tilanteen mukaan mitä teet. Tsemppiä!
[/quote]
Toivottavasti ei ole mitään sattunut. juuri laiton pannullisen kahvia tulemaan ja odottelen koska reissulainen palailee kotiin.
Minkä kotiintuloajan olitte sopineet?
niin ja lupaan, etten soita toimarille:)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 07:14"]
[/quote]
No haloo, ei kai aikuinen mies sovi mitään kotiintuloaikoja?!
Emme ole sopineet kotiintuloajoista. 100% luottamus oli puolin ja toisin. Käymme harvoin erikseen ulkona, tulemme kun tulemme, mutta ei nyt aamulla ainakaan...
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 07:14"]
[/quote]
Sanotaan näin että jos mun miehen ilta venyis aamuun asti kerran vuodessa niin hyväksyisin (ja tekisin sitten itse saman, ehkä en rellestäisi mutta viettäisin yön yksin spa-hotellissa). :)
Mutta tuo puhelimeen vastaamattomuus ei ole hyväksyttävää. Ellei sitten todella sammunut tai jotain. Mutta erittäin hyvä selitys pitää olla.
Ole ymmärtäväinen, pieni irtiotto tekee hyvää ja jos muuten luotat mieheen ja hän on hyvä aviomies ja isä niin anna olla. Kuitenkin silti odottaisin että hän tekee oman osuutensa lapsen ja kodinhoidosta tänään. :)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 07:10"][quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 07:06"]
[/quote]
Kiitos tästä.
[/quote] ole hyvä ja tsemppiä sinne! Ei aina kaikkein pahinta tarvi odottaa vaikka se vaikeeta onkin. Mä pidän peukkuja että mies on vaan nukahtanut kaverin sohvalle hauskan illan jälkeen.
Mäkin saattaisin kyllä pakata lapsen ja yöpymistavarat autoon ja lähtisin loppuviikonlopuks jonnekin. Ja ihan ekaan soittoyritykseen en vastais. Toivottavasti ukko on kuitenkin fyysisesti voimissaan! Tosi paskamainen temppu joka tapauksessa olla täysin tavoittamattomissa.
Yllättävän rauhallinen olo. Ajattelin soittaa tänään firman toimarille ja kiittää hyvistä juhlista, ainakin hauskaa vaikuttaa pojilla olevan.