Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: törkein tietämäsi pettäminen?

Vierailija
26.11.2013 |

Kootaan tähän törkeimmät pettämis kertomukset, jotka olet kuullut tai itsellesi on tapahtunut. 

Ystäväni paneskeli miehensä kaverin kanssa heidän omassa parisängyssään, miehen nukkuessa sohvalla. Mies oli kuitenkin herännyt metelöintiin, ja olivat jääneet rysänpäältä kiinni. Erohan siitä tuli.

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kaikki pettämiset ole törleitä

Vierailija
82/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 13:09"]

Hei, mä tiedän EHKÄ tuon hullun valehtelijamiehen tapauksen! Oksettavinta siinä on juuri tuo, että mies, miehen kaverit ja sukulaiset ja melkein koko kaupunki, puhuvat miten tämä ex-vaimo on julma ja kylmä akka, kun ei anna miesraukan tavata lapsiaan. Mies istuu illat pitkät baarissa muiden laasaslaisten kanssa pauhaamassa, miten isällä ei ole oikeuksia jne. Oksettavaa.

[/quote]

Tarkoitatko mun kirjoitusta jossa kerroin ystäväni tapauksesta, jossa äijä huorasi ja petti minkä ehti ja hakkasi vaimonsa eron jälkeen jne?

Tiedämme kyllä että mies harrastaa juurikin tätä, istuu baarissa (työtön, menetti duuninsa alkoholin takia, sekin oli vaimon syy kun erosi miehestä, silloin pettämisen syy taisi olla sukulaisten mukaan masennus, ja nainen julma kun hylkäsi sairaan miehen :D )

Katselen vierestä miten järkyttävän vahva ihmisen pitää olla että jaksaa tuota vuosi toisensa perään. Kyllä tämä valehtelija ukko kaikkensa yritti, mm. tuhota ex-vaimonsa uuden parisuhteen soittelemalla uudelle miehelle, milloin haukkuen ex-vaimoaan huoraksi, hulluksi, milloin uhkaillen ja syytellen miestä jne. Minullekin mies soitteli ja koitti rikkoa mun ja ex-vaimonsa välit, jotta vaimolle ei jäisi yhtään tukijoukkoja joidan avulla selvitä erosta ja näin ollen vaimo palaisi takaisin petturimiehen luo. Ai niin, eron jälkeen mies lähetteli kuvia uusista naisistaan tälle ex-vaimolleen ja kertoi kuinka IHANAA seksiä heillä on (olen nähnyt noi kuvat ja viestit) ja samalla haukkuen kuinka lihava ja ruma tämä ex-vaimo on. Ex-vaimo eli ystäväni on kaunis nainen, nämä petturimiehen uudet naiset likaisia pikkusutturoita..

91

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäkin tarinassa pettämistä ei fyysisesti tapahtunut mutta minua ällötti: mieheni kanssa menimme (luvalla) kuokkimaan eräisiin häihin. häiden jatkoilla sulhanen yritti iskeä minua. jotenkin absurdi näky, sulhanen vielä napinläpikukka freesinä hokee kuinka minä olen hehkeä nainen ja namnam jne mitä paskaa..

morsian eli tuore vaimo oli silläaikaa imettämässä heidän vauvaansa.. ://

Vierailija
84/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaverini petti miestään jatkuvasti, oltiin samassa kauppakeskuksessa töissä, minä ja tää nainen samassa työpaikassa ja sitten tää toinen mies viereisessä kaupassa. Ihan avoimesti juttelivat ja flirttasivat ja söivät yhdessä, kävivät kuulemma vessassa panemassa ja sitten tää nainen toi toisen miehen jopa meidän työporukan bileisiin. Sanoin kaverille että "tajuatko miltä tuo oikein näyttää meidän silmissä", kun nainen vaan sanoi että kavereita ollaan. Ahdisti mut seinää vasten ja pakotti vannomaan että perun sanani jne. Olin myös aiemmin sanono naiselle että teistä puhutaan joka puolella. Olin siis naisen kaveri vielä silloin. Ilmeisesti loukkaantui tästä kun yritin olla omasta mielestäni hyvä ystävä ja kertoa, että salasuhde ei ole salasuhde. 

Loppujen lopuksi salasuhde paljastui naisen miehelle, kun alkoi löytyä "uusia" boksereita kotoa jne. Antoi kai anteeksi mutta päättyi eroon. Silloin oli lähellä että ongin miehen puhelinnumeron ja kerron totuuden, mutta onneksi nainen jäi kiinni. "Ystävyys" meni silti, mutta ei kyllä ollut millään lailla menettämisen arvoista. Törkeäksi sen teki se avoimuus, kaikki tiesivät noin 200 työntekijää, mutta ei se mies.

Vierailija
85/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:01"]

Tämä:

Paras ystäväni meni naimisiin. Olin kaasona. Kesähäät, 100 vierasta. Aamuyöllä miehensä ja minä menimme juhlapaikan pihapiirissä sijaitsevaan rantasaunaan panemaan. Sen jälkeen ei olla asiasta miehen kanssa puhuttu. Meillä oli ollut pientä kiusoiottelevaa flirttiä jo pari vuotta joten tämä oli oiva lopetus sille. Onnellisia ovat ja parhaita ystäviä ollaan edelleen :) Törkeä temppu. Myönnän. Mutta mitä sitä enää suremaan. Loppu hyvin kaikki hyvin eikä ystäväni saanut koskaan tietää. Eikä koskaan tule saamaankaan. Se oli pelkkää lihanhimoa. Tapauksesta jo 3 vuotta.

[/quote]

Mistä voit olla varma, ettei saa koskaan tietää?

[/quote]

Meillä on tämän miehen kanssa "sanaton sopimus". En keksi mitään syytä miksi menisi ystävälleni kertomaan. He rakastavat toisiaan ja heillä on hyvä avioliitto.

[/quote]

Mutta et voi olla varma kuin itsestäsi ja omasta toiminnastasi. Ette siis ole edes varsinaisesti sopineet, että asiasta ei puhuta?

[/quote]

Ei, emme ole sopineet, mutta menen takuuseen että mies ei kerro. Ja miksi kertoisi? Ei ole mitään syytä kertoa.

[/quote]

Ei ehkä juuri nyt, mutta et voi tietää mihin suuntaan kaverisi ja tämän miehen suhde kehittyy. Ehkä jonain päivänä mies syystä tai toisesta haluaa loukata vaimoaan kertomalla panostanne. Tai sitten huono omatunto alkaa vaan yksinkertaisesti vaivata liikaa. Se on sitten sinun ja ystäväsi "ystävyyden" loppu.

Vierailija
86/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 12:20"]

pettäjät ovat nimenomaan heikkoja. Toki moraaliltaan mutta myös luonteeltaan. He valitsevat oman mielihyvän ja omien tarpeiden tyydyttämisen ohi puolison, lasten ja salarakkaan tarpeiden. Ei ole itsekuria pitää lupauksistaan kiinni tai olla luottamuksen arvoinen. Toisaalta ei ole selkärankaa todeta tosia asiat ja antaa puolisolle samanlaiset mahdollisuudet.

Sen lisäksi että pettäjä varmistaa itse selviävänsä kuivalle maalle, hän jättää aina muut hukkumaan ja vieläpä varmistaa ettei jätä toiselle pelastusrengasta. Rannalta saattaa sitten huudella että itse tipuit mitäs et osaa uida, omaa vikaasi kaikki. Minäpä se salaa opettelin uimaan ja varmistin ettet voi tehdä samaa.

Pettämiseen ei ole mitään tekosyytä. Se sisältää tahallista ja tietoista valhtelua, huijaamista ja toisen tunteilla leikittelyä. On aivan eri asia rakastua toiseen ja kertoa siitä ensi tilassa puolisolleen kuin valehdella ja huijata viikosta toiseen. Tälläinen ihminen tulee aina jättämään muut pulaan ja varmistaa että omat tarpeet tyydytetään. Hän ei ole se kallio johon nojata vaan muut kannattelevat häntä. En käsitä miksi niin monet haluavat tälläisen luuserin riesakseen.

[/quote]

Ehkä hienoin teksti mihin törmännyt!!!

[/quote]

Kyllä, varsin ihailtavaa paatosta mutta ei oikein taida kuulua ketjuun..

Vierailija
87/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä pettäminen, mutta myös opetus! Tutun mies jäi rysänpäältä kiinni yhteisestä kodista, meni paniikkiin, horjahti parvekkeelta ja kuoli. Vaimolle jäi miehen omistama menestynyt ravintola. Tositarina. 

Vierailija
88/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipas vakava horjahtaminen:)

Vierailija
89/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyöritti vaimoa ja kahta naista samaan aikaan, vaimo oli raskaana ja myös toinen naisista oli raskaana tälle miehelle.

Vierailija
90/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastin kolmen kimppaa miehen työkavereiden kanssa. Kaduttaa kännissä olin..

Vierailija
91/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko edes..?

Vierailija
92/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
93/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:31"]

Törkeä pettäminen, mutta myös opetus! Tutun mies jäi rysänpäältä kiinni yhteisestä kodista, meni paniikkiin, horjahti parvekkeelta ja kuoli. Vaimolle jäi miehen omistama menestynyt ravintola. Tositarina. 

[/quote]

Siinäpä oli onnellinen loppu!

Vierailija
94/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni on paneskellut "ystäväpariskuntansa" miehen kanssa. Kaikille muille yhteisille ystäville hehkuttaa miten on pannut tämän Jannen kanssa mm. laivalla. Ja sitten tämän pariskunnan läsnäollessa esittää niin ystävää niin ystävää. (tutullani on 4 lasta ja tällä kaveripariskunnalla 2 pientä)

Tekisi niin mieli kertoa tälle petetylle naiselle, mutta en raaski. En usko hänellä olevan aavistustakaan pettämisestä enkä halua rikkoa 2 lapsen perhettä.

Vierailija
95/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua äitipuoleni kanssa. Jälkimmäinen tunnusti asian jokusta vuotta myöhemmin. Ollaan miehen kanssa edelleen yhdessä, mutta välit menivät äitipuoleeni. Isäni ei suostu uskomaan että vaimo olisi moista mennyt tekemään.

Vierailija
96/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välianalyysi: ei vielä yhtään törkeää!

Vierailija
97/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 01:15"]

Mieheni petti minua äitipuoleni kanssa. Jälkimmäinen tunnusti asian jokusta vuotta myöhemmin. Ollaan miehen kanssa edelleen yhdessä, mutta välit menivät äitipuoleeni. Isäni ei suostu uskomaan että vaimo olisi moista mennyt tekemään.

[/quote]

Ohis, mutta olisi kyllä mulla lentänyt pihalle myös mies.

En pystyisi häntäkään katsomaan silmiin yhtään sen enempää kuin äitipuoltakaan. En olisi voinut antaa anteeksi kummallekaan.  Todella törkeeä molemmilta.

Vierailija
98/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muutti uuden naisen kanssa yhteen, remontoi taloa jne. Tosin oli edelleen naimisissa ja asui virallisesti vaimonsa ja lapsensa kanssa. Vaimolle selitteli niitä näitä. Keikkahommia, muuten eli vaimon kanssa normaalia perhearkea. Seksiä oli myös vaimon kanssa. 

Uusi nainen sai tietää, että kesäloma reissu ei ole vain lapsen kanssa vaan, että vaimokin lähtee mukaan. Siihen loppui se suhde ja vaimollekin selvisi kuvio.

Jäi mies yksin. Ja minä olen tuo vaimo.

Vierailija
99/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:49"]

Mies pyöritti vaimoa ja kahta naista samaan aikaan, vaimo oli raskaana ja myös toinen naisista oli raskaana tälle miehelle.

[/quote]Oliko nää päähenkilöt cityn chatissa joskus keväällä 2005?

Vierailija
100/190 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen hyvä ystävä ja avomies paneskeli olohuoneessa, kun nainen nukkui humalassa viereisessä huoneessa.

Seuraavana viikonloppuna naisen toinen hyvä ystävä paneskeli saman miehen kanssa miehen ja naisen makuuhuoneessa, kun nainen ei ollut vielä kotiutunut baarista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi