Ärsyttävät blogien korulauseet:
"Tällä hetkellä insipiroidun..."
"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."
"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."
Aaarrgh!
Kommentit (720)
Bloggaajilla katoaa huumorintaju sen mukaan mitä enemmän postaavat? Oikeasti!
Ärsyttää se sama blogipostaus, mikä tulee aina kun ns. tavisblogi ylennetään johonkin portaaliin. Samat lässytykset aina: "Kun silloin kolme kuukautta sitten aloitin kirjoittamaan blogia, en olisi voinut villeimmissä unelmissanikaan kuvitella, mitä kaikkia huiketa (köh yhteistyö..)mahdollisuuksia se minulle tuo. Nyt minulla on suuri etuoikeus ja kunnia siirtyä bloggailemaan Me Mammat-sivustolle, aivan uuteen blogiportaaliin, joka tulee varmasti olemaan aivan huikea menestys. Olen niin otettu, että juuri minut on valittu kaikista kymmenestä kaksilapsisesta-äitibloggaajasta, olen niin otettu tästä kunnianosoituksesta. Blogi tulee tietenkin pysymään aivan ennallaan, vain osoite muuttuu ja teille lisää kilpailuja ja tarjouksia (ja minulle lisää ilmaista krääsää kjäh..)!! Toivottavasti te rakkaat lukijat jatkatte mukanani tähän uuteen alkuun ja tuette minua. Ilman teitähän en olisi mitään (enkä omistaisi kaikkia näitä blogin kautta saatuja kilkuttimia, pusut Sheinsidelle ja Cailapille<3) Nyt tämä mamma lähtee kuitenkin tunnelmoimaan loppuillaksi oman kullan kainaloon ja taidanpa ottaa myös yhden palan 90% raakasuklaata, sillä onhan nyt aihetta juhlaan;) Pusmus ja muistakaahan merkitä blogin muuttopäivä kalentereihinne!
Anglismien ja vieraiden kielten viljely, vaikka kielipää ei valitettavasti riitä edes oman äidinkielen kielioppiin.. Huom tästä esimerkkinä mm. kapulakieli ja lukuisat kielioppi- ja asiavirheet. YH-DYS-SA-NAT kertovat karua tarua oppivelvollisuuden omaksumisesta ja yleissivistyksestä.
323: Mua toi inspiroituminen ei haittaa. Enemmän ärsyttää se jos matkitaan selkeästi eikä ilmoiteta että on inspiroiduttu/matkittu (esim. taannoinen Peeta/Dmndz ta life -matkimispostauskohu, Mungo/Strictly Style). Mä ainakin ihan taviksena inspiroidun erilaisista blogeista ja saatan kopsata esimerkiksi kynsilakkauksen suoraan sellaisenaan. Sehän on blogien tarkoitus? Miksei bloggaajat voi saada inspiraatiota toiseltaan? Toki blogeissa pitää olla myös persoonallista sisältöä, mutta musta on ihan ok saada ideoita myös toisten blogeista.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 08:01"]
Ei korulauseita, mutta tietty söpöstelevä kirjoitustyyli ärsyttää ihan yli kaiken. Tässä otteita yhden blogin yhdestä postauksesta. Kuvat on myös yhtä tekosöpösteleviä valkoisella blurratuin reunoin..
"Viime sunnuntaina kotiin palatessani, kapsäkkini oli täynnä jouluista fiilistä, naururyppyjä ja ihania muistoja, jotka olen nyt tallettanut albuumin kansien väliin, sekä sydämeni sopukoihin :)...
tuikki satumaisesti tuhansissa jouluvaloissaan....
Taustalla naiskuoro lauleli heleästi joululauluja"
[/quote]
*huutonaurua*
Aika imelää... :D :D
Oltiin kullan kanssa kävelyllä. Menen kullan kanssa kahville. Juon kahvikupposen kullan kanssa. Menin kullan kanssa shoppailemaan. Kävin kullan kanssa vessassa. Jne.
*oksetus*
KERTOKAA MIKÄ TOI kohujuttu on peetan ja lifen välillä? :D Miten multa on voinu mennä ohi!
Kritiikin ja eriävien mielipiteiden (kaikki muut paitsi "ihanaaihanaaihanamäenväinö"-nuoleskelun) torppaaminen mm. kateuskortilla tai jollakin ulkoaopetellulla ("Keneltä se on pois häh")-mantralla, jota eivät itse edes tajua ja johon eivät osaa vastata perustellen, ellei sitten joku ihana, apinoitu idolinsa ole kirjoittanut blogibimboille vuorosanoja valmiiksi tästäkin.
Mistä ja miksi muuten luulevat ettei tietyt jutut olisi muilta pois, joko suoraan tai epäsuoraan?!? Eivät ainakaan osaa muniolotteista väitettä perustella suuntaan taikka toiseen, sillä asia ei lopulta todellakaan ole helppo, mustavalkoinen eikä suinkaan yksiselitteinen ja luulo ei ole tiedon väärti.
Ja vaikkei "olisi muilta pois", niin sekö pelkästään tekee asiasta kuin asiasta ok:n ja moraalisesti oikean? EI JUMALISTE SITTEN RUVETA KYSEENALAISTAMAAN... MITÄÄN, tai valehtelen, kaunistelen ja söpöstelen lisää, hih !!!
Huvittaa suunnattomasti bloggaajien suuret luulot itsestään ja "minä olen suuri ja mahtava muotibloggaaja - sinä olet lukija jonka tulee madella edessäni ja nuolla Luiskaani!"-asenne. :D
En yhtään ihmettele miksi bloggaajia dissataan av:lla, riittä kun lukee moukkamoun vastauksia kommentteihin...
Lainaus moukan vastauksesta kommentoijalle:
"Se kutittelee sun persettäsi miten? :)"
Siiis toooosi tyylikästä käytöstä...
Nuolla Luiskaani ei tarkoita mitää sopimatonta, vaan Luis Vuittonin veskan lipomista eli bloggaajan mielistelyä. :D
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:11"]
Itseäni tuon kirjoittamani purtilo-jutun jälkeen ärsyttää vielä ainakin toinen asia. Esimerkiksi juuri niin kuin vierailija kirjoitti bloggaajien tavasta esitellä itseään. Erityisesti se kun he sanovat olevansa parikymppisiä. Itelle parikymppisestä tulee mieleen 20-vuotias. Jollain bloggaajalla oli juuri tuo että olen parikymppinen tyttö sieltä pälä pälä ja lukija kysyi ikää ja bloggaaja olikin 24. En tiedä miksi juuri tuo parikymppinen ärsyttää, mikseivät voi kirjoittaa syntymävuottaan tai ikää :D
[/quote]
..ja se kun esittelyteksteissä kaikki sanovat pitävänsä poikaystävästään, koirastaan, vaatteista ja kesästä. Ihanko tosi joku pitää sellaisista! :O
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 14:24"]
"Mistä voi ostaa lisää tunteja päivään, huumorintajun, suhteellisuuden tajun, henkisen kasvun, ihmisenä kasvun, lisää rahaa, lisää ystäviä, lisää hännystelijöitä, kahdehtijoita jne, jne.."
Lyhyt vastaus: Ei mistään. Mutta vaihtoehtoisesti voisi vaikka parantaa organisointikykyään tms ja tajuta, että kaikkea ei voi vaan ostaa jostain, kaikki ei ole kaupan. Joidenkin asioiden eteen on oikeasti tehtävä työtä, eikä niitä rahoilla pröystäilemällä ratkaista, kaikki ei ole niin yksinkertaista.
[/quote]
Mutta jos vaikka Sheinside/Canon/Elixia sponssais?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 13:55"]
KERTOKAA MIKÄ TOI kohujuttu on peetan ja lifen välillä? :D Miten multa on voinu mennä ohi!
[/quote]
http://dmndztalife.blogspot.fi/2012/10/just-sayin.html
tuo, en nyt viitsinyt laittaa suoraa linkkiä (ei kai tuosta automaattisesti tule sellainen). en mä tiedä... onhan tuossa samanlaisia kuvia, mutta toisaalta ajankohdat on joissain ihan eri, ja lisäksi tuo tyyli ei nyt ole niin kovin erikoinen, etteikö voisi ihan sattumaltakin käyttää samantyylisiä vaatteita ja samanlaisia korviksia. ja ihan oikeasti, onks toi dmndztalife joku suosittukin blogi?
aargh, eli olisi pitänyt laittaa joku välilyönti tms., jos ei halua suoraa linkkiä. ärsyttävää...
En nyt korulauseista tiedä, mutta toi "greigen" viljeleminen jokaseen väliin mihin se vaan mahtuu. Nyt on niin uus sana keksitty et pitäähän sitä koko ajan käyttää! ainakin mungon blogissa.
Ja sit xenial joka välissä "oksat pois!" tai "voi jösses!" jos on vaikka ryönyt suuren ruoka-annoksen tai jotain muuta maata mullistavaa. Hokemat on vaan ärsyttäviä.
Yleisesti monissa blogeissa ne hiton sneak peakit! Onko nyt oikeesti niin vaikeeta kaivaa ne ostokset kassista pois yhdellä kertaa ja kuvata, jos kerta kuitenkin on aikomuksena esitellä ne?! Ilmeisesti on. Pitäähän seuraavallekin päivälle jäädä jotain jutun juurta... Ja sit siellä kassissa onkin joku tosi jännä kalliimman puoleinen yybermassatuote.
"hih hih" Yritän olla söpö ja kepeä niin hihittelen ;)
: D
Voi jösses! <3
Mun iskän parempi puolisko...
Mikä h...tin parempi puolisko?
Eiks ketään muuta ärsytä se, että kotieläimillä on ihmisvanhemmat. Puhutaan koiruuden äidistä tai mikä vielä pahempaa: äipästä tai mammasta. Oksettaa niin, että oksat pois.
Eih, teekupposessa on videopostaus :D En ois uskonu että tulis oikeesti videoita.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 11:45"]
Mä niiiin odotan, että joku komedia-porukka tekisi bloggareista sketsisarjan. Aineksia todellakin olisi! Vai lähteekö joku mun kanssani suunnittelemaan??
Puspus!!
[/quote]
Tossa on ideaa!
Mua ärsyttää bloggaajien herkkähipiäisyys. Jos aikoo kertoa eriävän mielipiteensä, joka julkaistaa, niin se pitää laittaa sellaisessa muodossa, että jo etukäteen pyydetään anteeksi ja korostetaan sitä, että sillä mielipiteellä ei ole tarkoitus loukata eikä arvostella eikä pahoittaa bloggaajan herkkää hipiää. Silti bloggaajat vastaavat kiukkuisina kuin ampiaiset eivätkä hyväksy eriäviä mielipiteitä oikeastaan mistään.
Toinen jatkuvaa ärsytystä aiheuttava asia on jokaisen asian kohdalla ylisanojen käyttö. Milloin on joku koiran nimi aivan täydellinen ja osuvin, milloin taas on joku mies niin ihana ja sopivin ja kultaisin ja ja ja... Eikö koskaan mikään ole tavallista tai normaalia arkea? Eikö koskaan tehdä mitään virheitä tai hankita jotain melko hyvää, miksi kaikki on aina taivaallista ja parasta?