Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapas, onko teillä OIKEASTI ollut mukava kesäloma?

Vierailija
02.08.2008 |

sain tehdä monelaisia juttuja ja unohdin työasiat ihan täysin. Käytiin kaveriperheen kanssa reissussa, oman perheen kanssa oltiin mökilla ja miehen kanssa kahdestaan (siis kavreiden kanssa ilman lapisa) festareilla. Suvun ja kavereiden kanssa vietettiin juhannus siihen alkuun. Muuta vikaa ei lomassa ollut kuin se, että se loppui jo kaksi viikkoa sitten...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viel olis itsellä viikko lusittavana...

Vierailija
2/10 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi viikkoa takana, johon mahtui paljon erilaista tekemistä, olemista, tunnetiloja. Kiva on palata taas töihin, vaikka pelottaakin arkirumban imevän voimat taas alle aika yksikön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihminen joka nauttii kun saa määrätä oman tekemisensä, päivärytminsä, kiinnostuksen kohteensa, ihmiset ympärillään jne. ja sitä juuri saan lomalla.

Sitten kun työt taas alkaa (maanantaina), niin sitten mennään työnantajan aikataulujen, toiveiden ja ohjeiden mukaan ja ollaan niiden pakollisten työkavereiden kanssa 8h päivässä...

Vierailija
4/10 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on ollut varmaan kiva loma. Tänä vuonna ei lannistaneet säät eikä muiden aikataulut. Jotenkin vaan kaikki loksahti kohdalleen ja sääkin oli meillä paras mahdollinen, mitä nyt tänä kesänä saattoi olla. Olen ollut tänä kesänä myös tosi rakastunut mieheeni (meillä siis takana jo 6 vuotta ja paljon hankaluutta) ja lapsenkin kanssa helpottaa, kun hän on jo niin iso, että voimme tehdä paljon juttuja yhdessä. Suurin osa kuitenkin siitä, että on mukavaa on omasta asenteesta kiinni.

Vierailija
5/10 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli eka lomapäivä ja kävin kampaajalla. Sitten ensi viikolla menen vielä kosmetologille, hemmottelen itseäni + käyn vähän shoppailemassa.

Sitten lähdemme miehen kanssaan kaupunkilomalle Italiaaan ja kun sieltä tulemme niin siitten minä lähden sukulaisia moikkaamaan pohjois-Suomeen. Mies menee töihin ja tienaamaan, että mä saan taas tuhlata ;)

Vierailija
6/10 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa jaksotettu loma joten meillä on yhteistä lomaa vain viikko :/ 3 viikkoa meni siis lasten tappelua kuunnellessa ja vettä satoi aika usein. 1 viikko lomailtiin ja silloin oli aika mukavaa. Mutta eipä tämä loma paljoa arjesta poikkea....

Vierailija
7/10 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten on ollut perheenjäsenillä kaksi leikkausta- toinen kesäkuussa ja toinen heinäkuussa ja toisella lapsella yksi akuutti lääkärireissu kesken auringonoton...eli oikeastaan ikimuistettava loma---

---

tämä toiseksi viimeinen viikko siskon täysihoidossa pelasti minun ja lasten loman- lapset leikkii, ui ja retkeilee päivät serkkujen kanssa ja minä olen lukenut koko vuoden Valitut Palat ja syönyt jäätelöä ( ja nautinut lasin punaviiniä) siskoni kanssa...

Vierailija
8/10 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon raskaampaa kuin töissä olo. Koko kesän olen tehnyt ruokaa, pessyt pyykkiä ja remontoinut. Lapsia olen yrittänyt viihdyttää, käyttää puistossa, lukea, pelata jne. Miehellä ja minulla ei ole ollut yhtään yhteistä lomaa, ollaan niin poikki että itkettää. Ei jaksa enää iloisesti elää tätä elämää.

Vierailija
9/10 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin itsemurhaa ja rakas isäni löytyi asunnostaan kuolleena.

Vierailija
10/10 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolitoista viikkoa oltiin miehen kanssa itävallassa vaeltamassa, ja sen jälkeen sukulaisissa/mökillä koko perheen voimin. kerätttiin voimia tulevan talven koitoksiin. aurinkoa ja lepoa oli riittävästi toiminnan ja tohinan keskellä. työasiat unohtuivat tyystin=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi