Internetti on mennyt pilalle
Minkälaisen käsityksen nuoriso oikein saa intternetistä?
Youtubesta tulee pelkkiä tasa-arvo, laihdutus, kuivuuden hoito ja toyboy seksi sisältöjä.
Tästäkö nuorten pahoinvointi johtuu? Asialle pitäisi pikaisesti tehdä jotain!
Kommentit (12)
Sanotaanhan se isossa kirjassakin, että saastaisille ei valtaan päästyään ole mitään rajaa saastaisuudelle.
Luulisi suomalaisillekkin viimeistään jo vasemmiston lanseeraamassa lapossa tulevan rajan vastaan.
Netti mennyt pilalle koska politiikka on suurin puheenaihe ja vaaleihin vaikutetaan eniten netin kautta.
Joo, nykyään netti on vaan täynnä vihakirjoittelua, mainoksia ja tekoälyätuotantoa, ennen oli paremmin kun oli Habbohotelli, duumilaakson tarinat goatse.
Ei mun Youtube tarjoa tuollaisia. Se tarjoaa niitä asoita, mistä sinä olet kiinnostunut. Se heijastaa sinun arvomaailmaa.
Mun youtubessa tulee vain mua kiinnostavia sisältöjä.
Kaipaan niitä aikoja kun politiikka oli sovinnaista ja tylsää.
En saa mitään tuollaista sisältöä. Google uskoo ihan hyvin mitä sisältöä etsin. Ei tyrkytä turhaa. En kyllä jää katselemaan mainoksia tms. youtubesta. Katson sen aikaa vaikka telkkaria tai laitan tekstiviestin.
Internetti on ihan pilalla tekoälyn takia. Pahempi on, kun se käy koko aika vaikeammaksi tunnistaa.
Laetahhan sie konnees kii jos häerittöö.
Vierailija kirjoitti:
Internetti on ihan pilalla tekoälyn takia. Pahempi on, kun se käy koko aika vaikeammaksi tunnistaa.
Jep. Ärsyttävää kun pitää koko ajan olla "tekoälysuodattimet" päällä.
Olen huomannut saman. Sieltä tulee täysin lapsille sopimattomia sisältöjä! Asialle pitäisi tehdä jotain!