Ymmärtävätkö miehet tasoteoriaa paremmin kuin naiset?
Kommentit (138)
Miehet ei tajua hirveän paljon naisten huomiosta, mistä se syntyy. Mä, umpihetero, oon aivan vaikeana kun telkkarissa on yksi nainen jonka hymy on 100% samanlainen kuin ensirakkauteni. Jos tuo nainen kutsuisi, minä menisin. Että semmonen kirurgilentäjämegaleuka-jännis. Noin 50v sisustussuunnittelija NAINEN 🤣
Vierailija kirjoitti:
Heheh voi ap. Tiedän että punaiset huulet, mekko, hulmuavat hiukset, korkkarit ja hymy saisivat monen miehen pään kääntymään. En pukeudu silti noin. Sinä luulet että en osaa pukeutua.
Tiedän, että naiset arvostavat fiksusti käyttäytyviä miehiä. Minä en käyttäydy fiksusti. Sinä luulet, että en osaa käyttäytyä fiksusti.
sen verran epälooginen kirjoitus, että oli ihan pakko vastata..
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihminen haluaa että syy ei ole itsessä vaan jossain muussa tai "systeemissä". Silloin hän voi olla uhrin asemassa eikä tarvitse ottaa itse vastuuta.
Niin kai sitten.
Eli tasoteoriamies toteaa olevansa kehno ja tasoton, ei saa naista ja alistuu tähän ja kaikki ovat tyytyväisiä?
Sopii mulle.No on siinä toki se mahdollisuus että mies tajuaa että nuo tasot eivät ole koko totuus ja tekee ehkä elämälleen jotain. Moni yksin oleva mies ei tajua että ne suositut miehet saattavat tehdä lukuisia aloitteita yhden ainoan baari-illan aikana. Se yksin oleva mies tekee saman määrän ehkä koko elämänsä aikana. Ja sitten ihmettelee kun aktiivisella miehellä käy flaksi ja hänellä ei.
Päinvastoin. Sinä et tajua.
Suosituille miehille riittää tarpeeksi naisia, jotka tekevät aloitteita.
Zinc
Suosittu mies ei joudu tekemään ollenkaan aloitteita, mutta tekee tietenkin, jos sitä huwittaa ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy taulukot, joiden perusteella voi laskea oman tasonsa?
Laittakaapa nyt vihdoin se linkki, kiitos. Muuten alan uskoa, että kyseessä on jonkun mutuilua eikä mitään teoriaa ole olamassakaan. Olen kysynyt tätä monta kertaa, mutta kukaan ei koskaan vastaa. Miksi?
Olen itseasiassa nähnyt sellaisen taulukon, jossa on esimerkkikuvia eri naisista ulkonäköarvosanoin yhdestä kymmeneen. En vain tiedä, mistä sen löytäisi. Ei siitä ole aukottomaan tasonmääritykseen, mutta ehkä se toisi jotain konkretiaa tähän debattiin.
Löysin yhden tuollaisen taulukon!
https://www.google.fi/search?q=Women+from+1+to+10&tbm=isch&ved=2ahUKEwi…
Tuleeko naisilta kommentteja?
Vilkaisin, mutta siellä oli vain naisten kuvia. Onko taulukoissa otettu luonteenpiirteet ja arvot huomioon? Onko merkitystä sillä, miten ja mihn tilanteeseen nainen on pukeutunut? Kerran yhdessä kommentissa minulle vastattiin, että mies nostaa tasoaan, kun hän pukeutuu juhliin pukuun. Pysyykö miehen taso sillä tasolla vai laskeeko takaisin, kun hän vaihtaa puvun kotona verkkareihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että komeana miehenä saan vain rumia mätchejä tinderistä kertoo sen että naiset tietävät oman tasonsa varsin hyvin. Eihän ne muuten pystyisi vaatimaan oma taso plus 2 tai 3 pinnan miehiä.
Miehet tutkitusti arvioivat oman ulkonäkönsä yläkanttiin.
Tämä! Jotkut miehet pitävät itseään vetävämmän näköisenä mahakkaana ja kaljuuntuvana kuin nuorena miehenä, lisäksi luulevat, että missitasoa oleva nainen on heidän tasoaan. Olen lukenut tutkimuksesta, että miehet pitävät usein itseään paremman näköisenä kuin ovatkaan ja naiset päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaapa nyt vihdoin se linkki, kiitos. Muuten alan uskoa, että kyseessä on jonkun mutuilua eikä mitään teoriaa ole olamassakaan. Olen kysynyt tätä monta kertaa, mutta kukaan ei koskaan vastaa. Miksi?
Olen itseasiassa nähnyt sellaisen taulukon, jossa on esimerkkikuvia eri naisista ulkonäköarvosanoin yhdestä kymmeneen. En vain tiedä, mistä sen löytäisi. Ei siitä ole aukottomaan tasonmääritykseen, mutta ehkä se toisi jotain konkretiaa tähän debattiin.
Olen mies mutta minun on hankala nähdä ratkaisevaa eroa tasojen 5-9 välillä. Kyse on lähinnä makuasioista ja voisin ottaa aivan mistä tasosta vain olevan naisen tuosta. Nelonen ja siitä alaspäin sitten ovat jo naisia joilla on oikeasti jotain todella poikkevaa ulkonäössä ja heitä on ehkä prosentti kaikista naisista.
Tasoteoriassa on se perustavanlaatuinen vika, että jos tuijottaa koko elämänsä sitä, mihin muka on oikeutettu oman tasonsa perusteella, niin todennäköistä on, ettei sitä koskaan saa, ainakaan yhtään pienemmällä paikkakunnalla, jossa kaikille ei kuitenkaan riitä kumppania, oli taso mikä hyvänsä.
Toinen vika on se, ettei tasoteoria huomioi vaihtelevia elämäntilanteita mitenkään. Esimerkikiksi joku "kymppitason" nainen saattaa olla seurustellut koko ikänsä paperilla niinikään "kymppitason" miesten kanssa, jotka ovat kuitenkin olleet täys mulkkuja, niin tällaisella naisellahan voi olla taipummusta pariutua myös "alemman" tason miesten kanssa.
Ylimielisyys ja kuspäisyys ovat ominaisuuksia, jotka yleensä paljastuvat ihimisistä vasta ajan kanssa, ja näitä ei tasoteoria huomioi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen täällä oli ketju, jossa nainen "joutuu elättämään" köyhän miehen, kun mies oli saanut säästöön vain 1500e.
Zinc
Noh, jos oikeasti puhuttaisiin, että tulee omillaan toimeen, niin tuo mieshän TULEE omillaan toimeen, kun on saanut rahaa säästöönkin ;)
Naisen mielestä mies ei tullut omillaan toimeen, jos ei ollut vähintään 50 000e rahaa säästettynä muodossa tai toisessa ..
No, harvalle miehelle riittää, että nainen on virallisesti normaalipainoinen vaan haluaa hoikemman.
Vierailija kirjoitti:
Onko tasoteoriaan uskovat miehet sitten tyytyväisiä ”oman tasoisiin” naisiin? Vai haluavatko kuitenkin niitä parhaan näköisiä vaikka ovatkin sen suosikkiteorian mukaan liian tasokkaita? Hmmmmm veikkaan jälkimmäistä.
Huwittavaa tehdä kirjoitus, jossa ei uskota (mukamas) tasoihin, mutta lopussa todistetaan kuitenkin tasoja olevan, kun miehet haluavat tasoaan parempia naisia ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti valitsee kumppanin pelkän ulkonäön perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen täällä oli ketju, jossa nainen "joutuu elättämään" köyhän miehen, kun mies oli saanut säästöön vain 1500e.
Zinc
Noh, jos oikeasti puhuttaisiin, että tulee omillaan toimeen, niin tuo mieshän TULEE omillaan toimeen, kun on saanut rahaa säästöönkin ;)
Naisen mielestä mies ei tullut omillaan toimeen, jos ei ollut vähintään 50 000e rahaa säästettynä muodossa tai toisessa ..
No, harvalle miehelle riittää, että nainen on virallisesti normaalipainoinen vaan haluaa hoikemman.
Virallinen onkin täysin väärässä. BMI yläpäässä naiset ovat läskejä.
Zinc
Ihan näin suoraan sanottuna, kiertelemättä ja kaartelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihminen haluaa että syy ei ole itsessä vaan jossain muussa tai "systeemissä". Silloin hän voi olla uhrin asemassa eikä tarvitse ottaa itse vastuuta.
Niin kai sitten.
Eli tasoteoriamies toteaa olevansa kehno ja tasoton, ei saa naista ja alistuu tähän ja kaikki ovat tyytyväisiä?
Sopii mulle.No on siinä toki se mahdollisuus että mies tajuaa että nuo tasot eivät ole koko totuus ja tekee ehkä elämälleen jotain. Moni yksin oleva mies ei tajua että ne suositut miehet saattavat tehdä lukuisia aloitteita yhden ainoan baari-illan aikana. Se yksin oleva mies tekee saman määrän ehkä koko elämänsä aikana. Ja sitten ihmettelee kun aktiivisella miehellä käy flaksi ja hänellä ei.
Päinvastoin. Sinä et tajua.
Suosituille miehille riittää tarpeeksi naisia, jotka tekevät aloitteita.
Zinc
Suosittu mies ei joudu tekemään ollenkaan aloitteita, mutta tekee tietenkin, jos sitä huwittaa ..
Turha selittää. Jotain ihan poikkeuksellisia miehiä lukuunottamatta, kaikki miehet joutuvat tekemään töitä. Paraskaan pelimies ei saa läheskään jokaista naista, mutta todennäköisesti yhden niistä 20:stä joita illan aikana lähestyy.
Ison osan miehistä ongelma on kunno aloitteiden liian vähäinen määrä. Mutta ymmärrän hyvin että aloitteen tekeminen on pelottavaa (myös minulle on ollut) joten on helpompi selittää itsellen jotain tekosyitä jonka takia ei edes kannata. Silloin ei tarvitse kohdata niitä pelkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies mutta minun on hankala nähdä ratkaisevaa eroa tasojen 5-9 välillä. Kyse on lähinnä makuasioista ja voisin ottaa aivan mistä tasosta vain olevan naisen tuosta. Nelonen ja siitä alaspäin sitten ovat jo naisia joilla on oikeasti jotain todella poikkevaa ulkonäössä ja heitä on ehkä prosentti kaikista naisista.
Ei tuo minustakaan ole kovin hyvä kuvaaja, mutta parempia ei taida löytyä. Löysin itsekin viehättäviä naisia kaikilta tasoilta 5:stä ylöspäin.
Nainen arvio eri naisen kympin naiseksi kuin mies ja eri miehen kympin mieheksi kuin mies. Tästäkin syystä koko idea tasoteoriasta kusee.
Olen nainen ja pystyn keskustelemaan tasoista kiihkottomasti. Tasoja on olemassa.
Olet oivaltanut siis, että vastedes
jätät naiset rauhaan?
- Hyvä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin, mutta siellä oli vain naisten kuvia. Onko taulukoissa otettu luonteenpiirteet ja arvot huomioon? Onko merkitystä sillä, miten ja mihn tilanteeseen nainen on pukeutunut? Kerran yhdessä kommentissa minulle vastattiin, että mies nostaa tasoaan, kun hän pukeutuu juhliin pukuun. Pysyykö miehen taso sillä tasolla vai laskeeko takaisin, kun hän vaihtaa puvun kotona verkkareihin?
Kirjoita Googlen kuvahakuun 'women from 1 to 10', niin löydät samanlaisen taulukon miehistä. En ole tasoteoreetikko, joten en vastaa muihin kysymyksiisi. Täällä vain pyydettiin linkittämään taulukko, josta voisi arvioida tasonsa ja minä etsin sen lähimmän vastineen sellaiselle taulukolle, jonka olen joskus nähnyt.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jollain tasolla ymmärrän että se saattaa tarjota jotain kummalista lohtua niille jotka eivät syystä taitoisesta ole parisuhdetta löytäneet koska he saavat sen kautta ikäänkuin hyväksyttävän syyn sille parittomuudelleen.
Ihmettelen, mitä lohduttavaa siinä on, että toteaa itsensä ihan kelvottomaksi ja tasottomaksi.
Luulisi, että sellainen pikemminkin masentaisi?
Paitsi että näille autisteille tasoteoria = naisten hypergamia.
He eivät siis hyväksi tavallista tasoteoriaa, vaan kehittävät denialismeissaan sellaisen tasoteorian, jossa näyttävät paremmilta ihmisiltä kuin todellisuudessa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minustakaan ole kovin hyvä kuvaaja, mutta parempia ei taida löytyä. Löysin itsekin viehättäviä naisia kaikilta tasoilta 5:stä ylöspäin.
Juuri siksi tasot ovat käytännössä mahdottomia muodostaa. Käytännössä voi erottaa vain ihan ne maailmanluokan kaunottaret ja sitten ne todella poikkeuksellisen rumat. Se väliin jäävä 90 prosenttia on sitten aina jonkun silmissä kauniimpi ja toisen silmissä vähemmän kaunis. Tee siitä sitten jotain tasoja.
Olen kehitänyt ihan oman tasoteorian. Siinä tasoja on tasan kaksi: kiinnostaa/ ei kiinnosta. Yleensä ei kiinnosta ja kun on kiinnostanut, kaverini ovat nauraneet outoa makuani, tai sen kiinnostuksen kohteen kaverit ovat ihmetelleet mitä näen juuri siinä tyypissä. Mutta olenkin as-piirteinen, putkiaivoinen bi.