Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö miehet tasoteoriaa paremmin kuin naiset?

Vierailija
24.09.2020 |

?

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalivalinta on monimutkainen ympäristön, geenien ja normien muokkaamaan ilmiö, jossa tutkijatkaan eivät aina täysin hahmota syy-seuraussuhteita. Minua häiritsee tasoteoreetikoissa se, että monimutkainen ja monimuuttujainen ilmiö typistetään muutamaan muuttumaan ja julistetaan sitä kuin se olisi jonkin uuden hassun uskonlahkon uskontunnustus. Onhan niissä höpinöissä toki jotain perää ja jotkut ovat niin ilmeisiä, että niiden hokeminen kuulostaa epäkiinnostavalta parodialta. Jos on syvällinen ihminen, niin näissä jutuissa kiinnostaa lähinnä niitä vuodesta toiseen julistavien ihmisten psyykkinen rakenne.

Vierailija
122/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy taulukot, joiden perusteella voi laskea oman tasonsa?

Laittakaapa nyt vihdoin se linkki, kiitos. Muuten alan uskoa, että kyseessä on jonkun mutuilua eikä mitään teoriaa ole olamassakaan. Olen kysynyt tätä monta kertaa, mutta kukaan ei koskaan vastaa. Miksi?

Olen itseasiassa nähnyt sellaisen taulukon, jossa on esimerkkikuvia eri naisista ulkonäköarvosanoin yhdestä kymmeneen. En vain tiedä, mistä sen löytäisi. Ei siitä ole aukottomaan tasonmääritykseen, mutta ehkä se toisi jotain konkretiaa tähän debattiin.

Löysin yhden tuollaisen taulukon!

https://www.google.fi/search?q=Women+from+1+to+10&tbm=isch&ved=2ahUKEwi…

Tuleeko naisilta kommentteja?

Vilkaisin, mutta siellä oli vain naisten kuvia. Onko taulukoissa otettu luonteenpiirteet ja arvot huomioon? Onko merkitystä sillä, miten ja mihn tilanteeseen nainen on pukeutunut? Kerran yhdessä kommentissa minulle vastattiin, että mies nostaa tasoaan, kun hän pukeutuu juhliin pukuun. Pysyykö miehen taso sillä tasolla vai laskeeko takaisin, kun hän vaihtaa puvun kotona verkkareihin?

Hyvä kysymys. Ehkä pysyy sillä tasolla, koska se kerran realisoitunut potentiaali on kuitenkin aina olemassa?

Kun kerran on laittanut amiksen valmistujaisiin puvun 19-vuotiaana, niin sitten mies pysyy loppuikänsä sillä tasolla. Mitäs kun minäkin laitoin mekon yo-juhliin, korkokengät ja meikkasin, pysyykö minunkin taso sillä tasolla? En ole sen koommin mekkoa tai korkkareita käyttänyt enkä juuri meikannutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin epäilet, ap?

Miehet kirjoittavat tasoteoriasta loogisesgti ja kiihkottomasti, kun taasn naiset tyypillisesti saavat p*skahalvauksen ja pyrkivät kieltämään koko tasoteoria n.

Enpä ole nähnyt yhdenkään mieheksi tunnustautuneen kirjoittavan "tasoteoriasta", että se on puutaheinää, niin kuin se faktisesti ja loogisesti juur on. ihmisessä  on valtavasti eri ominaisuuksia, jotka viehättävät eri määrin eri ihmisiä, joten ei ole mitään yksiselitteistä "tasoa", jolla kukaan köllöttelisi.

Vierailija
124/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen matala keskustelun taso tässä ketjussa.

Vierailija
125/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria on miehen keksimä satu.

Vierailija
126/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf 🤣

Vierailija
127/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää tasojen kieltäminen kun toisessa ketjussa hetken päästä miehiä käsketään etsimään tasoisiaan.

Vierailija
128/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää tasojen kieltäminen kun toisessa ketjussa hetken päästä miehiä käsketään etsimään tasoisiaan.

Tasoja on periaatteessa kaksi: "Nappaa" ja "ei nappaa". Ei siitä oikein teoriaa silti saa.

Vierailija
129/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ymmärrä tasoteoriasta muuta kuin että naiset pariutuvat erittäin harvoin alaspäin ja että vähimmäisvaatimus naisilla on se että mies on vähintään saman tasoinen kuin mitä kyseinen nainen on.

Tasolla tarkoitan rahaa,ulkonäköä,harrastuksia,arvoja,käyttäytymistä.. yms

M25

130/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa harvinaisen matala keskustelun taso tässä ketjussa.

Mun mielestä olin kyllä oikeilla jäljillä.

Kyllä insellimiehellekin käyttöä löytyy! Afrikkalainen rakastajani voisi imettää mulkkuaan. En oikein itse viitsi.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
131/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kiellä sitä etteikö olisi suurella pensselillä maalaten ryhmiä jotka harvoin pariutuu keskenään. Mutta teillä tasojankkaajilla on lapselliset ja liian yleistävät kriteerit eri ryhmille. Sen takia tämä keskustelunaihe on ikiliikkuja.

Vierailija
132/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten tasoteoriat ovat erilaiset. Miesten tasoteoria perustuu vain ja ainoastaan naisen ulkonäköön, millään muulla ei ole mitään väliä. Siksi miesten mielestä naiset voi listata aiemminkin tässä ketjussa nähtyihin taulukoihin kuvien perusteella. Naisten arviot miesten tasoista koostuu paljon useammasta eri osa-alueesta, kuten yleisestä elämänhallinasta, fiksuudesta, älykkyydestä, hauskuudesta, hyvistä käytöstavoista, tyylikkyydestä, koulutuksesta jne jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin sen perusteella mitä kukakin nainen painottaa parinvalinnassaan. Mutta miehille ykkösasiana tulee aina naisen ulkonäkö. Tästä syystä tasoteoria ei toimi. 

Vierailija
133/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaapa nyt vihdoin se linkki, kiitos. Muuten alan uskoa, että kyseessä on jonkun mutuilua eikä mitään teoriaa ole olamassakaan. Olen kysynyt tätä monta kertaa, mutta kukaan ei koskaan vastaa. Miksi?

Olen itseasiassa nähnyt sellaisen taulukon, jossa on esimerkkikuvia eri naisista ulkonäköarvosanoin yhdestä kymmeneen. En vain tiedä, mistä sen löytäisi. Ei siitä ole aukottomaan tasonmääritykseen, mutta ehkä se toisi jotain konkretiaa tähän debattiin.

Vilkaisin, mutta siellä oli vain naisten kuvia. Onko taulukoissa otettu luonteenpiirteet ja arvot huomioon? Onko merkitystä sillä, miten ja mihn tilanteeseen nainen on pukeutunut? Kerran yhdessä kommentissa minulle vastattiin, että mies nostaa tasoaan, kun hän pukeutuu juhliin pukuun. Pysyykö miehen taso sillä tasolla vai laskeeko takaisin, kun hän vaihtaa puvun kotona verkkareihin?

Hyvä kysymys. Ehkä pysyy sillä tasolla, koska se kerran realisoitunut potentiaali on kuitenkin aina olemassa?

Kun kerran on laittanut amiksen valmistujaisiin puvun 19-vuotiaana, niin sitten mies pysyy loppuikänsä sillä tasolla. Mitäs kun minäkin laitoin mekon yo-juhliin, korkokengät ja meikkasin, pysyykö minunkin taso sillä tasolla? En ole sen koommin mekkoa tai korkkareita käyttänyt enkä juuri meikannutkaan.

No, eihän sitä voi tietää jonkun ihmisen "tasoa" ennen, kuin on nähnyt hänet. Jos tapaan verkkareissa viihtyvän miehen puvussa, tiedän, että hän näyttää hyvältä puvussa, mutta jos tapaan hänet verkkareissa, en voi tietää, miltä hän näyttää puvussa, vaikka hän sellaista olisi joskus menneisyydessään käyttänyt.

Eikai sitä tasomerkintää mihinkään otsaan tatuoida?

Vierailija
134/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä edes ymmärrä mitä tarkoittaa tasoteoria.

Vierailija
135/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita Googlen kuvahakuun 'women from 1 to 10', niin löydät samanlaisen taulukon miehistä. En ole tasoteoreetikko, joten en vastaa muihin kysymyksiisi. Täällä vain pyydettiin linkittämään taulukko, josta voisi arvioida tasonsa ja minä etsin sen lähimmän vastineen sellaiselle taulukolle, jonka olen joskus nähnyt.

Eihän tasoa voi mitenkään laskea pelkän ulkonäön perusteella! Vaikka mies olisi miten komea tahansa, mutta hän olisi sairaalloisen mustasukkainen, kävisi vieraissa ja ottaisi pikavippejä, niin ei hänestä ole parisuhteeseen kenenkään kanssa. Niin, mistä siis löytyy sellainen taulukko, josta voi laskea oman tasonsa ihan luonteenpiirteet huomioiden?

Ymmärtääkseni naisen taso lasketaan tasoteoriassa pelkän ulkonäön perusteella, miehillä sitten vaikuttavat muutkin asiat. En sano, että sen pitäisi olla noin, mutta en olekaan tasoteoreetikko. Tuollaista taulukkoa, jonka haluaisit, ei taida olla olemassakaan. Ehkä joku palstan mies voisi tehdä sellaisen tänne arvioitavaksi. 🤔

Naisilla varmaan 80% noin, mutta ei se listan kärkeen mikään alkoholisoitunut mielenterveyspotilas mene naisillakaan ..

Mutta kelpaa sekin keskivertomiehelle, jos on kaunis.

Zinc

Ajatus, että keskivertomies valitsisi puolisonsa kauneuden perusteella on hieman verrattavissa ajatukseen, että maamyyrä valitsisi puolisonsa kauneuden perusteella.

Ainakin minun tuntemani miehet hädin tuskin huomaavat, jos heidän olohuoneensa sohva vaihtuu. Mitä naisten ulkonäköön tulee, eivät he esimerkiksi osaa sanoa, onko jollakin tutulla naisella silmälasit vai ei. Mutta esimerkiksi kasvojen kauneutta (tai meikin merkitystä siinä) he ovat varsin heikkoja arvioimaan.

Tietty jos kauneudella tarkoitetaan vyötärö-lantiosuhdetta ja mahdollisesti tissejä ja hymyä, niin sitten voin ostaa väitteesi. Mutta ehkä on täsmällisempää puhua liskoaivojen viesteistä kuin kauneudesta.

Vierailija
136/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja miesten tasoteoriat ovat erilaiset. Miesten tasoteoria perustuu vain ja ainoastaan naisen ulkonäköön, millään muulla ei ole mitään väliä. Siksi miesten mielestä naiset voi listata aiemminkin tässä ketjussa nähtyihin taulukoihin kuvien perusteella. Naisten arviot miesten tasoista koostuu paljon useammasta eri osa-alueesta, kuten yleisestä elämänhallinasta, fiksuudesta, älykkyydestä, hauskuudesta, hyvistä käytöstavoista, tyylikkyydestä, koulutuksesta jne jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin sen perusteella mitä kukakin nainen painottaa parinvalinnassaan. Mutta miehille ykkösasiana tulee aina naisen ulkonäkö. Tästä syystä tasoteoria ei toimi. 

Eikä tämäkään ole koko totuus. Sillä kyllä meillä naisillakin tosielämässä vaikuttaa edellä mainitut asiat. Ei ne korkeasti koulutetut miehetkään halua mitään matalan ÄO:n elämänkoulunaista joka ei hallitse rahankäyttöään, on muitakin elämänhallinta ongelmia, alkoholiongelmaa, mt-ongelmia tai on persoonallisuushäiriöinen, narsisti, omaa Asperger piirteitä tai on muuten vaan outo.

Ei siinä kohtaa auta edes se, että on kaunis.

Tiedän tämän kokemuksesta.

Kyllä ihmiset pääsääntöisesti pariutuvat samankaltaisten kanssa. Muuten ei edes olisi olemassa mitään yhteiskuntaluokkia.

Nämä tasoteoriamiehet eivät vaan suostu hyväksymään sitä, että heidän tasonsa on se samankaltainen luuserinainen mitä he itsekin ovat. Ei se suosittu nainen, jolla on varaa valita korkeatasoinen mies.

Vierailija
137/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ymmärtää "oman tason" siten kuin ruotsalaiset sanovat nasevasti: "Lika barn leka bäst".

U'lí alkaa rakennella exceleitä, kerätä valokuvia ihmisistä ja laittaa niitä järjestykseen akselilla "syylänenä poskella" - "laatikkoleuka kuoppasella".

Vierailija
138/138 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaiset miehet puhuvat tasoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi