Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: törkein tietämäsi pettäminen?

Vierailija
26.11.2013 |

Kootaan tähän törkeimmät pettämis kertomukset, jotka olet kuullut tai itsellesi on tapahtunut. 

Ystäväni paneskeli miehensä kaverin kanssa heidän omassa parisängyssään, miehen nukkuessa sohvalla. Mies oli kuitenkin herännyt metelöintiin, ja olivat jääneet rysänpäältä kiinni. Erohan siitä tuli.

Kommentit (190)

Vierailija
61/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini petti miestään tämän miehen parhaan ystävän kanssa. Mies kertoi tunnontuskissaan itse ystävälleen ja ero tuli. Jostain kumman syystä tämä petetty mies antoi anteeksi kaverilleen ja ovat edelleen jonkin verran tekemisissä.

Vierailija
62/190 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:13"]Perheenisö petti juuri vauvan saanutta vaimoaan, sai jonkun sukupuolutaudin ja keitteli sitten aamuisin perheelleen aamupuurot jotta sai vaimin puuroon sekoitettua lääkkeen. Vaimo ihmetteli kun vauvan vatsa oireili oudosti
[/quote]

Aivan kamalaa. Mutta jostain syystä niin repesin tälle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä:

Paras ystäväni meni naimisiin. Olin kaasona. Kesähäät, 100 vierasta. Aamuyöllä miehensä ja minä menimme juhlapaikan pihapiirissä sijaitsevaan rantasaunaan panemaan. Sen jälkeen ei olla asiasta miehen kanssa puhuttu. Meillä oli ollut pientä kiusoiottelevaa flirttiä jo pari vuotta joten tämä oli oiva lopetus sille. Onnellisia ovat ja parhaita ystäviä ollaan edelleen :) Törkeä temppu. Myönnän. Mutta mitä sitä enää suremaan. Loppu hyvin kaikki hyvin eikä ystäväni saanut koskaan tietää. Eikä koskaan tule saamaankaan. Se oli pelkkää lihanhimoa. Tapauksesta jo 3 vuotta.

Vierailija
65/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelin satunnaisesti poikapuoleni kanssa kylppärissä kun mies nukkui makkarissa.

Vierailija
66/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:01"]

Tämä:

Paras ystäväni meni naimisiin. Olin kaasona. Kesähäät, 100 vierasta. Aamuyöllä miehensä ja minä menimme juhlapaikan pihapiirissä sijaitsevaan rantasaunaan panemaan. Sen jälkeen ei olla asiasta miehen kanssa puhuttu. Meillä oli ollut pientä kiusoiottelevaa flirttiä jo pari vuotta joten tämä oli oiva lopetus sille. Onnellisia ovat ja parhaita ystäviä ollaan edelleen :) Törkeä temppu. Myönnän. Mutta mitä sitä enää suremaan. Loppu hyvin kaikki hyvin eikä ystäväni saanut koskaan tietää. Eikä koskaan tule saamaankaan. Se oli pelkkää lihanhimoa. Tapauksesta jo 3 vuotta.

[/quote]

Mistä voit olla varma, ettei saa koskaan tietää?

Vierailija
67/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on seksisuhde miehensä parhaan ystävän kanssa, joka oli myös bestman pariskunnan häissä. Pettäjävaimo on olevinaan hyvä ystävä myös tämän "hoitonsa" puolison kanssa, ovat paljon tekemisissä lähes päivittäin.

Vierailija
68/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 09:47"]

Mä tiedän tapauksen, missä nainen joutui petetyksi oman tyttärensä ja miehensä toimesta :( Tää mies on siis tytön isäpuoli.

Tyttö oli kyllä jo parikymppinen ja mies reilusti vanhempi.

[/quote]

oksettavaa, varsinkin jos isäpuoli on kasvattanutkin tytärtä.

hyh

Vierailija
69/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:08"]

Tämä:

[/quote]

[/quote]

Meillä on tämän miehen kanssa "sanaton sopimus". En keksi mitään syytä miksi menisi ystävälleni kertomaan. He rakastavat toisiaan ja heillä on hyvä avioliitto.

Vierailija
70/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva mies jolla aviovaimonsa kanssa monta lasta. Pyöritti vaimonsa ohella kahta muutakin naista. Toisen kanssa oli jopa kihloissa ja toinen oli "vain" tyttöystävä. Oli jo eroamassa vaimostaan (en tiedä kumman vuoksi, kihlatun vai tyttöystävän) ja suunnitelmat jo pitkällä mutta lopulta päätyikin palaamaan vaimonsa luokse häntä koipien välissä.

Vierailija
71/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:13"]

Tämä:

[/quote]

[/quote]

Meillä on tämän miehen kanssa "sanaton sopimus". En keksi mitään syytä miksi menisi ystävälleni kertomaan. He rakastavat toisiaan ja heillä on hyvä avioliitto.

[/quote]

Mutta et voi olla varma kuin itsestäsi ja omasta toiminnastasi. Ette siis ole edes varsinaisesti sopineet, että asiasta ei puhuta?

Vierailija
72/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 21:13"]

Tämä:

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mutta et voi olla varma kuin itsestäsi ja omasta toiminnastasi. Ette siis ole edes varsinaisesti sopineet, että asiasta ei puhuta?

[/quote]

Ei, emme ole sopineet, mutta menen takuuseen että mies ei kerro. Ja miksi kertoisi? Ei ole mitään syytä kertoa.

Vierailija
73/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen jossa äiti tytär, tytön poikaystävä ja poikaystävän paraskaveri olivat viettämässä iltaa keskenään. jossain vaiheessa tytölle oli tullut riitaa poikaystävänsä kanssa ja tyttö oli lähtenyt omille kämpilleen nukkumaan. Tämä jäljelle jäänyt kolmikko oli päätynyt sänkyyn harrastamaan kimppakivaa keskenään, tytön poikaystävä oli rakastunut korviaan myöten äitiin ja heidän suhde jatkui joitakin kuukausia tytön tietämättä mitään. Onneksi tämän poikaystävän kaveri kertoi suhteesta tytölle ja loppu hyvin. En ymmärrä miten kukaan äiti voi tehdä noin omalle tyttärelleen.

Vierailija
74/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se niin mene että mitä törkeämpää sitä kiihottavampaa (joidenkin mielestä) ihmismieli osaa olla aika julma.

Vierailija
75/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 00:23"]

Kootaan tähän törkeimmät pettämis kertomukset, jotka olet kuullut tai itsellesi on tapahtunut. 

Ystäväni paneskeli miehensä kaverin kanssa heidän omassa parisängyssään, miehen nukkuessa sohvalla. Mies oli kuitenkin herännyt metelöintiin, ja olivat jääneet rysänpäältä kiinni. Erohan siitä tuli.

[/quote]

Eräs vaimo, silloin 36v halusi paneskella kanssani vaikka oma mies nukkui viereisessä huoneessa. Olimme puolituttuina kaverini kanssa kylässä kyseisessä omakotitalossa. En suostunut johon nainen tokaisi: ai sulla ei seiso? Kerroin olevani liian humalassa koska en jaksanut alkaa vääntämään asiasta. Tästä ja muihinkin kokemuksiini liittyen: katson melko huolella millaisen ihmisen kanssa alan edes seurustelemaan.

Vierailija
76/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 11:08"]

Harvoja asioita elämässäni kadun enemmän kuin noita aikoja, puolustelen hieman sillä että olin silloin todella masentunut eikä millään tuntunut olevan mitään väliä.

[/quote]

Tais sillä kyrvällä kumminkin jotain väliä olla kun noinkin jaksoit touhuta, ajella ja salailla :----)

Vierailija
77/190 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
78/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas maailma! Yök!

Vierailija
79/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäjät ovat nimenomaan heikkoja. Toki moraaliltaan mutta myös luonteeltaan. He valitsevat oman mielihyvän ja omien tarpeiden tyydyttämisen ohi puolison, lasten ja salarakkaan tarpeiden. Ei ole itsekuria pitää lupauksistaan kiinni tai olla luottamuksen arvoinen. Toisaalta ei ole selkärankaa todeta tosia asiat ja antaa puolisolle samanlaiset mahdollisuudet.

Sen lisäksi että pettäjä varmistaa itse selviävänsä kuivalle maalle, hän jättää aina muut hukkumaan ja vieläpä varmistaa ettei jätä toiselle pelastusrengasta. Rannalta saattaa sitten huudella että itse tipuit mitäs et osaa uida, omaa vikaasi kaikki. Minäpä se salaa opettelin uimaan ja varmistin ettet voi tehdä samaa.

Pettämiseen ei ole mitään tekosyytä. Se sisältää tahallista ja tietoista valhtelua, huijaamista ja toisen tunteilla leikittelyä. On aivan eri asia rakastua toiseen ja kertoa siitä ensi tilassa puolisolleen kuin valehdella ja huijata viikosta toiseen. Tälläinen ihminen tulee aina jättämään muut pulaan ja varmistaa että omat tarpeet tyydytetään. Hän ei ole se kallio johon nojata vaan muut kannattelevat häntä. En käsitä miksi niin monet haluavat tälläisen luuserin riesakseen.

Vierailija
80/190 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 12:20"]

pettäjät ovat nimenomaan heikkoja. Toki moraaliltaan mutta myös luonteeltaan. He valitsevat oman mielihyvän ja omien tarpeiden tyydyttämisen ohi puolison, lasten ja salarakkaan tarpeiden. Ei ole itsekuria pitää lupauksistaan kiinni tai olla luottamuksen arvoinen. Toisaalta ei ole selkärankaa todeta tosia asiat ja antaa puolisolle samanlaiset mahdollisuudet.

Sen lisäksi että pettäjä varmistaa itse selviävänsä kuivalle maalle, hän jättää aina muut hukkumaan ja vieläpä varmistaa ettei jätä toiselle pelastusrengasta. Rannalta saattaa sitten huudella että itse tipuit mitäs et osaa uida, omaa vikaasi kaikki. Minäpä se salaa opettelin uimaan ja varmistin ettet voi tehdä samaa.

Pettämiseen ei ole mitään tekosyytä. Se sisältää tahallista ja tietoista valhtelua, huijaamista ja toisen tunteilla leikittelyä. On aivan eri asia rakastua toiseen ja kertoa siitä ensi tilassa puolisolleen kuin valehdella ja huijata viikosta toiseen. Tälläinen ihminen tulee aina jättämään muut pulaan ja varmistaa että omat tarpeet tyydytetään. Hän ei ole se kallio johon nojata vaan muut kannattelevat häntä. En käsitä miksi niin monet haluavat tälläisen luuserin riesakseen.

[/quote]

Ehkä hienoin teksti mihin törmännyt!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi