Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävät blogien korulauseet:

Vierailija
26.11.2013 |

"Tällä hetkellä insipiroidun..."

"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."

"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."

Aaarrgh!

Kommentit (720)

Vierailija
181/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 16:13"]Ai jumalauta, I love you AV! :D

[/quote]

Apua, onko itse Kontiovaara Pasilasta eksynyt AV:lle?! :D

Vierailija
182/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRO TEEKUPPONEN!

Älä anna noiden kateellisten nillittäjien lannistaa! Ovat vain perikateellisia suomalaisia, jotka ei kestä että jonkun blogi menestyy. Hyvä Jannica-Emiliana!

Terv. nimim. Teekupposen äärellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku muukin AV:llä ärsyyntyi tästä blogista. Ja lauseet? KAIKKI!

http://www.vauva.fi/keskustelu/3893715/ketju/amalian_harvinainen_sairaus_blogi/sivu/1#comment25301568

Vierailija
184/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ymmärrä näitä kateellisia kotiäitejä, joilla ei ole muuta elämää kuin kadehtia teekupposen glamourelämää! Ilmoitan tästä ketjusta Julkisen Sanan Neuvostoon ja Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen.

Vierailija
185/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kävin teekupposelle vinkkaamassa, että täällä on taas nolife-mammat vauhdissa. Hävetkää!

Vierailija
186/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 12:49"]

Minäpä kävin teekupposelle vinkkaamassa, että täällä on taas nolife-mammat vauhdissa. Hävetkää!

[/quote]

Ne kilpailevat bloggaajat yrittää lannistaa hänet koska teekupponen tienasi jo edellisellä blogillaan yli 100 000 euroa vuodessa, tänä vuonna tulee varmaan tuplana tuo sama summa! Eli boikotoikaa niitä kilpailevia blogeja!

Vierailija
187/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi morjens. Mä lähen kohta kotoota kotiuttamaan sitä ihanaa koiruutta. Pitäisköhän mun mennä tutkituttamaan pääni, kun saan mitä omituisimpia katseita kun poraan Ikean huonekalunäyttelyssä. Ai niin, sehän johtuu siitä kun suomalaiset ei ikinä näytä tunteitaan missään. Metrossakin mun miestä naurattaa se tanssi, mitä suomalaiset esittää, kun niiden pitää jäädä pois seuraavalla pysäkillä. Eli nojaudutaan eteenpäin ja nostetaan laukkua sanomatta mitään. Tän mä muuten laitan itse keksimäkseni, vaikka todellisuudessa luin tän yhdestä pakinasta."

Vierailija
188/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:43"]

Mulla on muuten itselläni blogi ja myönnän sortuneeni joskus kotiuttamaan pari rakkaustuotetta ja tunnelmoimaan kynttilänvalossa. Hih=D

Puolivakavasti puhuen, tällaiset ketjut blogeista ovat ihan parhautta, koska näissä ei mennä henkilökohtaisuuksiin, vaan tehdään parodiaa blogifraaseista yleisellä tasolla. Nauru pidentää ikää, ainakin toivottavasti.

[/quote]

samaa mieltä! t. myös bloggaaja, joka käyttää sanaa "ihana" vähän liikaa

Vierailija
189/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 07:02"]

Lasken korulauseeksi myös ne valkoiset HOME-kirjaimet, jotka loistavat kuvissa aina kynttilöiden takana ja ilmoittavat ilmeisesti kodin kärsivän kosteusvauriosta tai sisäilmaongelmasta...

[/quote]

totaalirepeäminen :D

Vierailija
190/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 22:18"]

Miten jotkut voivat ottaa nokkiinsa näin hyvätahtoisesta ja hauskasta ketjusta? Olisiko missään huumorintajua myytävänä tai jotain??

[/quote]

jep. Täällä puhutaan yleisellä tasolla blogikielestä, ei keskitytä keneenkään yksittäiseen bloggaajaan. 

Vierailija
191/720 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa teekupponen saa siitä vaan lisää kiksejä kun saa ihkubloggaajat ärsyyntymään :D Aina voi kuitenkin linkittää bloginsa uudelleen av:lle, jos joku poistaa.

Vierailija
192/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkoha joku bloggaaja oikeesti valittanu teekupposesta kun ne alkuperäset viestit on poistettu tästä ketjusta?

Vierailija
193/720 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 11:19"]

miksi puolisosta pitää puhua kirjaimella? P:n kanssa sitä ja tätä... eikö voi kirjottaa pertin kanssa sitä ja tätä.. ei kai kenenkään yksityisyys nyt etunimestä pilalle mene...[/quote]

Tää ihmetyttää ja ärsyttää muakin. Puhuisi mieluummin vaikka puolisosta/miehestä/poikkiksesta, tai keksisi lempinimen, mutta toi alkukirjan on rasittava.

Vierailija
194/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko niitä blogeja sitten lainkaan lukea, jos ne ärsyttävät?

Vierailija
195/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-lauta, palstalta menee paivittain kymmenia linkkeja kaikkien tuntemille kaupallisille blogisivustoille, teekupposella ei ole mainoksia!!!

Vierailija
196/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeeee, kerateekupposen on laittanut uuden postauksen!

Vierailija
197/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:29"]

Täysvalkoinen sisustus, Iittalan Kivi-tuikkukupit, HOME-puukirjaimet, Gantin tyynynpäälliset, Lexingtonin mukit, sushi, macaronit, skumppa, shishat, merkkilaukut, hiustenpidennykset..AAARGH!

Mutta mutta. Jos tyyli- tai lifestylebloggaaja poikkea tästä ja käytää jotain ei-niin-merkkituotteita, jotka ovat nättejä, sitten heitä haukutaan köyhiksi ja tylsiksi. Siis karu totuus on se, että nuo merkit, samat merkit kaikilla näillä Jannica-Amalioilla ja Senja- Aleksandroilla, on se, mikä vetää lukijoita.[/quote]

Olen kertonut tämän muualla reilu vuosi sitten eli tästä blogien suppeakatseisuudesta, mutta kuulemma pätee edelleen:

Minut heitettiin käytännössä pois sopulitoimikunnasta kun kerroin että lähden pian lomalle Marokkoon. Se oli heidän mielestään kehitysmaamatkailua pahimmillaan, eikä sellaista voida hyväksyä julkisesti eikä kuvia näyttää blogissa, vaikka korostin että marokkolainen ruoka on todella in juuri nyt (kuten onkin, korealaisen ruuan lisäksi), samoin marokkolaisvaikutteiset sisustukset y.m.
Sitten tajusin että minun ei haluttu olevan edelläkävijänä missään, vaan pelkkä seuraaja! Eli en saisi astua kenenkään varpaille ja olla trendsetterinä tässä(kään) asiassa. Kun en jaksaisi laittaa niitä hitsin vuohenjuusto- ja macaronskuvia päivästä toiseen jotta saisin kehuja ja ruokamyötätuntoa kanssalukijoita. Ne Pariisin Ladureen macaronsit kun eivät ole enää tippaakaan hyviä tänne kuskaamisen jälkeen, ja joskus aikamoista sokerista tahmamössöä, mutta ne pitää valokuvata ja syödä koska muutkin kirjoittavat pitävänsä niistä.

Kuulemma vain Pariisi, New York, Tukholman risteily (väh. Tallink-Silja Linen commodore-hytissä tai sviitissä), Ranskan Riviera, Milano, Rooma ja Kreikan saaret ovat hyväksyttäviä matkakohteita ja oikeita, blogikelpoisia postauksia.

[/quote]Jess, suomalaiset bloggaajat on niiiiin metsittyneita, silla KENZA on marokkolainen ja vierailee siella tuon tuostakin.

Vierailija
198/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hejssan ihanat!

- Hipshei blogistania! 

- Pus pus ja ihanaa sunnuntai-iltaa!

- Onnea kaikille isukeille!

- Meillä oli vain pikkuinen kuusi, mutta kaikessa pienuudessaan se oli aikas söpskä! 

- Se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta: jouluaskerteluhimotus (DIY foliovuosta joulukoriste)  

- Kiitos kaunis kullannuppuset kommenteistanne edelliseen postaukseen, vastailen illalla. 

Poimintoja yhden bloggarin viime aikaisista kirjoituksista.

Vierailija
199/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun teette noia korulause-impressioita, itse en vieraile suurissa blogeissa kun on liikaa kaupallisuutta ja kuvaoksennuksia.

Vierailija
200/720 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:18"]

En ymmärrä tuota "posti toi ihanan yllätyksen" lausetta, kun kuitenkin puhutaan jostain itse tilatusta ja maksetusta. Ei kai se mikään yllätys silloin ole. Oikea yllätys on sitten asia erikseen.

[/quote]

ne tilaa niin paljon että ehtivät unohtaa :P