Ärsyttävät blogien korulauseet:
"Tällä hetkellä insipiroidun..."
"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."
"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."
Aaarrgh!
Kommentit (720)
Minusta tuo sana 'riemuidiootti' on ihan hauska ja kuvaava, ja se on juuri sitä mitä hyvässä blogissa pitäisikin olla: krjoittajan persoonallisia ilmauksia.
Tää on parhautta kera masuasukin:
DIY -blogi: "Tein vanerista My Little Pony -linnan. Tulostin netistä kuvan, piirsin mallin vanerille ja leikkasin viivoja pitkin. Nykersin vielä kaikki pienen pienet turhakkeet poikani kanssa."
"Tyttöni halusi siivet ja leikkasin ne vanerista. Liimapyssyllä liimasin sulkia reunoihin ja mieheni teki niihin näppärän mekanismin liikuttelua varten. Tyttö hyppeli ne selässään sitten vankalta puupöydältämme vaaleanpunaiseen pumpuliin ja muuhun höttöön varpaat valkoisen pellavamekon alta vilkkuen (kuva)."
"Tein vielä endiivi-kylmäsavulohi-kapris -piirakan, jota söimme koko perheen voimin."
En kestä noita Kupposen photoshoppeja :'D
Jannica-Emiliana on ihq, ihan ykköstä, ehdottomasti mun lempiminkki, jonka postauksina ihan riemuidioottina yksikseni hekotan! OIkein Victoria's Secret voiteitakin ammeen reunalla, hih.
tämän ketjun INSPIROIMANA googlasin sanan rakkauslaukku :D oli hauskaa luettavaa :P
Kun kirjoittajan/blogin esittely on tehty tyyliin ''blogia kirjoittaa xx-vuotias xxx, joka asuu kaupungissa x ja työskentelee blogin ohessa.....''. MIKSI siihen ei voi kirjoittaa minä-muodossa, vaan noin kuin joku muu olisi sen kirjoittanut? Mulle tulee siitä vaan mieleen että bloggaaja pitää itseään vähintään jumalasta seuraavana, kun puhuu itsestään hän-muodossa... :D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 19:39"]
tämän ketjun INSPIROIMANA googlasin sanan rakkauslaukku :D oli hauskaa luettavaa :P
[/quote]
Koskahan joku bloggaaja lanseeraa sanan VIHA-RAKKAUSLAUKKU, koska sitä ketuttanut niin paljon Visalaskun saavuttua postitse jälkeenpäin, eli sen elämää mullistaneen melkein parin tonnin rakkauslaukkuostoksen jälkeen? ;D Vai onko nämä niitä tabuja joista ei mainita, että kun tuli vähän liian ihanan kalliiksi?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:58"]
Tää on parhautta kera masuasukin:
http://kerateekupposen.blogspot.fi
[/quote]
Tää on loistava, edelleen! :D
Nousispa Suomen luetuinpien blogien listalle...
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 17:10"]
Kun kirjoittajan/blogin esittely on tehty tyyliin ''blogia kirjoittaa xx-vuotias xxx, joka asuu kaupungissa x ja työskentelee blogin ohessa.....''. MIKSI siihen ei voi kirjoittaa minä-muodossa, vaan noin kuin joku muu olisi sen kirjoittanut? Mulle tulee siitä vaan mieleen että bloggaaja pitää itseään vähintään jumalasta seuraavana, kun puhuu itsestään hän-muodossa... :D
[/quote]
On muuten totta! Tää korostaa jotain sellaista julkkis-kulttia, ihan kuten iänikuiset kysymyspostaukset. NYT SAA KYSYÄ! Jaa eikö normaalisti kommenttiboksi ole sitä varten...? Kysymyspostaus tietenkin otsikoidaan KYSY ASK FRÅGA, koska helvetin paljon niitä varsinkin ruotsinkielisiä lukijoita ja kysymyksiä aina niihin tuleekin...
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:28"]
En kestä noita Kupposen photoshoppeja :'D
[/quote]
hekottelen sille kylpyamme-kuvalle :D
Itseä ottaa päähän tämä lause, johon törmää melko usein blogeissa. "Olen hulluna kaikkiin kauniisiin purtiloihin." Oikeastaan koko purtilo-sana ottaa päähän :D
Mä nauroin tälle ketjulle ihan hervottomasti. :D Kirjoitan itse melko isoa blogia ja myönnän, että myös mun blogissa joitain näistä mainituista esiintyy... Repesin omille teksteille nyt ihan totaalisesti. :D
En tajua, kuka tästä voi vetää palkokasveja nenään. Tää oli ihan mahtava!
Itseäni tuon kirjoittamani purtilo-jutun jälkeen ärsyttää vielä ainakin toinen asia. Esimerkiksi juuri niin kuin vierailija kirjoitti bloggaajien tavasta esitellä itseään. Erityisesti se kun he sanovat olevansa parikymppisiä. Itelle parikymppisestä tulee mieleen 20-vuotias. Jollain bloggaajalla oli juuri tuo että olen parikymppinen tyttö sieltä pälä pälä ja lukija kysyi ikää ja bloggaaja olikin 24. En tiedä miksi juuri tuo parikymppinen ärsyttää, mikseivät voi kirjoittaa syntymävuottaan tai ikää :D
Ikuisen parikymppisyyden lisäksi huvittaa se kun melkein kolmekymppinen nainen esittelee itsensä tyttösenä. 27-vuotias tyttönen. 35-vuotias tyttönen. Huh... :D
Ja yhden bloggaajan tapa esitellä lapsensa "herraseiskavee" ja "neitiviisvee" ja niitten "kolmeviisvee äiti" (tai jotain sinne päin nuo iät).
Terkuin nimimerkki "kakskytyheksänvee tyttönen, hih!"
Toistensa nolosta MATKIMISESTA käytetään alvariinsa sopuliblogeissa ilmausta "INSPIROITUA"
Kuulostaa ehkä piirun verran paremmalta, mutta ei muuta faktaa, että APINOIMISESTA on kyse kuitenkin. Ei mitään omaa tyyliä, ei uskallusta olla persoonallinen / oma itsensä, eikä omia mielipiteitä mistään..
Puhutaan ISOSTA YDINPERHEESTÄ, vaikka vanhemmat eronneet ja vamp.. öh hankkineet itselleen jo uudetkin puolisot (isäpuoli & äitipuoli & siskopuolet & velipuolet + sun lapset, mun lapset & yhteiset jne ..) ties kuinka monta kertaa ja kierrosta.. ---> Tämä ei siis ole YDINperhe
Olisi mielenkiintoista tietää, onko kyseessä ihan oikeasti näin tyhmä YKSILÖ vai onko vaan säälittävä tietoinen yritys sokerikuorruttaa elämänsä, jospa muille vielä tyhmemmille YKSILÖILLE menis vaikka läpi.. ?
En ole ikinä lukenut blogeja, joten se maailma sinänsä vieras, mutta kiitos silti tästä ketjusta. Nauroin aivan hulluna! :D Itselläni on kavereita, jotka postaavat tän tyyppisiä juttuja Facebookiin. Just näitä "tunnelmoi teemukin kanssa kynttilänvalossa". Ilmeisesti he ovat lukeneet liikaa blogeja :D