Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät blogien korulauseet:

Vierailija
26.11.2013 |

"Tällä hetkellä insipiroidun..."

"Tunnen suurta tyytyväisyyttä..."

"Nautin hiljaisuudesta ja käperryin..."

Aaarrgh!

Kommentit (720)

Vierailija
161/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis po. Vuokko-tyyliset

Vierailija
162/720 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysvalkoinen sisustus, Iittalan Kivi-tuikkukupit, HOME-puukirjaimet, Gantin tyynynpäälliset, Lexingtonin mukit, sushi, macaronit, skumppa, shishat, merkkilaukut, hiustenpidennykset..AAARGH!

Mutta mutta. Jos tyyli- tai lifestylebloggaaja poikkea tästä ja käytää jotain ei-niin-merkkituotteita, jotka ovat nättejä, sitten heitä haukutaan köyhiksi ja tylsiksi. Siis karu totuus on se, että nuo merkit, samat merkit kaikilla näillä Jannica-Amalioilla ja Senja- Aleksandroilla, on se, mikä vetää lukijoita.

Kokeilkaapa kaikki te, joilla on blogi: tehkää muka tosissanne merkkilaukkupostaus (kuvan voi kopioida) ja laukun merkki siis otsikkoon ja hakusanaksi, niin näette, mitä tarkoitan.

nimim. kokeiltu on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai herrajumala! Kyllä sai nauraa! En edes lue blogeja paljon mutta ne muutamat harvat mitä olen lukaissut, ovat just täynnä tätä kaikkea. 

Vierailija
164/720 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiinko täältä ne kommentit, joissa oli linkki sinne teekupposen blogiin vai miksi en löydä sitä linkkiä enää?

Vierailija
165/720 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

221 jatkaa vielä:

Mulla oli siis blogissa mielestäni PALJON kiinnostavampia juttuja ja kuvia, mutta kun tein kokeeksi jutun Vuittonin laukusta, jonka kuvasi kotonani, se veti lukijoita heti ennätysmäärän! Kaiken lisäksi kyseessä oli kummenen euron feikkilaukku, lomakohteen basaarista ostettu :D Hyvin tehty laukku, hämäsi kyllä. Mutta oikeasti, siinä oli klikkauksia enemmän kuin missään muussa jutussa, joten ei voi kuin ihmetellä..

Vierailija
166/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se itsensä tytöttely, vaikka ikää olisi jo lähemmäs 30v, tai ylikin.

"Olen 27v tyttönen Helsingistä, rakastan kauniita kenkiä,  matkustelua ja kaikkea kaunista. <3"

huohh

Vierailija
167/720 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:36"]

Poistettiinko täältä ne kommentit, joissa oli linkki sinne teekupposen blogiin vai miksi en löydä sitä linkkiä enää?

[/quote]

En mäkään enää löytänyt. Joku bloggaaja varmaa ottanut itseensä :D http://kerateekupposen.blogspot.fi/

Vierailija
168/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota "posti toi ihanan yllätyksen" lausetta, kun kuitenkin puhutaan jostain itse tilatusta ja maksetusta. Ei kai se mikään yllätys silloin ole. Oikea yllätys on sitten asia erikseen.

Vierailija
169/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikot on bloggareilla usein samanlaisia. Matkapostauksissa on kulunut fraasi, esim. 'London Calling', 'Paris is always a good idea', 'New York, New York' tai 'Hello sunshine!'. Päivän asu-postauksissa on tyylikkäämpää kirjoittaa asua hallitsevat värit enkuksi, että kuulostaa hienommalta, esim. 'Red, gold and black'. Ja jos päälle on valikoitunut vaan mustaa: 'All black everything!' hih.

Vierailija
170/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tytöttelee kyllä muut kun minä itse :D Oon 30, aika pieni ja pyöreä, näytän paljon nuoremmalta, jopa niin paljon että jos haluan kaupoissa pelata pelikoneella, multa tullaan kysymään henkkarit.

Ei haittaa, ei tunnu pahalta :)

Vierailija
171/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERA! Eikä "teemukin kera", vaan "kera teemukin".

Vierailija
172/720 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannica-Emilialla on hieno pääsiäisenkeltainen viltti, varmaan Lexingtonin mallistoa, ja kustantaa ne kivat 200 euroo. :P

Vierailija
173/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiblogit sitä ja Ruotsiblogit tätä. Huoh. Luuletteko te, ettei Ruotsissa tai Englannissa ole samanlaisia LV-blogeja? Se, että katselette Kenzaa, ei kerro koko totuutta Ruotsista. 

Oletteko lukeneet vaikkapa Pikkuvarpusta, Eeva Kolua, Stella Harasekia? Kyllä Suomestakin löytyy todella laadukkaita blogeja mutta te luette vain niitä tietynlaisia blogeja ja jauhatte niistä paskaa täällä. Mitä se kertoo teistä?

Vierailija
174/720 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:18"]

En ymmärrä tuota "posti toi ihanan yllätyksen" lausetta, kun kuitenkin puhutaan jostain itse tilatusta ja maksetusta. Ei kai se mikään yllätys silloin ole. Oikea yllätys on sitten asia erikseen.

[/quote]

Mä veikkaan että bloggaajat käyttää tätä eniten silloin kun ovat saaneet jotain ilmaiseksi. Tosin tuskinpa useimmat lahjuksetkaan ihan yllätyksenä tulee...

Vierailija
175/720 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää tämä kieliopillinen ilmiö:

"Päivän asua"

"Asua New Yorkista"

"Tässä olisi vähän eilisen asua"

Asua-verbi tulee tuosta mieleen heti. Kuvittelen, että bloggaaja haluaa asua New Yorkissa ja on tehnyt vain pienen kirj.virheen.

Miksi ei yksinkertaisesti: "Päivän asu" tai "Asuni New Yorkin matkalla"

Vierailija
176/720 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi puolisosta pitää puhua kirjaimella? P:n kanssa sitä ja tätä... eikö voi kirjottaa pertin kanssa sitä ja tätä.. ei kai kenenkään yksityisyys nyt etunimestä pilalle mene...

Vierailija
177/720 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 23:18"]

[/quote]

Niin. Viestii jostain ostostilanne-dementiasta tuollainen? ;-)

Vierailija
178/720 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 22:19"]

Täältä on kadonnu muitakin tohon teekupposen blogiin liittyneitä kommentteja, miks ihmeesä?

[/quote]

Sehän on ihan selvää; tyypillisen suomalaisen kateelliset massa-mainstream bloggaajat katkeria uudelle tulokkaalle joka sai heti kerralla 1000 kertaa enemmän lukijoita kuin heidän blogit. Siksi alkoivat pommittaa "ilmoita asiaton sisältö":ä kaiken maailman tekosyin? ;D

Vierailija
179/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:36"]

[/quote]

En mäkään enää löytänyt. Joku bloggaaja varmaa ottanut itseensä :D http://kerateekupposen.blogspot.fi/

[/quote]

Ne on vaan kateellisia kun tuo blogi kerää enemmän lukijoita kuin niiden omat blogit ; )

Vierailija
180/720 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:29"]

Täysvalkoinen sisustus, Iittalan Kivi-tuikkukupit, HOME-puukirjaimet, Gantin tyynynpäälliset, Lexingtonin mukit, sushi, macaronit, skumppa, shishat, merkkilaukut, hiustenpidennykset..AAARGH!

Mutta mutta. Jos tyyli- tai lifestylebloggaaja poikkea tästä ja käytää jotain ei-niin-merkkituotteita, jotka ovat nättejä, sitten heitä haukutaan köyhiksi ja tylsiksi. Siis karu totuus on se, että nuo merkit, samat merkit kaikilla näillä Jannica-Amalioilla ja Senja- Aleksandroilla, on se, mikä vetää lukijoita.[/quote]

Olen kertonut tämän muualla reilu vuosi sitten eli tästä blogien suppeakatseisuudesta, mutta kuulemma pätee edelleen:

Minut heitettiin käytännössä pois sopulitoimikunnasta kun kerroin että lähden pian lomalle Marokkoon. Se oli heidän mielestään kehitysmaamatkailua pahimmillaan, eikä sellaista voida hyväksyä julkisesti eikä kuvia näyttää blogissa, vaikka korostin että marokkolainen ruoka on todella in juuri nyt (kuten onkin, korealaisen ruuan lisäksi), samoin marokkolaisvaikutteiset sisustukset y.m.
Sitten tajusin että minun ei haluttu olevan edelläkävijänä missään, vaan pelkkä seuraaja! Eli en saisi astua kenenkään varpaille ja olla trendsetterinä tässä(kään) asiassa. Kun en jaksaisi laittaa niitä hitsin vuohenjuusto- ja macaronskuvia päivästä toiseen jotta saisin kehuja ja ruokamyötätuntoa kanssalukijoita. Ne Pariisin Ladureen macaronsit kun eivät ole enää tippaakaan hyviä tänne kuskaamisen jälkeen, ja joskus aikamoista sokerista tahmamössöä, mutta ne pitää valokuvata ja syödä koska muutkin kirjoittavat pitävänsä niistä.

Kuulemma vain Pariisi, New York, Tukholman risteily (väh. Tallink-Silja Linen commodore-hytissä tai sviitissä), Ranskan Riviera, Milano, Rooma ja Kreikan saaret ovat hyväksyttäviä matkakohteita ja oikeita, blogikelpoisia postauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi