Ymmärtävätkö miehet tasoteoriaa paremmin kuin naiset?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy taulukot, joiden perusteella voi laskea oman tasonsa?
Laittakaapa nyt vihdoin se linkki, kiitos. Muuten alan uskoa, että kyseessä on jonkun mutuilua eikä mitään teoriaa ole olamassakaan. Olen kysynyt tätä monta kertaa, mutta kukaan ei koskaan vastaa. Miksi?
Olen itseasiassa nähnyt sellaisen taulukon, jossa on esimerkkikuvia eri naisista ulkonäköarvosanoin yhdestä kymmeneen. En vain tiedä, mistä sen löytäisi. Ei siitä ole aukottomaan tasonmääritykseen, mutta ehkä se toisi jotain konkretiaa tähän debattiin.
Tasoteoria = kaikki on naisten vika.
Nyt ehkä tajuat miksi se ei ole mikään naisten suosikkiteoria.
Se että komeana miehenä saan vain rumia mätchejä tinderistä kertoo sen että naiset tietävät oman tasonsa varsin hyvin. Eihän ne muuten pystyisi vaatimaan oma taso plus 2 tai 3 pinnan miehiä.
Jokainen nainen jonka kanssa olen ollut on ollut mulle sillä hetkellä 10.
Ehkä en nyt oikein ole ymmärtänyt tätä tasojankkausta oikein.
Miksi tasoteoria olisi poikkeus?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihminen haluaa että syy ei ole itsessä vaan jossain muussa tai "systeemissä". Silloin hän voi olla uhrin asemassa eikä tarvitse ottaa itse vastuuta.
Niin kai sitten.
Eli tasoteoriamies toteaa olevansa kehno ja tasoton, ei saa naista ja alistuu tähän ja kaikki ovat tyytyväisiä?
Sopii mulle.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaapa nyt vihdoin se linkki, kiitos. Muuten alan uskoa, että kyseessä on jonkun mutuilua eikä mitään teoriaa ole olamassakaan. Olen kysynyt tätä monta kertaa, mutta kukaan ei koskaan vastaa. Miksi?
Olen itseasiassa nähnyt sellaisen taulukon, jossa on esimerkkikuvia eri naisista ulkonäköarvosanoin yhdestä kymmeneen. En vain tiedä, mistä sen löytäisi. Ei siitä ole aukottomaan tasonmääritykseen, mutta ehkä se toisi jotain konkretiaa tähän debattiin.
Löysin yhden tuollaisen taulukon!
https://www.google.fi/search?q=Women+from+1+to+10&tbm=isch&ved=2ahUKEwi…
Tuleeko naisilta kommentteja?
Musta paras tasoteoria on se, että mitä parempi stamina on yksinoloon niin sen kovempi taso on. Mä olin 10v yksin ja sain lopulta mitä halusin ja alemman staminan miehet kärsi yksin ja uikutti että vaadin mahdottomia. Mahdottomia olisin vaatinut jos tasoni = stamina kestää yksinäisyyttä, olisi ollut matala.
Miehillä on tässä usein huono taso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millään kuvista tehdyissä "tasomäärityksissä" ei ole järjen häivääkään. Ihmisen viehättävyyden omissa silmissään näkee vain ja ainoastaan kun henkilön tapaa luonnossa. Ei se ole vain se mitä kuvassa näkee vaan ne ilmeet ja eleet, liikehtiminen ja puhe jne.
Kun naisille on näytetty miesten kuvia niin he niistä määrittävän ison enemmistön miehistä keksimääräistä rumemmiksi. Mutta tosielämässä hyvin moni näistä miehistä kuitenkin kelpaa naisille koska heissä on luonnossa tavattuna "sitä jotain". Miehet taas usein pettyvät kun tapaavat naisen luonnossa koska se kuva on ollut se josta mies on muodostanut kuvan naisesta ja se kokonaisuus onkin jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä naisena ymmärrän ja allekirjoitan tasoteorian. Mutta ne tasot on määritelty tässä:
https://www.hs.fi/paivanlehti/01062020/art-2000006524203.html
Miesten kuvittelemat tasot ovat jotain ihan muuta.
Miksi linkität tänne jonkun maksumuurin takana olevan lehden ?
Zinc
Mitä teidän päässänne liikkuu ?
Vierailija kirjoitti:
Se että komeana miehenä saan vain rumia mätchejä tinderistä kertoo sen että naiset tietävät oman tasonsa varsin hyvin. Eihän ne muuten pystyisi vaatimaan oma taso plus 2 tai 3 pinnan miehiä.
Miehet tutkitusti arvioivat oman ulkonäkönsä yläkanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Palstan tasokeskusteluja luettuani olen alkanut ajatella, että miehille on hyvin luontaista hahmottaa pariutumista tasojen kautta, naisille taas ei. Miesten näkökulma ei välttämättä ole sen parempi kuin naisten.
Ei ole luontaista kenellekään.
Miten se ei mene joillekin kaaliin, että muutama palstajankkaaja ei edusta koko mies- tai naissukupuolta? En minäkään pidä esim. sukunimihullun käsityksiä naisten yleisinä mielipiteinä.
Mikä se tasoteoria mahtaa olla? Säieteorian ymmärrän kyllä, kun olen tutkinut sitä vuosikausia rillit huurussa.
Onko tasoteoriaan uskovat miehet sitten tyytyväisiä ”oman tasoisiin” naisiin? Vai haluavatko kuitenkin niitä parhaan näköisiä vaikka ovatkin sen suosikkiteorian mukaan liian tasokkaita? Hmmmmm veikkaan jälkimmäistä.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jollain tasolla ymmärrän että se saattaa tarjota jotain kummalista lohtua niille jotka eivät syystä taitoisesta ole parisuhdetta löytäneet koska he saavat sen kautta ikäänkuin hyväksyttävän syyn sille parittomuudelleen.
Ihmettelen, mitä lohduttavaa siinä on, että toteaa itsensä ihan kelvottomaksi ja tasottomaksi.
Luulisi, että sellainen pikemminkin masentaisi?
Niin tai sitten voi ajatella, ettei ole "tasottomuudessaan" yksin. Tasoteorioiden ongelma on se, että hyvin usein ne vain kärjistävät ja ykinkertaistavat asioita aivan liikaa. Ihminen on kuitenkin enemmän mutta toisinaan myös paljon vähemmän kuin vain osiensa summa.
Itse en (miehenä) osaakaan tasoteorioihin suhautua muuna kuin kärjistyksinä ja kaavamaisina yksinkertaistuksina.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen jonka kanssa olen ollut on ollut mulle sillä hetkellä 10.
Ehkä en nyt oikein ole ymmärtänyt tätä tasojankkausta oikein.
mikä täällä haisee kakalle ? Ai, kielesi ..
Zinc
Teorista en tiedä mutta käytännön tiedän. Rahalla saa elätin ja isolla munalla seksiä. Siinä ne oleelliset.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihminen haluaa että syy ei ole itsessä vaan jossain muussa tai "systeemissä". Silloin hän voi olla uhrin asemassa eikä tarvitse ottaa itse vastuuta.
Niin kai sitten.
Eli tasoteoriamies toteaa olevansa kehno ja tasoton, ei saa naista ja alistuu tähän ja kaikki ovat tyytyväisiä?
Sopii mulle.
No on siinä toki se mahdollisuus että mies tajuaa että nuo tasot eivät ole koko totuus ja tekee ehkä elämälleen jotain. Moni yksin oleva mies ei tajua että ne suositut miehet saattavat tehdä lukuisia aloitteita yhden ainoan baari-illan aikana. Se yksin oleva mies tekee saman määrän ehkä koko elämänsä aikana. Ja sitten ihmettelee kun aktiivisella miehellä käy flaksi ja hänellä ei.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se tasoteoria mahtaa olla? Säieteorian ymmärrän kyllä, kun olen tutkinut sitä vuosikausia rillit huurussa.
Sinä olet tutkinut
Zinc
Minä olen käyttänyt sitä ..
Heheh voi ap. Tiedän että punaiset huulet, mekko, hulmuavat hiukset, korkkarit ja hymy saisivat monen miehen pään kääntymään. En pukeudu silti noin. Sinä luulet että en osaa pukeutua.
Sama tasoteorian kanssa. Ei naisilla ole mitään haluja tai velvollisuuksia olla miehille mieliksi minään massana, mutta se ei tarkoita etteikö hyvinkin ymmärrettäisi niitä. Sehän sua ärsyttää että luulet tiedon synnyttävän SINUN mielestäsi oikeudenmukaista käytöstä. No ei.